Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanneer wordt dit programma uitgezonden? En op welke tijden?
     
  2. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt op teletekst kijken bij The Box... daar staan de tijden en verdere informatie.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Doordeweeks om 19.00 uur tot 19.30 uur. In het weekend om 15.00 uur tot 15.30 uur. Kijk voor meer info op www.gamekings.tv.
     
  4. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Doordeweeks(ma,di,wo,do,vrij) om 19.uur en in het weekend(za en zo) om 15.00.
     
  5. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    okey, daar heb je meer aan dan de post van mij.... :)
     
  6. jaaps

    jaaps kip nugget.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    wie vindt het programma leuk dan? ik vind die lui echt enorm sneu, sorry als ik op iemands teentjes trap...
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die lui zijn vet.
     
  8. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind die lui vaag... ze zitten daar maar een beetje dom te doen, en ik vind hun meningen maar niks.
     
  9. Karelax

    Karelax Guest

    Het progamma enorm sneu? Ik vind jou Sneu! Zij zijn de redacteuren van de PU het beste games blad van de Benelux, zij zijn gewoon super coole dudes.
     
  10. Karelax

    Karelax Guest

    Ik vind joun mening maar niks.
     
  11. Hey bedankt!

    Om deze tread nu nog een beetje bijzonder te maken:

    "Wat vinden jullie van het programma?"

    Ik vind persoonlijk dat de Power Unlimited (is toch ook van gamekings?) de Xbox belachelijk maken en erg anti-Xbox zijn.

    Ze zeiden namelijk iets van "Xbox Live is niet goed omdat de Fransen alleen Frans praten". Als je geen slechte punten kan bedenken, zeg dan niets (vind ik). Ze proberen de Xbox altijd wel in een kwaad daglicht te zetten.
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ik zeg alleen maar wat ik van die lui vind... en de PU is echt niet het beste gamesblad.....
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ELke dag om 7 uur behalve op zater dag en zondag dan rond 4 uur ofzo..

    alleeen maandagen zijn nieuwe aflevering rest zijn allemaal herhalingen...

    op The Box
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja maar als ze het maar over games hebben!:cool:
     
  15. Ze zijn niet sneu maar ik vind ze wel h'e'el grappig. Ik vind alleen niet dat je veel wijzer word door hun commentaar. Een beetje slap geouwehoer. Maar verder vind ik het wel het beste gamesprogramma.
     
  16. Sorry als je dacht dat ik jou bedoelde, ik zeg dat zeg maar tegen de PU.
     
  17. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om "die lui", het gaat om de games.
    Maar anyway,ik vind dat de jongens het leuk doen, ik vond ze 100% meevallen live. In de PU heb ik nog wel eens het idee dat het blad gemaakt is door 16-jarigen die heel hard hun best doen om cool te zijn. Soms irriteer ik me wel aan hun "popie-Jopie" gedrag en taalgebruik. Beetje meer bewust zijn van de doelgroep lijkt me niet slecht..Nu doen ze dat ook wel, maar in de negatieve zin!! (meedoen ipv voorbeeld)
    Maar in het echt vind ik ze een stuk leuker dan ze soms in het blad overkomen. Zit wel vaak te lachen als ik naar ze kijk en af en toe komen ze ook nog eens volwassen over :D
    Leuke gasten en jan is een lekker dier ..
    Niks mis met gamekings, een "ff lekker voor gaan zitten" programma:D
     
  18. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er twee keer naar zitten kijken maar ik vind het echt niets.... Doordat ze ouwehoeren vind ik ze maar vaag/sneu daardoor komen ze meer over als kleuters, die niet weten waar ze het over hebben....

    :confused: waar heb jij het nou weer over Sam fisher?????
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  19. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze geen enkele console belachelijk maken. Ik bedoel zelfs een blinde kan zien dat de xbox ruim de grootste console is. Zij zijn heus niet de enige die daar geintjes over maken. Ik vind dat ze over heel veel xbox-games enthousiast zijn en ze zeggen ook vaak dat bij games die op alledrie de consoles uitkomen de graphics op de xbox vaak toch het beste uit de verf komen.
    En over dat xbox live, ze zijden dat ze het een minpunt vonden dat fransen je meteen kicken als je niet meer frans spreekt dan: bonjour en paturain das pas fain. Verder vonden ze xbox-live zeer potentieel.
    Mijn mening over gamekings: Ik vind het een zeer vet programma: humor en goede game besprekingen. Ik zit iig elke maandag om 19.00 uur voor de tv.
     
  20. @ÑЮ€

    @ÑЮ€ Oneloader

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    pu rulez :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina