Heb net de SP uitgespeeld op veteran en het is de makkelijkste uit de cod-reeks.. Verhaal heb ik niet verder gevolgd, kan mij echt niet boeien wat er met Mason gebeurde of wie dan ook.
Een leuke missie zou zijn, als Mason terug in de tijd ging naar Treyarch en heel dat bedrijf naar de kloten zou schieten en dat de game dan uit je xbox verdwijnt, je je geld terugkrijgt en heel die game nooit bestaan heeft
Multiplayer heb ik paar uur gespeeld. Jammer dat ze de kans hebben gemist om origineel te zijn en al die troep (perks/killstreaks/attachments/etc.) in de prullenbak te gooien.. Ga aub terug naar de roots: Stuk of 20 guns, enkele handguns en een nade/flash/stun. 9 perks. 3 Killstreaks. KLAAR. Ga dit vervolgens optimalizeren..... Tadaa je hebt een pro game.
Deze game is bedoeld voor Gungame etc. Van die grappige spelletjes die je effe doet als je mindless wilt raggen. Elke noob kan meedoen, dat maakt het wel leuk voor de nieuwelingen. Maar competitief gamen met Black ops 2: nee, nee en nog eens nee.
Laatst bewerkt: 15 nov 2012