1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExplosiveMarkey

    ExplosiveMarkey Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    oei oei oei.... kom ik er net pas achter dat je zelf de volgorde van de missies kunt kiezen.. terwijl ik denk ik steeds bij de bovenste op de volgende missie heb geklikt.

    volgens mij ging mendez net dood bij mij. toen woods een granaat de kamer in gooide waar de zus van mendez was.?? en er zijn nu nog missies wat ik moet spelen

    ben ik nu fout op weg? zo ja, overnieuw beginnen?

    en wat is de beste volgorde dan ivm. achievements
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Makes sense.

     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Paarden zijn toch een stuk effectiever in Afghaanse bergen dan tanks :)

    Btw, matchmaking in de game werkt echt voor geen meter, werd zojuist met mensen uit de VS gematched.

    Ik heb op het moment niet zoveel plezier aan de game omdat SMG's zo dominant zijn en de spawns heel erg slecht.
    Enige mode waar ik nog een beetje plezier in heb is Kill Confirmed.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe heet het nummer van in het introfilmpje? :eek: (dus met dat kind in dat brandend huis)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ?

    Artiest: Elbow

    'The Night Will Always Win'
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks! :)
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops 2 Veteran is ook 'niet veel aan'. Lijkt wel op het laagste niveau?
     
  8. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook of de perk Marksman de weer in zit, zie hem nergens meer staan
     
  9. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand league play wil doen, NU of komende dagen, stuur me een message dan inv ik je meteen als er plek is, Fariko Acta (wij zitten in Master league)
     
  10. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de SP uitgespeeld op veteran en het is de makkelijkste uit de cod-reeks.. Verhaal heb ik niet verder gevolgd, kan mij echt niet boeien wat er met Mason gebeurde of wie dan ook.
    Een leuke missie zou zijn, als Mason terug in de tijd ging naar Treyarch en heel dat bedrijf naar de kloten zou schieten en dat de game dan uit je xbox verdwijnt, je je geld terugkrijgt en heel die game nooit bestaan heeft :thumbs:

    Multiplayer heb ik paar uur gespeeld. Jammer dat ze de kans hebben gemist om origineel te zijn en al die troep (perks/killstreaks/attachments/etc.) in de prullenbak te gooien.. Ga aub terug naar de roots: Stuk of 20 guns, enkele handguns en een nade/flash/stun. 9 perks. 3 Killstreaks. KLAAR. Ga dit vervolgens optimalizeren..... Tadaa je hebt een pro game.
    Deze game is bedoeld voor Gungame etc. Van die grappige spelletjes die je effe doet als je mindless wilt raggen. Elke noob kan meedoen, dat maakt het wel leuk voor de nieuwelingen. Maar competitief gamen met Black ops 2: nee, nee en nog eens nee.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Had CoD 2 jaar niet meer aangeraakt... Na een avondje Flops 2 weet ik weer waarom, drama dit Vastlopers na vastlopers, uit de sever gekickt worden of helemaal geen verbinding :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  12. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik heb daar geen last van, misschien heb je last van je internetverbinding ?
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Beetje raar om het een slecht spel te vinden omdat jij toevallig last hebt van vastlopers. Ik heb zelf nog geen vastloper gehad, en kan altijd makkelijk een match vinden. Misschien dat je NAT niet open staat of iets dergelijks.

    Begrijp me niet verkeerd, je mag het best een enorm slecht spel vinden, maar kom dan wel met goede redenen, en niet met iets waar je misschien zelf iets aan kunt veranderen (connectie).
     
  14. ExplosiveMarkey

    ExplosiveMarkey Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe speel je fob spectre uit dan? die EMP granaat gaat altijd af.
    andere missies stellen niet veel voor.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik heb nuketown nog nooit gehad? Moet je die activeren met een code oid want daar heb ik geen code voor?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan heb je waarschijnlijk geen Nuketown editie gekocht?
     
  17. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nuketown krijg je volgens mij niet in de normale playlists. Die krijg je in de spelciale moshpit 24/7 playlist.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1x een vastloper gehad op het laadscherm in multiplayer en zo nu en dan valt de connectie er eens uit, maar niets ernstig.
     
  19. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    nee heb ik ook wel gehad maar dat heeft toch niks te maken met het spel op zich... beetje rare gedachtengang!
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jawel pre-order gewoon... zat erbij bij bol.com. Ook avatar codes en gamecard code. Echter ben ik nuketown nog niet tegen gekomen in Core - domination
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina