1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vreet die ook altijd gewoon nog hoor :+

    Multi vitamines dan
     
  2. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Denk ook niet dat het kwaad kan. Zolang het deksel goed heeft dichtgezeten kun je iig de tht datum aanhouden
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hehe, ik ben er vooral blij mee omdat het pas mijn 5e training was in 3 maanden.
    Het moet uiteindelijk nog een halve minuut sneller, waar ik nog 4 maanden de tijd voor heb. De halve marathon moet binnen 1,5 uur gedaan worden, anders word ik boos. :+

    Als je gewoon op een comfortabel tempo loopt kan iedereen dit na een paar trainingen. Jij kan ook makkelijk zo'n afstanden rennen, je zal alleen wat langer voor moeten bereiden vanwege je gewicht en de klappen die je gewrichten zullen krijgen :p
    Daarbij trainen we ook voor heel andere dingen, ik wil uiteindelijk nog een keer de volledige marathon lopen, jij neem ik aan niet :+

    Ik doe het nu ook gewoon naast het fitness, deel mijn trainingsdagen in rond het gewichtenwerk zodat ik niks ga overbelasten.
    Daarbij moet ik voor de halve marathon echt nog wat afvallen, maakt het allemaal een stuk makkelijker.


    Ben in 14 dagen weer 2,1 kg kwijtgeraakt, waarvan als het goed is geen spiermassa. Ik ben in ieder geval harder gaan lopen en meer gewicht gaan verplaatsen. Echte meting komt binnenkort, maar ik zie in de spiegel al dat er wat minder vet op de pens zit. Het lijkt allemaal een beetje ongezond snel te gaan, maar ik voel me fitter dan ooit doordat het samen gaat met een goed dieet. Ik let niet op de perfecte samenstelling zoals anderen hier trouwens, daar heb ik ook echt geen behoefte aan op het moment. Minder vet, iets meer eiwitten en geen ongezonde snacks. En daarbij nog 1 dag in de week zondigen.

    Zit op 81,8kg bij 1m88, nog 6,8kg te gaan, wat me waarschijnlijk 10 weken gaat kosten (feestdagen, snowboardvakantie waarin ik gewoon veel eet etc)

    Zin in!
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha 10km zal ik denk ik ook wel redden. Eigenlijk nooit verder dan 6,4KM gegaan(mooi rondje op de heide in de buurt). Tijd zou ik niet weten wat ik daarover deed.

    Een teamgenoot heeft van die Adidas schoenen waar een chip in zit wat z'n acceleratie etc bijhoudt en daarin heeft ie geconstateerd dat hij/wij tijdens een training gemiddeld 25 km afleggen. Dat is dan combinatie van sprinten/joggen etc etc gedurende 3 uur.

    Anyhow, ander vraagje, wat is jullie mening van Amino's?
    Heb nu al verschillende wetenschappelijke stukken gelezen en 'experts' ingelicht. De één zweert erbij, de ander geeft dus aan dat het overbodig is.

    Zit eraan te denken maar eens aan de amnio's te beginnen gezien ik merk dat ik de laatste tijd op 3/4 van m'n training m'n energie/concentratie kwijt ben
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een beetje te hard getraind. (Denk ik) Moest onder het sporten opeens braken..:mad: Iemand dit ook wel eens gehad, door het sporten en wat kan je eraan doen?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Werd mij aangeraden om dat samen met wat carbs na de KT te doen als ik een cardio sessie geplanned heb. Is voor mij dus puur in de cut. 10 gram voor cardio en 10 gram na cardio met wat carbs.

    :) Niet veel, het verkroppen en doorgaan. Ik heb het op zowel een lege als redelijk volle maag gehad, dus daar lag het niet aan bij mij.

    Staat bij ons ook een emmer bij het squatrek :x
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Op een loopband houd ik het nog geen eens 3 km uit zonder tussendoor even te lopen ipv handlopen.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan combinatie van dingen zijn.
    Slecht gegeten(te weinig Carbs), niet fit zijn, heel zwaar getrained.

    Ik heb Igg ook al aantal maal, voornamelijk na een zware zware beendag een pizza gelegd bij de gym.
    Meeste amino's neem je toch juist tijdens je training om je energie op pijl te houden.
    Dan moet je je tempo aanpassen en aan je conditie werken.
     
  9. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Cut:

    Meal 1:
    Ewshake met Magere Melk, havermout
    Meal 2:
    Volkoren brood, ewshake water
    Meal 3:
    kipfilet, zilvervliesrijst, komkommer
    Meal 4:
    Zalm of tonijn met olijfolie Of ewshake met noten
    Meal 5:
    Kipschnitzel, cashewnoten of notenmix, groente
    Meal 6:
    Kwark, komkommer

    Iemand tips of suggesties voor alternatieve maaltijden? Denk aan me budget, ben een arme student
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik drink sinds deze week ook havermout ipv brinta in m'n shake, maar het wordt niet echt opgenomen en je krijgt ook zo'n dikke laag havermout onderin.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou de melk in de ochtend vervangen door water.
    De boterham in de middag niet doen en de kipschnitzel kan wel mits deze niet gepaneerd is.
    Brood en melk passen niet echt in een cut schema.
    Heb je gewone havervlokken of hele fijne?
    Je wilt, als je het door je shake hebt dat latere hebben.

    Bij de bodyenfitshop verkopen ze het voor 3 euro de kilo. Echter is het momenteel ook uitverkocht... Stond ook op punt het te bestellen om te proberen.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, het voelde opzich naar doordat ik aan het braken was voelde mijn buikspieren pijn doen.








    Begin op een hardloop band 10 min op de snelheid van 10:00 hard rennen, was daarna echt kapot!
    Wat zijn Crabs? Ik heb denk ik te zwaar getraind 12x 35 kilo en dan nog een keer 12x 35 kilo daarna ging ik het echt voelen.
     
  13. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het eerst apart in de blender of koffiebonen maler kunnen doen, dat doe ik altijd, gooi er weleens 120 gram in dan (met 500 ml melk), is wel even wennen dan ja :p
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit momenteel ook in een cut en mijn schema ziet er bijna net zo uit.
    Ontbijt: haver door m'n whey shake met water
    Maaltijd 2 shake
    Maaltijd 3 kip/tonijn salade
    Maaltijd 4 noten
    Maaltijd 5 avond eten
    Maaltijd 6 (pre workout) zware koffie
    (post workout) shake en kwark

    En een dag voor een zware traindag ga ik een lichte carbload doen door van de salade een pastasalade te maken.
    Kan je best lijden omdat je dag erop toch veel energie nodig gaat hebben en verbranden.
    Dus voor Leis: Carbs zijn koolhydraten.

    Krijg morgen Assault van Musclepharm binnen.
    Na zoveel goeds over MP gehoord te hebben ben ik toch wel erg benieuwd
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ok, ga ik dat maar eens halen.

    Ook maar even proberen of dit helpt.
     
  17. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Is toch ook tijdens mijn training ;)

    Reden er achter is dat ik niet na een KT 30 ~ 45 minuten ga cardio'en, dat is in elk opzicht roofbouw plegen. De glycogeen voorraad vul ik aan met WMS of elke andere complexe carb die snel weg te werken is. Combi met wat BCAA en ik knal lekker door met de cardio in hoog tempo. \o/
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Was gisteren weer in de gym, rond 19u. Mijn god wat was het druk, nog nooit zo druk gezien. Allemaal ook van die gasten van 13/14/15, lopen er 4 tussen op blote voeten en eentje gewoon in zn spijkerbroek en zn t-shirtje zo krampachtig als wat proberen bench te pressen. Superirritant als je continu moet wachten totdat jij kan..op welke tijden fitnessen jullie eigenlijk?
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Bij mij is het precies hetzelfde. Het wordt steeds drukker en de gym is al niet groot. Tussen 19 en 20 is het altijd kneiters druk. Ik ga liever na half 9 of in de ochtend, dan kan ik tenminste relaxt wat doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina