1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht eerst dat Galvez de mol was, omdat hij ineens terug kwam. Plus hij was er in seizoen 1 ook bij toen de razor aan die dude werd gegeven.

    Ik kan ook echt niemand anders bedenken, maar Estes eigenlijk ook niet. Hopelijk word dat maandag duidelijk.

    Het idee dat de 'dode' Nazir een dubbel is, vind ik ook niet eens zo heel apart. Zat ik ook al aan te denken.

    Vol met spoilers van de laatste episode!
    http://insidetv.ew.com/2012/12/09/homeland-death-season-finale-exclusive/

    Meh.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    IK denk dat veel mensen hier toch teveel verwachten van de overheid. Een team als in deze aflevering is een fast response team. En nee, dan hebben ze niet een heel assortiment met honden, tanks, vliegtuigen met hittesensoren, satellieten etc. Daarbij is het een afdeling van de CIA, niet het leger, die sowieso al anders te werk gaan. Ik vind het ook gemakkelijk te zeggen dat het wel erg toevallig was dat ze hem niet hadden gevonden eerder. Als jullie ooit wel eens op een boorplatvorm oid zijn geweest wat er en beetje hetzelfde uitzag weet je dat die dingen echt doolhoven zijn, waar je zonder plattegrond echt niet zomaar alle geheimen van hebt ontdekt in een paar minuten. Ik denk echt dat veel mensen hier zijn gaan geloven in de mythe van een alziende overheid, en de kracht van de VS, mede mogelijk gemaakt door vele series waardoor wij een onredelijk beeld krijgen. Het zijn vaak ook maar mensen, en er worden bij die instanties talloze fouten na elkaar opgestapeld.

    Niet dat ik het oneens ben met jullie conclusies over de serie, ik vind het ook minder in verhouding met het eerste seizoen. Snap ook nog steeds niet waarom wij eigenlijk dat kind hebben gevolgd met dat dodelijke ongeluk. Zodat ze Brody weer konden betrekken bij de operatie? En de scenes daarna over dat gezin dan, wat is het doel daarvan? Enige lichtpuntje vind ik inderdaad het hele gebeuren met Saul, maarja, dat was ook vorig seizoen een van de grootste bazen. Hoop op een mooie finale waarbij het verhaal wordt afgesloten, zodat ze mijn goede herinnering niet verpesten met matige laatste seizoenen (prison break anyone).
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Fuck E11, wat is deze shit. Ik hoor de koe al melk roepen. Fuck Brody, fuck alles. Season finale, Quinn knalt iedereen dood, einde, fuck 't.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeikpieten 8)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fiasco draait wel een beetje door moet ik zeggen. :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ja, maar ik was Brody/Abu fan. Nu is het Twilight vol met plotholes en het verhaal is gewoon niet serieus meer te nemen.



    Spoilt in principe niks, maar is fucking epic. Gewoon een gesprek tussen Saul en Carrie uit volgende EP, Saul. _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met het acteren is niks mis dit seizoen imo. Die scene tussen Carrie en Brody die we allemaal kennen blijft awesome. Maar het script is onlogisch dit seizoen op een of andere manier, plot twists die te duidelijk zijn en het juichen voor Brody of niet is weg. En het verschil met seizoen 1 is groot. De serie blijft tof daar niet van maar het is van een 9 naar een 8 gegaan.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dat er nog steeds goed geacteerd wordt is duidelijk. Ondanks dat Carrie een bosmongool is blijf ik haar geweldig vinden als personage, die ogen en kin blijven geniaal. Maar juist waarom ik interesse had in de serie is helemaal omgedraaid dit seizoen.

    US Marine die jarenlang met terroristen leeft, overgaat naar een andere religie en zodoende uiteindelijk Amerika wil aanvallen. Heeft een doel voor ogen, lukt uiteindelijk niet in seizoen een maar ontspoort dan gigantisch in seizoen twee. Fuck de islam, fuck Abu en de andere en ga op een liefdesboot met een andere idioot die ook haar levenswerk weggooit. Gooi daar nog de meest voorspelbare shit bij vol plotholes en op het gebied van verhaal en personages neem ik het niet serieus meer. Alleen Quinn en Saul blijven geweldig.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik mis de gigantische spanning die ik in seizoen 1 wel had. Daar was ik gruwelijk benieuwd naar het einde. Heb ik bij dit seizoen totaal niet. Het is natuurlijk heel anders dan S1, maar ik vind dit niet leuk. Dat het nu helemaal om de relatie tussen Brody en Carrie gaat.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gezichten van Dana in Homeland. :lol:

    Ondanks dat het geinig is snap ik de haat niet tegen haar personage. Ja, hele gedeelte dit seizoen is voorlopig crap maar ze speelt echt wel netjes. Beter dan haar idioten broertje... :emo:
     
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je melk lekt het op de grond gooien, boos worden dat je wordt gelocked als je papa als hoge pief zijnde bedreigd wordt, ze is vooral veel boos. Weinig scenes gehad waardoor je haar aardig kunt vinden imo. En waarom dat broertje in de serie zit is me ook een raadsel.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    helemaal mee eens. Heeft heel weinig met seizoen 1 te maken.

    Maar is er een seizoen 3 aangekondigd al? Hoop van niet, beter verkrachten ze deze serie niet verder.
    Hmmm ik vind het nogal voorspelbaar worden. Die plaatjes laten het goed zien dat ze zowat altijd kijkt alsof ze nodig moet schijten. En altijd maar dat Daaaadddd? daddddddd

    Maar idd wel stuk beter geacteerd dan dat broertje. (what's his name anyway:emo:?)
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Geloof dat Brody (not sure hoe die heet) laatst nog een contract kreeg voor 5 jaar.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Sowieso twaalf EP's ja. Benieuwd of de finale weer langer is, mag hopen van wel. Dan kan Quinn iedereen uitmoorden. Kan pas woensdag kijken ofzo, fuuu.

    [​IMG]
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk nu al uit naar seizoen 3. En wat het in petto heeft.

    [​IMG]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke plusje voor Showtime. Dat was zeker nice.

    Het begon sloom en het was allemaal iets te rooskleurig. Zo je wist dat er iets mis moest gaan. Met de auto is raar imo ook al was het toch nog steeds een verassing. Toch kan die auto echt niet zo verzet worden en zo dichtbij komen waar de ruimte waar de begrafenis was. "letting our guard down" of niet. Zo dicht kan die echt niet bij het gebouw staan op een vreemde manier. Dat met de DVD was wel nice gedaan. Moet zeggen Nazir heeft het mooi uitgespeeld. Daarna wist je wel dat Brody alleen ging zonder Carrie. Want een manhunt op Carrie en Brody is de show niet naar. Vraag me wel af hoe Carrie die gaat vertellen. Want ze was een tijdje weg en er zijn overlevenden en zij en Brody gingen net weg voordat de bom afging. Dus dat moet wel apart zijn geweest voor mensen.
    Ben toch benieuwd naar Seizoen 3 nu. Zal nu niet meer veel Carrie en Brody zijn. Maar ze zal hem nog steeds wel beschermen. En hopelijk minder Dana en de rest van de familie.

    Btw. Vond Saul best raar op het einde bij de lijken. Was iets aparts aan hem.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het maar matig. Eerste halfuur echt vreselijk zelfs. Daarna nog wat gebeurtenissen die er toe doen en er zijn wel wat leuke vragen over voor seizoen drie, maar de plot gaat een kant op waar ik me nou niet echt op verheug. Jammer, het tweede seizoen was lange tijd zo sterk.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iniside de laatste episode. Zal hem wel even in een spoiler doen. Anders verteld the thumbnail misschien teveel.

     

Deel Deze Pagina