1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tuurlijk wel. Genoeg van die jonge jongens gaan overal in Europa op stage. Hij mag pas een contract tekenen als hij 16 is, dus misschien gaat hij dan toch nog naar een andere club. Hij heeft bij deze alleen een voorkeur voor Ajax uitgesproken. Dat neem ik tenminste aan. En daarnaast, dit gebeurt toch ook wekelijks binnen Nederland bij amateurclubs, zoals iemand hier al eerder zei?

    Overigens vind ik de selectie van het NL elftal op een paar plaatsen na niet zo raar. We zitten gewoon in een tussenperiode.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Terecht dat Vermeer en Blind bij de voorlopige selectie zitten. :)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is op het moment geen betere linksback, denk ik. Büttner speelt niet veel, Willems is verdedigend te zwak en geblesseerd (geweest), Pieters is geblesseerd en tja.. dat zijn volgens mij wel de kandidaten.

    Maar ik had het ook over niveau (+ voor de toekomst) hè. Blind staat er nu terecht, bij gebrek aan beter. Maar dat is toch niet het niveau van Oranje. :+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah als blind zich zo blijft ontwikkelen is het een prima linksback. Zeker niet de snelste maar wel uitstekend op het gebied van inzicht en weten wanneer hij mee op moet komen.

    Verder vind ik het wel een prima selectie :) we hebben simpelweg niet veel beter en mooi dat de guzman erbij zit. Die verdient het ook.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Maduro moet zich toch wel kut voelen dat 'ie blijkbaar niet in een rijtje met Clasie, Fer en Strootman thuis hoort..
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Robben reken ik nog wel tot de top van de wereld, jammer dat die vent alleen zo fragiel is als glas.

    Haha jij hebt makkelijk praten met je Pacers :+
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sneijder is ook een topspeler, als ie fit is en speelt. Hopelijk gebeurt dat bij Gala.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De laatste 2 jaar is dat bij iedere speler / naam die op die positie stond het argument geweest. :+ Of anders gezegd: sinds Gio gestopt is. Maar goed, als je dan toch vergelijkt met Gio. Die was ook niet de snelste, maar compenseerde veel met zijn inzicht en voetballend vermogen. Als Blind zo doorgaat zou hij dat misschien ook kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kunnen we niet met 3 verdedigers spelen, dan nog een blok er voor à la Nigel/Anita, dan een mix van aanvallende middenvelders en Clasie en dan Van Persie en flankspelers?

    3-4-3?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar omdat je niet beter hebt, hoeft het toch ook geen prima selectie te zijn? Of bedoel je in de zin van: 'dit is een prima selectie qua spelersmateriaal dat we hebben'. Want dan klopt het. Maar de selectie zelf is gewoon droevig, zoals dakar ook al zegt.

    Inderdaad, Blind heeft ook een goed inzicht en voetballend vermogen. Opzich zou je hem dus ook wel kunnen vergelijken met Gio. Maar zoals ik hierboven ook al zei: de selectie zelf is gewoon triest qua niveau, maar voor het spelersmateriaal dat we hebben is het wel oké.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is geen FM. Ik zie Van Gaal niet gauw zo'n opstelling kiezen, maar gewoon bij zijn vertrouwde opstelling blijven.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou met deze selectie zo spelen:

    Krul
    Van Rhijn - De Vrij - Indi - Blind
    Maher - Fer - Strootman
    Lens - Van Persie - John
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vergelijk dit met Oranje in WK2010.

    Stekelenburg
    Van der Wiel - Mathijssen - Heitinga - Gio
    Bommel - De Jong
    Robben - Sneijder - Kuyt
    Van Persie

    En dan nog Huntelaar, Elia, Van der Vaart, etc.. (Braafheid :+).

    Pluspunt: nieuwe generatie met jongere spelers die allemaal kunnen voetballen.
    Nadeel: totaal geen ervaring en grootste deel moet zich nog bewijzen op het hoogste niveau.

    Voorin is het redelijk krap nog, als je deze voorselectie ziet.
    Spitsen: Van Persie, Huntelaar, Lens en Wolfswinkel.
    Flankspelers: John en Schaken (en Lens.. niet eigenlijk).
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is er trouwens over Lex immers gezongen zondag? Heb namelijk helemaal niks van de wedstrijd gezien en ook geen praat programma's gekeken. Maar lees er steeds over op voetbalzone.
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat z'n moeder achter de ramen werkt.
     
  18. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Plus k***** Immers, die heb ik ook vele malen horen langs komen..

    Vond ook niet echt verstandig van Koeman om Immers te wisselen, zo gaf hij het Ajax publiek helemaal de gelegenheid om nog ff flink te kafferen op hem..
    Om nou te zeggen dat hij echt de minste was op het veld, zeker niet..
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Belhanda naar Inter, volgens VI. Toffe aankoop, maar had hem liever bij een andere club gezien.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bedoelde dat 2de ja :) Alleen vind ik dat anita er nog bij had gemogen, maar ik weet niet of hij wekelijks speelt en of hij wel presteert bij newcastle.
     

Deel Deze Pagina