De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Rechtshalf?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zou leuk zijn toch, een hele (faal) Eredivisie flank. :cool:
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Furby geen faal en al helemaal niet van de categorie Manolev. Die staat daarin op eenzame hoogte. :D
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat je zoiets nog durft zeggen... Velen vonden hem bij Ajax al niet overtuigend genoeg. Maakt dan een transfer naar het grote AC Milan met vele toppers nog aanwezig, was bestemd om in de tribune te zitten, zou het niveau niet aan kunnen. Heb je gezien hoe goed hij vorig seizoen speelde?


    Hij heeft het sowieso in zich om bij een subtopper ver te schoppen. :)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat zeg ik toch? Het was een faler in de Eredivisie.

    Bij het 'grote Milan' speelde hij vorig jaar bij gebrek aan beter, maar speelde hij degelijk en kon hij mee. Toch gek dat hij nu dan gewoon weer even verhuurd mag worden, als hij zo goed is.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Goed genoeg voor de Fullhams, Evertons, Valencia's, Sevilla's en Roma's van deze wereld, maar niet voor Milan, Inter, Juve, Barca en de rest van de echte top.

    Furby kan prima bij Fullham mee volgens mij.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat heb ik gezien. Matig at best. En dan had ie nog mazzel dat Milan in de verste verte niet op Milan lijkt.

    /Siemen was me voor.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hij speelde incidenteel heel sterk, vond ik, maar over de gehele linie was het niet supergoed. Ibra verbloemde vorig seizoen natuurlijk ook veel bij Milan. Balotelli gaat daar denk ik ook geen verandering in brengen.

    Ze hebben bij Milan natuurlijk wel veel kwaliteit ingeleverd, met het verlies van T. Silva en Ibra. Maar goed, misschien is het duo El-Sha - Balo wel heel goed.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet welke incidenten jij dan gezien hebt, maar ik kan ze me niet herinneren.

    El S. - Balo - Niang kan best een leuke toekomstige aanval worden.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Van Voetbalzone, dus nemen met een flinke scheut zout.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Voetbalzone is niet de bron, goofy.


    Zieke baas weer vanavond, lees ik:


     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Velthuizen en Vermeer hadden betere reddingen van 't weekend.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geweldige reddingen, maar was verder niet veel soeps als ik Sport1 mag geloven. Die twee werden ook getweet, maar ook over gekloot van hem.

     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Hoop dat hij faalt, kwal. :mad:

    Snap nog steeds niet waarom Tyton niet bij PSV op goal staat, ik vind hem beter dan Waterman.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een véél betere (lijn)keeper, maar hij is voetballend niet geweldig. Een beetje een Vermeertje. Waterman is precies het tegenovergestelde: een oké (lijn)keeper, maar voetballend de beste keeper die ik ken. Daarmee brengt hij ook veel rustig achterin, wat nodig is bij die koos voetbalintelligentieloos-verdediging van ons. Het is een elfde voetballer en dat is gebleken te helpen bij PSV.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt me duidelijk, tot 2017 bijtekenen dus. Zou leuk zijn als daar nog een optie voor 1 jaar extra bij kan.

    10 miljoen is prima als je hem verkoopt in de zomer. We hebben genoeg spelers voor zijn positie, zowel op het middenveld als in de spits. En dan kan een Moisander of iemand anders de captain rol overnemen.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Fischer is over twee jaar weg. En dan is ie ongetwijfeld ook goed genoeg voor een stap.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Fischer speelt over twee jaar gewoon bij Barça. :+

    Die jongen heeft een unieke kwaliteit: een versnelling, in een versnelling, in een versnelling. Dat zijn er maar weinig gegeven. Los van het feit dat hij mentaal volgens mij ijzersterk is. Alhoewel hij vast nog wel een terugvalletje gaat krijgen, zoals elk talent op jonge leeftijd.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb zelf ook een stuk van die wedstrijd gekeken, er extra op gelet, liep vooral te klooien met hoge ballen. :+
    Oh en ik lees nu trouwens dat Paulinho Inter heeft afgeslagen en dat ze nu Scheletto kopen? Beetje apart. :9


    [​IMG]

    Ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Toch raar dat ie bij Inter nog nooit een dergelijke fout, laat staan een dergelijk imago, heeft gemaakt of opgebouwd. En ik heb toch echt een jaar of 8 naar die vent zitten kijken.
     

Deel Deze Pagina