1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het groote vis meertje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magixz, 23 jan 2013.

  1. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Sport? Langs de waterkant zitten om tot rust te komen, drinken met vrienden, tentje opzetten. Het kan allemaal zonder vissen te verminken.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja want dat zijn de enige dingen die je doet als je gaat vissen.
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Waar in Nederland bevindt zich dit 'groote vis meertje' dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig :eek:.
     
  4. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    waar woon je ?
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als je op snoek wilt gaan vissen heb je dan een spinhengel nodig? Ik had dus gelezen dat je een spinhengel, een spinmolen, lijn, staaldraad met een spinner nodig hebt. Hoeveel zou je daar voor kwijt zijn? En ik neem aan dat je daar ook gewoon andere vis mee kan vangen, want ik heb geen zin om voor elke vis een andere hengel te kopen. :+
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vissen lijkt me alleen leuk als je de vis die je vangt daarna mee naar huis neemt en voor het avondmaal bereid.

    Ik heb de lol van vis vangen en weer teruggooien nooit zo gesnapt. Volgens mij gaat het dan vooral om de vrouw onvluchten, beetje slap ouwehoeren en biertjes tanken.
     
  7. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    in princiepen kan je dit met elke hengel doen. Belangrijk is dan wel dat je zoals je aan aan geeft een stalen onderlijn nodig hebt en een kunstaas of iets dergelijks. Zorg er ook voor dat je een telefoon tang mee neemt en een tang om de vis los te maken. wat voor bedraag had je zelf in gedachten om te spenderen ? Vergeet je kleine vis pas of je gewone vispas niet mee want boetes zijn hoog of de BOA neemt je spullen in beslag en mag je bij de rechter je spullen op halen voor een prijsje.

    er zijn vijvers waar je een klein bedraag moet neertellen om de vangst mee naar huis te nemen ( forel & Zalm ) of ga zee vissen
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  8. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    zo vandaag carper beurs zwolle geweest met 2 vrienden was weer geslaagd dagje genoeg te zien en gekocht.

    Ik swinger en karper net van 1,20m
    maat zelfde karper net en een draadloos pieper set van mad
    andere maar boilie machine voor zelf maken van boilies

    Op naar beurs 2 in ahoy VISMA met mijn broer opzoek naar 3rd hengel en molen
     
  9. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    kaartjes visma besteld nu wachten tot 3 maart en dan ff nieuwe spullen halen
     

Deel Deze Pagina