1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijs/kwaliteitsverhouding, de meeste mensen bestellen bij 9footballshirt of bij Jersey-777. Beide sites leveren goede shirtjes (zie OP voor wat voorbeelden). De shirtjes worden gewoon thuis bezorgd, vandaar dat je je adres moet invullen ;). Hongkong post is het goedkoopst maar duurt langer, de meeste mensen nemen deze want anders kan je voor 40$ verzendkosten net zo goed een shirt uit de fanshop halen van je club. Het track en trace nummer kan je gebruiken om je pakketje te volgen. Wel is dit soms pas als het pakketje in Duitsland komt dat je een nummer krijgt, in ieder geval op 9footballshirt was dat het geval.

    ohja, koop shirts van de bekende clubs. vorig jaar Napoli gekocht maar daar was ik wel ontevreden over. kan ook liggen aan de onbekendheid van Macron tegenover Nike, Adidas etc
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  2. psvpsv123

    psvpsv123 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx Jancees,
    kan je me via pm op de hoogte houden van alle stappen die je hebt gedaan, dus hoe betalen, hoe de kwaliteit van de shirts zijn etc..
    Alvast bedankt :thumbs:
     
  3. matthijsg

    matthijsg Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens en meisjes!!!!
    Vroeger bestelde ik soms wel eens bij Henkfc maar die is opgedoekt, of in ieder geval niet meer goed te vinden (vond hem nog wel op internet, maar niet wat ik zocht) Overigens altijd tevreden over zijn shirts.

    Maar nu komt mijn echte vraag: Mijn broertje is binnenkort jarig en een echte Ajax fan, een ajax shirt is dus essentieel (of zo iets). Hij is nog net niet toe aan een heren maat, maar moet wel de grootste kindermaat hebben. Een herenmaat S of extra Small zou dus best kunnen, hij groeit immers nog. Nu zoek ik een site waar ze Ajax thuis of uit S (of Small) of een kindermaat verkopen. Heb zelf ook al gezocht maar bij de kindershirts is de kwaliteit van de namaak echt om te huilen.

    Hopen dat jullie me kunnen helpen!
     
  4. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen elkaar beter hier op de hoogte houden haha.
     
  5. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan voor een S gaan. Ajax shirts zijn altijd een risicotje omdat het geen simpel plakplaatje is van het logo zoals bij alle andere clubs, maar moet worden genaaid. ik zou gaan voor 9footballshirt of jersey777. op jersey777 zie je ook foto's van het logo. je kan zien dat het niet helemaal 100% klopt.
     
  6. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet bij jersey-777 bestellen, het shirt is duidelijk niet zoals orgineel. Geen logo op de buik, achterkant klopt niet, zie witte lijn bij schouder.

    Heb hem zelf bij thesoccershirtstore.com, alleen was de site plots 3 maanden weg. Het shirt is alleen te onderscheiden als je naast een echte legt.
    Ook de letters/getal op de rug zijn nagenoeg echt.

    Gouden batch is wel lichter als originele... Persoonlijk vindt ik het niet erg.

    Heb trouwens ook shirts van ioffer gehaald, oa. barca messi shirt. Dit shirt bevalt prima.
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Even een vraagje. Vorige week een shirt van Jersey777 binnen gehad, maar ik heb de verpakking weggegooid waar op stond op hoeveel graden je moet wassen.

    Weet iemand hoeveel dit is?

    Thanks.
     
  8. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou koud mogelijk, dus volgens mij 30 graden.
     
  9. psvpsv123

    psvpsv123 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier wijs uit?
    Zo slecht is mijn Engels niet maar vooral het begin begrijp ik echt niet.
    Dit was antwoord van Jersey777 op de mail of ze ook het Psv jubileumshirt hadden.

    'Maybe I do not have PSV jersey in stock.
    Now I do not sure it .
    Because we are on holidays for Chinese New Year.
    You can buy it firstly.
    I will ship them on Feb.17.
    Thanks and regards.'

    Ik begrijp dat ze niet zeker weet of ze hem heeft?
    En dat ze hem pas stuurt op 17 feb.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    misschien interessant voor enkele hier?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Niet echt boeiend ofzo
     
  12. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hebben ze niet op dit moment. Maar probeer niet al te moeilijke vragen te stellen, die worden simpelweg genegeerd.
    Vanwege Chinees nieuwjaar worden nieuwe bestelling niet eerder dan 17 februari verstuurd.
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Saai.

    Ik mis een fleugje oranje in het shirt.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind de vlakken maar lelijk. Waarom kan Nederland niet zulke bazige shirts als Frankrijk krijgen? _O_
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die vind ik ook erg mooi, mijn favoriete shirt eigenlijk.
     
  16. psvpsv123

    psvpsv123 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, het stuk over chinees nieuwjaar had ik ook al wel begrepen maar dat eerste stuk, daar moesten voor mijn gevoel nog wat komma's bij, anders loopt die zin helemaal niet.
     
  17. mr_tony

    mr_tony Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

    Ik heb 2 shirtjes via 9footballshirt besteld. Nu worden deze verzonden via QuantiumSolutions.
    Ik heb een trackingnummer gekregen, maar is niet traceerbaar via de website van QuantiumSolutions.
    Heeft iemand al shirtjes ontvangen welke zijn verzonden met deze vervoerder? Zo ja, welke vervoerder pakt het verder op in NL?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Gisteren ontvangen! Bovenstaand bericht komt te vervallen.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  18. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al vele malen shirts besteld bij 9footballshirt, en ik ben er altijd tevreden mee geweest. Tegenwoordig zijn de verzendkosten een stuk hoger en dus ben ik gaan kijken naar wat andere sites.
    Mijn oog viel op www.soccerinshirt.com, heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk een grote bestelling doen (binnenkort toernooitje) en ik durf het in principe wel aan om daar te bestellen. De shirts lijken identiek aan die van 9footballshirt, zeker als je kijkt naar de closeups.

    Voordeel van deze site is dus de prijs en de keuze in maten. (alle maten ipv alleen M of XL). Verder ziet alles om de site heen er geloofwaardig uit, betaalmethodes zijn uitgebreid, goede faq, adres van het 'kantoor' etc.
    Iemand ervaring dus?

    EDIT: ik zie dat er goede ervaring is met jersey-777. dan ga ik die proberen te bereiken. Deze site kende ik nog niet. Stuur gewoon een mail met mijn bestelling en probeer dan prijs en betalingsmethode af te spreken.

    EDIT2: shirley wil via western union betalen, volgens haar doen ze geen paypal meer sinds 21 maart, omdat paypal het niet leuk vind als verkopers replicas verhandelen. Iemand ervaringen met betalen via western union? komt altijd slechts in het nieuws namelijk..

    EDIT3: shirley heeft na doorvragen ook nog een artikel in een of andere webshop, ter waarde van 1USD. Dat heb ik een zovaak als de afgesproken prijs besteld en betaald via Mastercard. Mailcontact is altijd zeer goed gebleven, tracking nummer binnen enkele dagen ontvangen (DHL, niet Hong Kong Mail, omdat dat in prijs niet veel verschilde bij deze bestelling) en de shirts zitten in het vliegtuig.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  19. ujjain

    ujjain Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is een M bij 9footballshirt.com? Want in Nederland past me nog net een M... een XL is mij hier veel te groot, echter een Turkse XL is soms nog krap.

    Het liefste zou ik een L kopen, maar het t-shirt wordt alleen verkocht in M en XL... ik ben 1.80m en weeg 80kg... een M is me weleens te klein geweest, een XL is me ook weleens veels te groot geweest.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben 1.85 en 81kg en voor mij is de M perfect.
     

Deel Deze Pagina