1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hier heb ik niks aan toe te voegen. gelukkig heb ik hier Sky in Engeland die erkennen dat Milan vanavond gewoon beter was.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    En voor Youri die direct in de analyse begon over de 'handsbal', want "dat kon écht niet".. Doei Youri.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is sowieso niet bewust. Volgens de regels is het geen overtreding (even los van of Alba hem zelf met z'n hand raakt). Alle analisten op tv riepen meteen om hands, maar die kennen de regels dus gewoon niet. Dat is al triest genoeg.

    En verder:

    'Gewisselde Sneijder verlaat stadion direct na laatste fluitsignaal'
    Woensdag, 20 februari 2013 om 23:28
    Wesley Sneijder had zich zijn rentree in de Champions League waarschijnlijk anders voorgesteld. De middenvelder van Galatasaray verscheen woensdagavond niet voor de camera van de NOS na afloop van het duel tussen zijn Turkse werkgever en Schalke 04. De ploegen hielden elkaar in evenwicht: 1-1.

    Sneijder mocht van coach Fatih Terim aan het startsignaal verschijnen, maar bleef in de rust in de kleedkamer achter. Nordin Amrabat nam de plaats van de spelmaker in. De NOS claimt dat Sneijder direct na het duel het stadion verliet en blijkbaar geen zin had om de media te woord te staan.

    "Ik weet niet precies wat de reden voor de wissel was", reageerde Amrabat. "Dat moet je aan de trainer vragen." Bondscoach Louis van Gaal was speciaal voor Sneijder naar Istanbul gekomen. De ex-speler van Ajax, Real Madrid en Internazionale moest overigens als linkshalf functioneren, niet zijn favoriete positie.

    :lol:
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Con los terroristas. Ey Ey Ey Ey Ey Ey Con :cool:
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee overduidelijk een geldige goal. In dit geval props voor de scheidsrechter, omdat het in eerste instantie wel hands leek.

    Wedstrijd toont zondermeer aan dat Barcelona nergens op terug kan vallen als de machine hapert. Heb zin in de return.
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Had ik gisteren al gepost idd. :+

    Frank _O_
     
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Messi niet in vorm is (en dat is niet zo vaak) is Barcelona een stuk minder. Gelukkig maar.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gelukkig maar.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het zeker wel hands. Vinden jullie in dat beeld dat je ziet dat het geen hands is? Volgens mij had de bal echt een andere baan gekregen als hij alleen de borst raakt, hoor. Nu komt hij echt terug waar hij vandaan kwam, volgens mij gaat hij gewoon tegen z'n arm. Anders was hij alleen van richting veranderd.

    En over de strikte regel; er zijn nog wel wat andere dingen belangrijk dan opzet. Sowieso staat er in het regelboek een paar maar ook de "onnatuurlijke" positie van de arm wordt vaak meegenomen. Ik vind dit dan ook hands. Hij neemt het risico de bal met z'n arm te spelen door z'n armen omhoog (onnatuurlijk) te doen. Vervolgens wordt de bal van richting veranderd waar z'n team duidelijk profijt van heeft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat als de scheidsrechter had gezien dat hij de bal met z'n arm speelde, dat hij zeker had afgefloten.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijk nog eens goed.
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Borst, gaat toch tegen zijn hoofd?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  13. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij hem dan raakte met zijn arm, dan is het met zijn bovenarm en daar is niets mis mee.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zolang de regel over 'hands' niet eenduidig is, zal je deze discussies houden bij dit soort situaties. Als de regel zou zijn: hands is hands, intentioneel of niet. Dan is de discussie ook weg.

    Maar goed, in dat geval wordt de penalty wat de strafcorner in het hockey is en of dat nu zo goed is voor het voetbal :+
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou niet zo cool, joh. Zeg dan gewoon waar jij denkt dat hij tegenaan kwam. Ik heb het van een andere hoek gezien nu en hij komt tegen z'n gezicht, daardoor komt hij ook weer terug waar hij vandaan kwam. Maakt niet uit voor m'n verhaal, ik denk nog steeds dat het afgefloten had moeten worden als hij tegen z'n arm aan was gekomen.
    Bovenarm is wel iets mis mee. Schouder niet.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    No shit, Sherlock :lol:.

    Hij doet zo 'cool', omdat een duidelijk .GIF'je van de situatie slechts een paar posts boven de jouwe staat
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik doe niet cool, ik ben cool.
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat GIFje had ik gezien, daar reageer ik ook op. Ik vond het niet duidelijk dat hij niet tegen z'n arm aan komt. Uit een andere camerapositie is dat wel goed te zien. En niet 'no shit, Sherlock' want de discussie was of het afgefloten had moeten worden als hij tegen z'n arm aan was gekomen. Kijk maar;
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok...

    Belangrijkere zaken: Ajax vanavond op een poepgrasmat. Hopelijk kunnen Siggy en Viktor wat potjes breken en geen poten. :+
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    1 goaltje moet ruim voldoende zijn voor ajax
     

Deel Deze Pagina