1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Leuke game so far wel!
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hm, vond de dunk contest toch tegenvallen. Had er misschien meer van verwacht, ik weet het niet. Ook doen de vele pogingen toch wat af aan de impact en 'verrassing' van een dunk. Vond de powerdunks van Ross en Bledsoe en de eerste van Green nog het beste. Ik had toch echt verwacht dat er wel een 'LETS GO HOME, LETS GO HOME LADIES AND GENTLEMEN' momentje tussen zou zitten :), helaas
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    God wat prachtig hoe Kobe LeBron is even wil laten zien dat hij er nog niet is en dat Kobe 1 op 1 een betere speler is. Trash talken, full court hard verdedigen, 2 blocks, LeBron uitschakelen in het vierde kwart.

    Deed me denken aan vroeger. Gewoon het keihard battlen tegen elkaar, meer vijand dan vriend. (Meestal niet in all-star games though)

    Kobe is een competitor tot op het bot, net als Michael Jordan. Dat onderscheidt die twee van LeBron in mijn ogen. LeBron is fantastisch en echt heel goed, maar het gevecht wat je Jordan en Kobe ziet leveren wedstrijd na wedstrijd, dat is voor mij waar het om draait als ik naar sport kijk. Een competitor is LeBron minder.

    Terecht verdiende MVP, Chris Paul. Speelde lekker soepel, playground, mooie passes en af en toe een drietje in iemands bek. 20,15,4 toch wel de statline die het verdient.

    De wedstrijd begon leuk vond ik, maar ik heb weinig 'wow' momenten gehad. Vooral genoten van Kyrie Irving and Chris Paul en later Kobe vs LeBron. Geen mega highlights though, jammer.
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dunkcontests zoals Jordan vs Wilkens en Carter krijgen we denk helaas nooit meer te zien.

    Game was wel nice idd niet spectaculair maar gewoon leuk.
    CP3 terecht MVP.
    Aantal dikke dunks van Griffin en James.
    Block van Kobe op James was ook erg nice.

    Wel heel grappig dat Bosh gewoon 2x pana krijgt van Paul en Parker :+
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijkt er 1 in de ring :cool:

    [​IMG]
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Me broertje alles opgenomen, mis ik de laatste 3 minuten van de All-Star game |:-|:-|:-
     
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    'When the mamba bites, your ass goes down. Bron bron just got bit'.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heeft iemand de NBA app op zijn xbox nog gebruikt?

    Sinds de laatste update (paar dagen geleden) staan de meest recente games niet meer vooraan en er zelfs niet meer tussen. De laatste game is is van enkele weken geleden.

    Wat ik nu moet doen is het eerste filmpje dat automatisch afspeelt bij de start bekijken, omdat dat het meest recente filmpje is en dan verder scrollen. Misschien is het een instelling die veranderd is, straks nog eens checken.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Laatste tijd niet, zal dit weekend wel eens checken. maar er stonden toch nooit samenvattingen op die app? Alleen interviews e.d.? Of kijk ik verkeerd?
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Jawel. :9

    Als je de app start begint een video met highlights af te spelen. Duw op (A) zodat hij heel je beeld in beslag neemt. Dan duw je naar beneden/boven met je d-pad en kun je naar "recaps" gaan en daar staan alle samenvattingen.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Lekker hoor!
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wel lekker maar ook knetter oud :9 LeBron als Cavelier hèhè
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Curry die gaat vechten met Hibbert.


    Dude...
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha te grappig, wat een sukkel. Zou pas erg zijn als hij zijn enkel weer zou blesseren.

    Hibbert komt hard in maar niet overdreven dat het een aanvallende fout is. Dat Lee hem daarna duwt, tja. Ik zou ook terug duwen. :cool:



    Echt jammer dat Hibbert het zo matig doet vergeleken met vorig jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hij door zijn contract underperformed, door de druk. Hij had dit jaar rond de 14-17ppg moeten zitten dan waren ze pas echt kandidaat voor de titel geweest.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Defense matig gewoon enorm belangrijk, offensief wat minder maar dat komt voornamelijk omdat daar iemand anders is opgestaan...
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had wat meer verwacht van hem, iedereen eigenlijk. Zelfs zijn coach. :)

    Zolang hij het maar laat zien tijdens de playoffs. Ze kunnen het Miami zo moeilijk maken omdat ze goede post spelers hebben. Bosh kan Hibbert niet verdedigen dus zet je hem op West. Lebron moet George of Granger verdedigen want Wade is te klein. Ik denk dat ze Battier op Granger zetten. Waarschijnlijk zetten ze Andersen/Anthony op hem en dat is juist goed en moet hij easy baskets maken.
     

Deel Deze Pagina