Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.016
  2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook niet zeggen dat 'je maar wat probeert'. My bad. Snapte alleen niet dat je het op die manier probeerde, maar dat is nu duidelijk. Succes in ieder geval!
    Sinds een tijdje geleden mijn schouder uit de kom te hebben gehad, zit ik nu weer lekker op schema. Maandag 82,5 5x5 gebenched met relatieve ease, terwijl mijn max 85 was. Hoop voor de zomer daarmee de 90 te halen.
    Enige 'probleem' is dat ik binnenkort misschien mijn eerste grappling toernooi mag doen, maar mijn trainer wil dan graag dat ik crossfit ga doen. Dus in dat geval zal mijn stronglifts geheel komen te vervallen.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had gisteren een blikje John West Tonijnmoot met een vleugje olijfolie (zo heet ie) en dat was 210 kcal voor 130 gram.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.016
    Olijfolie. Ga je al. :+

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    [yt]x5xXsdWRaFw[/yt]

"20 minutes of any fucking thing.....is a pile of bullshit"

:cool:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dit is ook een vette docu:

[yt]i1pjY1mDAa8[/yt][yt]F0xEc8w1pWs[/yt][yt]UxjCzSP30wM[/yt]

Als iemand nog meer van dit soort video's heeft, post ze! Ik krijg daar altijd wel motivatie van. Echter van die "bodybuilding motivation" video's die je vaak ziet, waar gasten gewoon wat gewichten rondgooien en waar zo nu en dan een spreuk in beeld komt, daar heb ik dan weer helemaal niets mee.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Progressie foto. Tijd tussen linker en rechter foto is 4 maanden, klaar met bulken en begonnen met cutten.

Edit : foto staat onder.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die heb ik nog nooit gezien, goed idee, thanks! :thumbs: Wordt ook eens tijd.

Je foto doet het niet.

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Schouder en armen maken prima vooruitgang. Netjes!

Over t cutten... (In het algemeen) vind ik cutten voor mensen die <2 jaar trainen nutteloos.
    De massa die je naar buiten wilt halen met een cut is gewoon nog niet interessant genoeg...
    Ga de eerste 2 jaar vol aan de bulk en zorg dat je wat hebt wat het cutten de moeite waard maakt...

"Abs on skinny dudes is like tits on fat chicks.... It don't count"

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meh tbh niet waard, zit nu rond de 20%BF en wil wat leaner worden voor de zomer.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het tegenovergestelde van Flix. Je kunt beter cutten, zodat je lekker droog staat. Gewoon een procent of 10. En dan daarna gewoon cleanbulken en dan hoef je ook bijna niet te cutten als je het goed doet.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag voor het eerst wat meer gewicht gepakt met squatten. Nooit echt gedaan, alleen eigen lichaamsgewicht.

Geen idee hoeveel zo'n barbell weegt, als ik voel ongeveer zo'n 15kg denk ik. Dus ben dan begonnen met 35 kilo.

Ga helemaal met m'n kont tot aan de grond, zoals een catcher met honkbal doet. Ging prima, en kan het gewicht wel gewoon zonder al te veel moeite omhoog krijgen. Het voelde niet echt zwaar. Alleen voelde het ineens in m'n hamstring schieten toen ik heel diep ging.

Komt dat omdat ik misschien te ver ging? Of is mijn lichaam het gewoon niet gewend om veel te tillen? Ondanks dat ik dat qua kracht wel aan kan?

En bij de calf raises voel ik niet echt wat in m'n kuiten.. Heb het met losse dumbells in m'n handen, en met een barbell geprobeerd, maar ik voel niks?

Sorry voor alle vragen maar daar in de gym zijn ze ook niet echt behulpzaam.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Officieel weegt een barbell 20kg. Hoe voer je je calve raises uit? Rek je je kuiten ook echt? Als in voet schuin omhoog. En dan helemaal strekken zodat je je kuit goed aanspant en dan even locken op de spanning.

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ja ik duw ze omhoog totdat ik niet meer verder kan. En dan verlies ik m'n evenwicht na een paar seconden zo blijven :+

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En dan weer helemaal de andere kant op.

Code:
     |        |
    \|   ->   /

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je aan droogstaan als je weinig massa hebt...?
    Dan zie je er gewoon als een zak botten uit.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat heb je aan een beetje massa als er een dikke laag vet overheen zit? Dan lijk je gewoon een gemiddelde McDonald's-ganger.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Omdat die vetlaag met wat dedication er binnen 12 weken een stuk beter uit kan zien dan een skinny in 12 weken aan massa kan aanzetten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina