1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had vorig jaar tijdens de Kerst sale een goede site gevonden voor MS points, het bleek echt goedkoper te zijn dan al die andere sites. Ik weet alleen niet meer welke het was. Dus afgezien van Ebay, waar zijn punten goedkoop te vinden?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand ervaring met de PU aanbiedingen waarbij je een gratis jaar abbo krijgt bij een game? Ik heb gebruik gemaakt van de Tomb Raider aanbieding (ging de game toch kopen en dan een jaar wc papier erbij is niet slecht :+). Maar wat kan ik verwachten qua levertijd?

    Ik heb het in 2009 ook gedaan met Prototype, maar ben totaal vergeten hoe lang het duurde voordat ik de game had. :p
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima webshop.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, in de hoop dat iemand er in de toekomst wat aan heeft geef ik maar antwoord op mezelf. :+

    Je kunt de game vrij snel verwachten. Een officiele release van 5 maart en ik heb de game vandaag (7 maart) binnen gekregen. Not bad! Ik had eerlijk gezegd al gerekend op 2 maanden. Ik had dus eerst geen idee wat er in godsnaam voor mij was afgeleverd. :p
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    2game.com Review

    Naam store: 2game.com (nieuwe online retailer in UK)
    Gemiddeld onder adviesprijs: Ongeveer 10-20 euro.
    Levertijd: 3-5 werkdagen
    Verzendkosten: Geen.
    Betalingsmogelijkheden: CC, Paypal
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Netjes verpakt en levering vanuit UK in 3-4 dagen.
    Overall cijfer: 9 out of 10

    Erg tevreden over eerste bestelling bij 2game.com. Heb tomb raider besteld voor 29,99 GBP = ongeveer 35 euro. In dit geval dus 25 euro onder adviesprijs. Ik had de game maandag besteld en vrijdag binnen. Ik lees verhalen op internet dat als je op tijd pre-ordered de game ruim voor release wordt verzonden en vaak ook gewoon op of zelfs voor release in de EU bij mensen binnenvalt.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had bij Dixons de Triple Pack besteld, maar die is dus mooi geannuleerd :mad:. Wel Crackdown 2 kunnen ophalen vandaag.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hmmmm, ik had afgelopen maandag een game besteld en dinsdagochtend kreeg ik een verzendbericht. Gisteren lag hij echter niet in de brievenbus..... Andere post wel gehad.

    Normaal ontvang ik mijn games altijd de volgende werkdag in huis...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    4 werkdagen vanuit UK is zeker netjes, ik maak er even een bookmark van :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bookmark dan maar Amazon.co.uk. Ik heb de games altijd strak in 2 dagen in huis!
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of Saturn Amsterdam BF3 Premium PS3 heeft?
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst ook besteld bij Amazon.co.uk. Binnen een dag of 3 lag het toen ook op de mat. Prima geregeld daar. Maar ik had daar ook niks anders verwacht eigenlijk. Ook erg fijn aan Amazon is dat andere particulieren daar ook de mogelijkheid hebben hun producten te verkopen. Hierdoor is het assortiment een stuk uitgebreider dan bij vele winkels.
     
  13. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je huisnummer en toevoeging bij Zavvi.com invullen onder 'House Name/ Number'?
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mocht iemand nog een code voor Zavvi hebben, PM me even. Thanks! :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja mij ook trouwens!

    Ik had 1tje van 27 maart ontvangen. maar die werkt nu al niet meer :confused:
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Week geleden iets besteld bij Zavvi.com en er stond na een dag al despatch/ verzonden dus. Had alles incl. land bij de bestelling goed ingevuld, kan er daar iets mis zijn of duurt het normaal altijd zo lang?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fan van Billgames.nl geworden. Paar games daar gekocht en ze zijn erg netjes, snel en goedkoop. Tomb Raider voor € 38,00, God Of War Acsension voor € 41,00 en Sly Cooper Thieves of Time voor € 40,00. Mooie prijsjes en games binnen voor release.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah, 2-3 weken



    Sly is overal die prijs toch
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is waar. Dan was ik tevreden omdat zij nog weleens US versies hebben van spellen die hier nog niet uit zijn :+ Ik heb die al een tijdje.
     

Deel Deze Pagina