Ik had vorig jaar tijdens de Kerst sale een goede site gevonden voor MS points, het bleek echt goedkoper te zijn dan al die andere sites. Ik weet alleen niet meer welke het was. Dus afgezien van Ebay, waar zijn punten goedkoop te vinden?
Iemand ervaring met de PU aanbiedingen waarbij je een gratis jaar abbo krijgt bij een game? Ik heb gebruik gemaakt van de Tomb Raider aanbieding (ging de game toch kopen en dan een jaar wc papier erbij is niet slecht ). Maar wat kan ik verwachten qua levertijd? Ik heb het in 2009 ook gedaan met Prototype, maar ben totaal vergeten hoe lang het duurde voordat ik de game had.
Hoe zijn hier de ervaringen met BPGames? Voor een familielid wil ik daar Tomb Raider aanschaffen, voor de PC: http://www.bpgames.nl/tomb-raider-dvd-rom.html
Ok, in de hoop dat iemand er in de toekomst wat aan heeft geef ik maar antwoord op mezelf. Je kunt de game vrij snel verwachten. Een officiele release van 5 maart en ik heb de game vandaag (7 maart) binnen gekregen. Not bad! Ik had eerlijk gezegd al gerekend op 2 maanden. Ik had dus eerst geen idee wat er in godsnaam voor mij was afgeleverd.
2game.com Review Naam store: 2game.com (nieuwe online retailer in UK) Gemiddeld onder adviesprijs: Ongeveer 10-20 euro. Levertijd: 3-5 werkdagen Verzendkosten: Geen. Betalingsmogelijkheden: CC, Paypal Bijzonderheden/Opmerkingen: Netjes verpakt en levering vanuit UK in 3-4 dagen. Overall cijfer: 9 out of 10 Erg tevreden over eerste bestelling bij 2game.com. Heb tomb raider besteld voor 29,99 GBP = ongeveer 35 euro. In dit geval dus 25 euro onder adviesprijs. Ik had de game maandag besteld en vrijdag binnen. Ik lees verhalen op internet dat als je op tijd pre-ordered de game ruim voor release wordt verzonden en vaak ook gewoon op of zelfs voor release in de EU bij mensen binnenvalt.
Had bij Dixons de Triple Pack besteld, maar die is dus mooi geannuleerd . Wel Crackdown 2 kunnen ophalen vandaag.
Hmmmm, ik had afgelopen maandag een game besteld en dinsdagochtend kreeg ik een verzendbericht. Gisteren lag hij echter niet in de brievenbus..... Andere post wel gehad. Normaal ontvang ik mijn games altijd de volgende werkdag in huis...
Laatst ook besteld bij Amazon.co.uk. Binnen een dag of 3 lag het toen ook op de mat. Prima geregeld daar. Maar ik had daar ook niks anders verwacht eigenlijk. Ook erg fijn aan Amazon is dat andere particulieren daar ook de mogelijkheid hebben hun producten te verkopen. Hierdoor is het assortiment een stuk uitgebreider dan bij vele winkels.
Week geleden iets besteld bij Zavvi.com en er stond na een dag al despatch/ verzonden dus. Had alles incl. land bij de bestelling goed ingevuld, kan er daar iets mis zijn of duurt het normaal altijd zo lang?
Fan van Billgames.nl geworden. Paar games daar gekocht en ze zijn erg netjes, snel en goedkoop. Tomb Raider voor € 38,00, God Of War Acsension voor € 41,00 en Sly Cooper Thieves of Time voor € 40,00. Mooie prijsjes en games binnen voor release.
Ja, dat is waar. Dan was ik tevreden omdat zij nog weleens US versies hebben van spellen die hier nog niet uit zijn Ik heb die al een tijdje.