1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal er niet wakker van liggen als de Lakers het niet halen.
    Wel zuur voor Kobe want dit is denk 1 van zijn laatste kansen op een titel voordat ie stopt.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Lakers winnen en Utah/Houston verliezen. :9

    Nu 1.5 game behind, 2 op Houston.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatste play, zo slecht en dom van NO. :lol:

    104-102

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee tuurlijk niet, maar jij neigt er naar dat hij oncreatief is. Dat vind ik nogal een aanname die nergens op lijkt gebaseerd aangezien hij ingame gewoon aardig kan dunken.

    Ik zeg niet dat hij met 2 vingers in zn neus wint, ik zeg alleen dat ik benieuwd ben of hij het in de contest kan laten zien. Dat lijkt mij aannemelijker dan andersom.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, daar neig ik naar. Heb z'n highschool dunk contest gezien en nou zegt dat natuurlijk niet weinig, maar biedt toch wat referentie.

    en wat bedoel je met die laatste zin, ik snap er niks van :9

    lol @ West z'n kop :lol:
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die pass _O_

     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    wtf :9

    Als de Lakers de play-offs halen vind ik dat Kobe Bryant MVP honors verdient.
    Ten eerste door z'n ongelofelijke stats (al zou LeBron op 't gebied van stats een edge hebben over Kobe), maar vooral door de intangables. Leadership skills tot en met, leading by example. En natuurlijk ook omdat hij meer dan 1 MVP in z'n carriere verdient. Het is in mijn ogen de beste scorer samen met MJ in de geschiedenis van de NBA. Iverson en McGrady waren offensively van hetzelfde kaliber in hun prime, maar die waren van korte duur. Kobe is bezig aan z'n 17e seizoen op z'n 34ste, wat echt sick is.

    By the way, wel lekker van Deron Williams, 9 drietjes in een helft. Toch best een tegenvaller dat hij het record van 12 in een wedstrijd vervolgens niet heeft kunnen verbreken. :9
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    GSW, Houston en Jazz verliezen. Lakers nu 8th seed.

    Ze moeten wel oppassen want Jazz had al van ze gewonnen waardoor ze 1 hoger zouden staan. Ik weet de ranking niet precies.
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Lakers staan #9 gelijk met Jazz maar omdat Jazz idd gewonnen heeft van ze staan zij #8 ;)
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  13. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste scorer in de geschiedenis van de nba? Kobe? Sorry hoor maar daar heb je het goed mis. Voor MJ is er nog een discussie maar Kobe is op z"n best een top 5 all around scorer. Heren als kareem, malone en wilt waren overduidelijk betere scorers. En een MVP omdat hij een met een team met 4 toekomstige hall of famers het naar een 8th seed heeft geschopt? Sorry, word hem echt niet. Alleen al zijn god-awfull on ball (en transition) defense zal hiervoor zorgen, en dan heb ik het vooral over het eerste helft van het seizoen.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop dat iemand anders de MVP wordt dan Lebron. Het gaat niet enkel om stats waar veel mensen bij hem onder de indruk van zijn.

    Ik had gehoopt op Tony Parker maar nu hij geblesseerd is voor een paar weken, geen idee of hij die stemmen nog krijgt. Hopelijk KD dan.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo dat dan?
    Hij steekt momenteel gewoon met kop en schouder boven de rest uit en is simpelweg dominant.
    Gaat gewoon weer MVP worden en nog een ring binnenslepen.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kijk dan naar zijn stats in 2010-11 en toch wint Derrick Rose.

    Veel zal te maken hebben met het feit dat Rose de enige "starplayer" is/was op dat team en ervoor zorgde dat ze 62-20 gingen.


    De Spurs zijn al meer dan 10 jaar lang het meest constante, efficiënte en daarom saai en onopgemerkte team in de NBA. Parker verdient deze prijs gewoon.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Mwah, vind niet dat Kareem en Malone in dezelfde categorie zitten qua scorend vermogen (even though ze top scoring list zijn) als een MJ of Kobe. De ability om je eigen schot te creëren, dat is wat ik een scorer vind definiëren. Misschien was ik iets te enthousiast in m'n laatste post, maar het type speler en de manier waarop hij zijn punten maakt spreekt mij gewoon erg aan.
    En ik weet niet of je uberhaupt gezien hebt hoe Kobe het team heeft gered van een ondergang, met name de tweede helft van het seizoen?

    Ik snap je standpunt wel hoor, maar Kobe heeft iets. Een mentaliteit die alleen hij en Jordan hadden, een ongelofelijke wil. De meeste mensen zouden op basis daarvan iemand geen MVP toekennen, maar ik vind dat boven alles speciaal en z'n stats dit seizoen zijn ook MVP waardig. Maar zoals ik zei, die van LeBron ook.

    Ik ben het trouwens een met Wahlberg, Parker zou wat mij betreft de MVP ook verdienen. Nog meer terecht zou een NBA Championship zijn though in het geval van de Spurs.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    [​IMG]

    :9. Wat een komiek ook die gast
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dunk/alley van het jaar?? Omfg!!!
     

Deel Deze Pagina