matrix--> machines nemen de macht over

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 1 jul 2003.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik betwijfel het ten zeerste dat robots de mensheid zullen vernietigen. De angst voor robots door de mens komt volgens mij voort uit de angst van de mens voor de mens zelf.

    De mens ziet de robot als een "mens" en men weet waartoe de mens in staat is. Maar dit destructieve handelen komt voort uit emoties als angst, haat, wraak, jaloezie. Dit zijn allemaal kenmerken die een robot volgens mij nooit zal krijgen.

    .
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    N iet als we een robot bóuwen inderdaad, maar zoals GothicRulez al aangaf: verworden we zélf niet tot een robot met al die huidige protheses, pacemakers, etc.??

    De mens verwordt tot een cyborg met menselijke emoties en een mechanische behuizing. Dat lijkt mij eerlijk gezegd geen toekomstmuziek meer. Gewoon heel logisch toch :+ ?
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh man, het is ze zelfs al gelukt om bepaalde hersenprut te kweken op een elektrode welke is gekoppeld aan een computer. De elektrodes met hersenprut werden dan bij iemand die verlamd is in zijn schedel aangebracht en groeien dan aan de hersenen waardoor die knakker een muiscursor op een beeldschrem kon bewegen door er aan te denken.
     
  4. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude!! for real!!? :eek:
    Stel je voor, over 500 jaar dat er alleen nog maar van die robocops zijn!!:p
     

Deel Deze Pagina