Animatrix meest favoriete filmpje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nilamo, 3 jul 2003.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    naja ik heb de dvd gekocht en vond hem echt te gek, misschien niet zoveel actie vergeleken met de film maar de filmpjes zijn heel erg diep. Mijn favoriet was World record. van de stijl tot het verhaal het is gewoon perfect ook die bewegingen van die spieren zagen er echt vet uit. Wat is jou favoriet en beargumenteer het anders word het een opsomtopic en dat willen we niet ;)
     
  2. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    the last flight of the osiris , die was echt vet vooral als ze al die sentinels zagen en dat wijf dat ff mooi zat te stunten op de buizen in de matrix

    maar verder vond ik die dvd eigenlijk niet zo leuk want sommige dingen hadden niks met the matrix te maken , maar dat filmpje waar robots in opstand kwamen was wel handig om te weten wat er allemaal was gebeurd met de echte wereld
     
  3. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey Xbox wizz elk filmpje heeft wel degelijk met de Matrix te maken de enige waar je misschien over kan twijvelen is het laatste filmpje waarin ze de robots proberen te laten over stappen.

    Ik moet zeggen dat mijn Favo Filmpje Last flight of the osiris is. Omdat die toch direct met het verhaal aansluit. Daarna komen The second reinissance part 1 en 2 vanwege de geschiedenis. En daarnaast vind ik World Record en Beyond wel geining
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is trouwens: The FINAL flight of the osiris.

    En behalve dat het super mooi is gedaan is het qua verhaal de minste boeiende behalve dat je dus iets beter weet waar de film begint.

    The second rennaissance part 1 en 2 duidelijk de gaafste omdat ze je gewoon gewoon veel informatie gaven. Voor de rest vond ik 'Beyond' 1 van de betere omdat er eigenlijk geen reet gebeurd maar het zo ongelofelijk goed weergeeft dat het niet de echte wereld is. Ik vond dat filmpje eigenlijk de beste maar TSR part 1 en 2 gaven zo veel info dat die zo veel antwoorden beantwoorde dat die ook super gaaf waren.
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Beyond is ook vet want, het dagelijkse leven is zo goed uitgewerkt er zijn dingen die je in het begin niet ziet maar naarmate je meer kijkt begin je er meer voor te voelen.
    Het zijn de details die het hem maken.
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze allemaal heel vet maar vooral second rennaisance part 1&2, world record, a kid's story en matriulated vind ik te gek.

    die filmpjes zetten je echt aan het denken. de eerste keer nadat ik the animatrix had gezien had ik het daaropvolgende uur nergens zin meer in. toen zat ik hele tijd in me kamer flink na te denken over wat er verteld werd en wat ik gezien had.
     
  7. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen: ik was al teleurgesteld in matrix reloaded, maar de animatrix vond ik gewoon bagger. de final flight of the osiris had gewoon deezelfde characters als final fantasy :confused: (de film he) et komt allemaal een beetje als incashen over. en veel van de manga vond ik ook niet zo moo. ik ben geen echte manga kenner ofzo, maar de echt met de hand getekende stijl (ala Akira) vind ik toch echt beter dan deze crap.
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    animatrix gaat niet om de manga, het gaat om de informatie die je krijgt. ze hebben het in anime gedaan omdat het dan meer sfeer enz. krijgt. en anime was ook minder duur.



    als je supervette anime wilt dan ga je geen animatrix kopen. animatrix is voor de matrix fan en als je dat niet bent dan blijf je er met je poten vanaf.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind the Second Renaissance de allerbeste. Vooral deel 2. Prachtig verhaal, mooie gebeurtenissen. Gewoon geweldig hoe de mens de lucht zwart maakt8).
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    de animatie is niet zo duur nee. Maar the final flight of the osiris stuk is tyfus duur. 9 min van dat kost veel meer dan dat van een echte film.

    Maar ik vind het juist helemaal geen incashen en als je die broertjes een keer wat van gezien had dan weet je dat ze het daar niet om doen. Sommige zijn door hun geschreven en sommige zijn visies van andere. Dat vind ik juist prachtig.
     
  11. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    final flight of osisris


    /Mod Wat is er nou gezegd? BEARGUMENTEREN! Luister daar dan ook naar en laat dit geen opsomtopic worden!

    Je wordt bedankt voor je totaal nutteloze bijdrage :{


    Gewijzigd door DarkwingDuck

    hap hap
    8)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  12. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze allemaal wel gaaf maar ik vind ''a kids story'' en ''2nd renassaince'' ennnn ''worldrecord'' het best.

    final flight of the osiris is het mooiste dat wel. die heb ik ook in de bios gezien en dat was best gaaf.
     
  13. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    final flight of the osiris is wel de mooiste episode en het verhaal sluit ook best wel goed aan op reloaded dus die vond ik in het begin toch wel het leukst om te kijken.

    Nu heb ik ze allemaal nog een keer of twee gekeken en ik moet zeggen dat ik the second rennaisance toch wel het beste vind. De manier waarop ze de de sfeer erin hebben gebracht vind ik zeer knap; heel subtiel. De eerste keer lette ik vooral op de manga, maar toenn ik het de tweede keer zag ging ik helemaal meeleven met het verhaal.
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    heb je daar ook nog beargumentatie voor want dit vind ik zo'n loze opmerking..
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    World Record en daarna
    Final Flight of Osirs
     
  16. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ''wordt ie geflamed of wordt ie het niet?''

    Maareh.. ik heb de dvd nog niet, ie hij het waard om te kopen?
    hoeveel minuten doet ie btw??
     
  17. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht 90 minuten

    ik vind the matrix en the matrix reloaded echt wijs maar animatrix vind ik gewoon puur een toevoeging op je matrix kennis :)
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja het zijn 9 filmpjes van ongeveer 9 minuten dus reken maar uit.
    En hij is het echt ongelofelijk waard!!
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt compleet waard. Als je tenminste houd van diepe verhalen die je aan het denken maken met een vleugje actie hier en daar. Als je puur actie wil dan moet je reloaded hebben.
     
  20. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, dan ga ik d'r morgen maar eens op uit!:)
     

Deel Deze Pagina