1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Waarom whey er bij? In 500 gram kwark zit toch al een zooitje lacto...ehh eiwitten?
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan niet tegen melk en ik vind whey met water echt niet te zuipen. Met kwark is het tenminste goed weg te krijgen.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hmm fair enough, alleen houdt er dan wel rekening mee dat je lichaam een beperkte hoeveelheid eiwit kan verwerken in een uur. Als jij 2 scoops Whey isolaat (even een voorbeeld) aan je bak met kwark toevoegt heeft dat weinig toegevoegde waarde. Die 75 gram aan eiwitten verwerkt je lichaam niet of niet voldoende.

    In 1 maaltijd >50 gram eiwitten stoppen is, bij alle patronen anders dan IF, zonde van je geld i.m.h.o.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het over het algemeen ook niet te zuipen. Vooral die exotische smaken niet, maar banaan met water is nog wel te doen imo. Die drink ik gewoon in één keer weg.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Chocola met water is prima te doen. Is ook wel kwestie van wennen denk ik.
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit, maar dan met Cashews die niet zo tering duur zijn?

    2,50 euro voor 150 gram ongezouten van de appie vind ik nogal prijzig.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Bij de AH krijg je ook gewoon ongezouten amandelen.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens ff een update over m'n cut:

    Het gaat echt lekker!

    19-02-2013 heb ik mijn eerste huidplooimeting laten doen (toen was ik een paar dagen bezig). Toen had ik 15,8% vet (biceps 5mm, triceps 10mm, subscapular 12mm, suprailiacaal 11mm). Donderdag 14-03-2013, 23 dagen na de eerste meting heb ik weer laten meten. Toen had ik 12,9% vet (biceps 4mm, triceps 10mm, subscapular 9mm, suprailiacaal 7mm). En sindsdien ben ik alweer 0,9kg afgevallen. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen! Het gaat misschien wel te snel, ik ga voor 0,5kg per week, voor minimaal spierverlies. Ik heb vorige week ook 25g koolhydraten weggehaald en als ik zondag weer een halve kilo ben afgevallen sinds vanochtend, dan ga ik er weer 10g koolhydraten bij doen. Ik zit nu op 65g vet, 200g proteïne, 225g koolhydraten.

    Mijn doel voor eind juni is 8%. Ik zit nu halverwege week 5 (van 19).

    EDIT: Oh ja: en mijn kracht blijft vooruit gaan.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Whey + kwark?
    Hoezo een overkill aan eiwitten Dyonko. Niet echt efficient. Gewoon met fucking water zuipen, diep ademhalen en in 1x wegklokken. Red je toch wel?
    Bij de Tuinen btw 50 procent korting op elk tweede artikel van het gehele assortiment. Voor wat het waard is.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    1 scoop whey met kwark kan wel :).

    Verder ging ik laatst bijna barfen toen ik het met water nam, dus nee.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Doed, isolaat met water is gewoon water met een smaakje, zeker als je 4 a 500 ml water neemt
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Neem anders aardbei of vanille whey, flikker in water en gooi er een scheut aanmaak limonade of vitargo doorheen voor wat smaak.

    Man the fuck up
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik pak altijd een bolle scoop, dat komt meestal net onder de 40g uit, met 200-250ml water. Whey Perfection Chocolate Camarel, welteverstaan. Smaakt goed! :thumbs:

    Wat je ook eens kunt proberen, Dyonko, is dit:

    [yt]tn6Qxfz2HtA[/yt]

    Niet echt voor elke dag en zeker minder snel dan gewoon een shake, maar zeker de moeite waard om zo nu en dan eens te nemen! Had er vanmiddag nog een gefabriceerd. Smaakt goed joh.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Whey perfection? Neem je de carbs die daar inzitten ook mee dan? Neem gewoon isolaat, 89%~90% indien vanille
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat je whey shakes onzin vind en alles wel uit je voeding kon halen Daan?
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hij was waarschijnlijk dronken toen hij dat postte
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik let gewoon een beetje op m'n eiwitten en zo maar voor de rest gok ik eigenlijk maar wat.

    EDIT: Oh ja, en:

    YOLO
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat weten wij wel, maar dat heb je zelf alleen nog niet door....
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik merk dat ik je met die mijn post van een paar maanden terug diep op je ziel hebt getrapt, want daarna heb je alleen alles wat ik zeg op een onredelijke manier afgekraakt. Flix laat ik hier even buiten beschouwing, want hij heeft duidelijk andere doelen dan wij.

    Maar als je die post even aan de kant zet (waar ik overigens al mijn excuses voor aangeboden heb, omdat het redelijk out of line was): wat vind jij dan dat ik niet goed doe en op welke informatie baseer je dat?

    Het is me wel opgevallen dat wij een duidelijk meningsverschil hebben over wat de "right way" is om te cutten. Jij bent meer van de old school, wat ik juist meer bro science vind, en ik ben (tegenwoordig) meer van IIFYM / Flexible Dieting, wat jij juist slacking vind. Maar beide manieren leveren overduidelijk resultaat op.

    Ik zou het mooi vinden als we er eens een normale discussie over kunnen voeren en al het gesnauw achter ons kunnen laten. :)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Even wat anders, hoe kom jij aan je info?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina