1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel het spel nog behoorlijk actief, en ik word ook nog steeds in elkaar gemekt door online spelers |:-
    Door zowel goede als slechte spelers. Je speelt Vega?
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vega is mijn main, ja :)
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er even mee stopt ben je er idd helemaal uit.

    Tenzij ik met guile of sagat nog speel ofzo...
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het wel naar mijn zin gisteravond verder, degelijke kwaliteit die getoond werd door de spelers die ik tegenkwam.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort even gold halen kom ik ook wel weer ff spelen.

    Streetfighter x tekken viel me erg tegen maar ssf IV is gewoon de beste en het leukste. ^^
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb nu een andere gametag: LeafNinja32. Gisteren werd ik weer door Lokum in elkaar gemept:p geen 1x gewonnen. Het blijft wel leuk om te spelen via Live al win ik niet zo vaak. Mijn fout is dat ik te vaak spring of geen geduld heb denk ik.
     
  7. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat nou, Lockum kan er niks van.
    Zijn Cody is poepslecht. :+
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    SSFIV krijgt een update, het gaat over het herbalanceren van de characters.
    Naast het herbalanceren van de characters is er niets bekend over nieuwe charracters, stages of modes. 4 weken lang krijgt de community de mogelijkheid om hun suggesties te plaatsen op capcomunity. Elke week komen er nieuwe characters aan bod.

    Zie graag de top5 characters een klein beetje generfed maar de meeste gewoon buffs krijgen, je maakt namelijk een game niet interessanter door dingen weg te nemen.

    Had gehoopt op een compleet nieuwe game(street fighter v, darkstalkers 4, alpha 4) als aankondiging maar denk dat het wachten is voor de nextgen consoles.

    Ik ga me alleen uitlaten over de character die ik echt ken, namelijk Cody.
    -Snellere loopsnelheid
    -Betere backdash
    -Snellere startup/recovery van Fake Bad Stone
    -Crackkick airborn maken.
    -EX Criminal Upper 3 frame strike invincibilty tijdens de startup. Move is -11 op block en is langzaam als reversal, doet weinig tegen crossups, safejumps en Option Selects.
    -EX Ruffian Kick eerder projectile invincible, het hoeft niet vanaf de eerste frame aangezien Cody al zonk en bingo hiervoor heeft

    Een verandering waar Cody zonder kan:
    -De knife, het is waardeloos, nutteloos, en zonder deze tool is Cody al behoorlijk goed maar als het bruikbaar moet worden dan moeten de mechanieken van de knife compleet worden herzien.

    In het algemeen:
    -Online training mode
    -Clans
    -Clan/team battles
    -De optie om te trainen op andere stages dan de Training Stage.

    Zou cool zijn als ze Rolento, Elena, Poison, Hugo ook in SSFIV stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  9. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    wanneer wordt deze update toegepast?

    ken 7 frame sweep pl0x, voor de rest hoef ik niks.
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Soms heb ik zin om weer eens een paar potjes SSFIV te doen online, maar dit soort posts zorgen ervoor dat ik het steeds niet durf....

    Ben al blij als ik met Gouken zijn worp in ultra voor elkaar krijg:+
    Wel mooi om te zien hoe diep zo'n game kan gaan als je echt helemaal in de frames duikt en je character van binnen en buiten leert spelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  11. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    meh, in street fighter kun je met basic fireball zoning en keepaway ook al heel ver komen, hoef je niet eens frame data voor te kennen. ik staarde me er in het begin ook een beetje blind op, maar uiteindelijk heb je er meer aan als je goed bent met zoning en on point bent met anti airen van jumps, dan dat je alle lastige combo's leert of alle frame data van iedereen gaat leren.

    vooral als je gouken speelt. zijn fireballs zijn echt enorm goed en cr. hp is echt een nette anti air, ook nog eens makkelijke input.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Allemaal lingo die je oppakt als je het spel veel speelt, en je kan het zo diep of simpel maken als je wilt. Dat ik de framedate heb geleerd betekent absoluut niet dat anderen dit ook moeten want er zijn genoeg mensen die ontzettend goed zijn zonder maar ook iets te weten van framedata. Als je een vechtgame oppakt ga je niet direct die shit leren, en dat moet ook niet.
    De dingen die Teejay beschrijft zijn veel belangrijker en framedata helpt alleen als je de game behoorlijk goed begrijpt.

    Anyway gewoon spelen, desnoods met een paar van ons als je niet tegen random mensen online wil :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort maar weer eens mijn El Fuerte skills oppoetsen :cool:
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    misschien inderdaad binnenkort maar gewoon weer eens proberen. het blijft natuurlijk wel een heerlijke game en Gouken is een baas.:cool:
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat mn vingers beginnen te jeuken om dhalsim weer aan het werk te zetten. Heb echt spijt dat ik de game niet meer heb. Binnekort de arcade edition maar weer s 2e hands kopen. Vind je nog makkelijk online games, en hoe is de connectie dan?
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je vind gemakkelijk mensen online, 4bar connecties zijn uitstekend, 3 bar is ook goed met een kleine hapering her en der. Twee bar en lager valt niet te doen(als je tegen dhalsim speelt8) jk)

    Arcade edition was laatst in de verkoop op xbox digitaal, jammer dat je het hebt gemist. De game is nieuw sowieso niet duur.
     
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu 10 euro bij de Free Record Shop! :)
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vind nog genoeg games maar je ziet wel vaker dezelfde spelers op ranked.
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de arcade edition!? Sf4 kopen heeft geen zin toch, moet minimaal super streetfighter 4 zijn.
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de arcade edition!? Sf4 kopen heeft geen zin toch, moet minimaal super streetfighter 4 zijn.

    @lockum: jij maint ballrog toch?
     

Deel Deze Pagina