SSFIV krijgt een update, het gaat over het herbalanceren van de characters.
Naast het herbalanceren van de characters is er niets bekend over nieuwe charracters, stages of modes. 4 weken lang krijgt de community de mogelijkheid om hun suggesties te plaatsen op capcomunity. Elke week komen er nieuwe characters aan bod.
Zie graag de top5 characters een klein beetje generfed maar de meeste gewoon buffs krijgen, je maakt namelijk een game niet interessanter door dingen weg te nemen.
Had gehoopt op een compleet nieuwe game(street fighter v, darkstalkers 4, alpha 4) als aankondiging maar denk dat het wachten is voor de nextgen consoles.
Ik ga me alleen uitlaten over de character die ik echt ken, namelijk Cody.
-Snellere loopsnelheid
-Betere backdash
-Snellere startup/recovery van Fake Bad Stone
-Crackkick airborn maken.
-EX Criminal Upper 3 frame strike invincibilty tijdens de startup. Move is -11 op block en is langzaam als reversal, doet weinig tegen crossups, safejumps en Option Selects.
-EX Ruffian Kick eerder projectile invincible, het hoeft niet vanaf de eerste frame aangezien Cody al zonk en bingo hiervoor heeft
Een verandering waar Cody zonder kan:
-De knife, het is waardeloos, nutteloos, en zonder deze tool is Cody al behoorlijk goed maar als het bruikbaar moet worden dan moeten de mechanieken van de knife compleet worden herzien.
In het algemeen:
-Online training mode
-Clans
-Clan/team battles
-De optie om te trainen op andere stages dan de Training Stage.
Zou cool zijn als ze Rolento, Elena, Poison, Hugo ook in SSFIV stoppen.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2013