1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

  1. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo lees allemaal mag ik blij zijn dat ik hem vorige week heb kunnen scoren.
    Ik vermaak me erg mee.
    Wordt er misschien een xboxworld clan opgestart?
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zijn er genoeg mensen online of is het allemaal rustig daar?
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zou je er misschien wat meer over willen vertellen? :) Hoe speelt het op de console, hoe druk is het online, hoe zijn de quests en de gameplay?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Thanks, ook besteld.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Staat nu inderdaad op levering op 23 april, dus ook maar weer geannuleerd. Dan maar zo even in de stad kijken en anders van het weekend maar halen.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan je hem net zo goed bestellen bij FRS :)
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Twijfel ik over aangezien ik net FRS heb gebeld, dat filiaal had hem iig niet op voorraad. En heb komende 2 dagen weinig tijd om te gamen.

    Edit: valt net op de mat van bol.com, wazig. Bestelling geeft 23april aan maar hij is gewoon aangekomen.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
  9. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn bofkont gheghe :9
    FRS winkel had hem vaochtend nog niet, dan maar ff na werktijd weer proberen, ga ik ook even kijken bij de mediamarkt. Het is ook zo onduidelijk allemaal met die releasedatum. :mad:
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ben er ook blij mee haha. Had Bol nog ff gebeld maar dame gaf al aan dat er een systeemfout is, alles wat ze verzenden daar kwam melding dat het verzenden vertraging had opgelopen terwijl product wel verzonden is. Lekker lullig voor Bol want dat geeft veel annuleringen.

    Releasedatum is niet onduidelijk, is gewoon 2 april. Probleem ligt bij de levering van de game, schijnt iets fout te zijn gegaan met de voorraad voor de 360 versie hier in NL. Dit moet a.s. vrijdag voor de meeste shops opgelost zijn en het ziet er naar uit dat dit klopt, aangezien de shops hem langzaam aan binnenkrijgen nu. PC en PS3 is gewoon verkrijgbaar sinds 2 april al.
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist even langs de gamezaak geweest waar ik regelmatig kom en nog steeds niet binnen! Kreeg er morgen wel 1(!) exemplaar binnen maar die was al gereserveerd!!! Toen keek de verkoper of hij nog meer exemplaren kon bestellen en toen zei hij dat het een levertijd was van 3 tot 4 weken!!!! WTF? hij ging even morgen bellen met de leverancier of hij wat op korte termijn kon bestellen. :mad: mijn enige hoop is gamemania morgen, ik wil deze game gewoon voor het weekend hebben en ik wil niet online bestellen.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Balen Mac Chickqun |:-.

    Kreeg zojuist mail van de FRS: hij is verzonden :cool:.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog geen mail van FRS :mad:
     
  14. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat wil ik best.

    Het speelt naar mijn inzien prima op de console, maar ik heb dan ook geen vergelijkingsmatriaal. Controls zijn goed te doen.
    Je speelt op een EU of US server (las ergens dat dat te selecteren is als je je karakter aanmaakt).

    Iedereen is verspreid zijn eigen campaign aan het doen, daarbij kan je elkaar helpen.
    Dat kan je doen als groep, clan of in je uppie.

    Daarnaast heb je ook nog events in de wereld. arkfall aanvallen, shadow wars,4player co-op mappen (dienen eerst vrij gespeeld te worden) en een multiplayer is ook aanwezig.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe is de lag en pop-in van andere spelers? :)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind ik reuze meevallen, heb er een aantal uur opzitten en 2x tijdens een missie lag gehad, duurde echter maar paar seconden en daarna liep t weer allemaal prima. Pop-up alleen gemerkt bij Arkfalls, die massa battles dus dat verbaast me niet. Moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb gisteren en genoeg mensen online, ook in de eerste gebieden.

    Als mensen interesse hebben om een clan te maken kunnen we er wel 1 oprichten. Zit momenteel in een EU clan via X360Achievements. Om een clan op te richten heb je wel 5k cash nodig maar die heb ik inmiddels :+

    Voor degenen die samen met wat XBW-ers willen spelen is het handig om elkaar toe te voegen op XBL, zo kun je ingame ook naar elkaar reizen etc. Mijn GT is WizzNL voor de mensen die me willen toevoegen. Zal zelf ook wat invites versturen.

    TIP:

    Op IGN kan je een lijst met Ark codes vinden, 120 stuks. Als je na de tutorial een account aanmaakt op de site van Defiance en de codes invoert, dan unlock je al wat extra dingen, waaronder inventory slots etc. In de guide op IGN staat verder alles uitgelegd en 120 codes invoeren klinkt veel maar met copy/paste ben je in 5 minuutjes klaar en zeker de extra inventory slots zijn de moeite waard
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  17. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou vanochtend ff langs de gamemania geweest, schijnt de releasedatum verplaatst! :mad:

    Bij Bart Smit hadden ze nog nooit van de game gehoord.

    FRS hun "systeem" ligt er al een week uit dus konden geen informatie geven.

    Mediamarkt ook geen verkoop. Niet naar gevraagd tho....

    Ik sta op het punt om het op te geven, ik raak alleen maar gefrustreerd met dat geschuif van datums en onduidelijkheden. Trion kan deze game in hun reet steken.:mad:
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net een mailtje terug gehad van de FRS dat er vandaag een verstuurd word en de andere "waarschijnlijk" morgen. :F: Mja nu kan ik iig spelen :p
    Haha ja met die Arkfalls kan ook niet anders, als er honderden op zo'n groot ding staan te knallen en je xbox dat allemaal moet renderen smelt ie de gaten in je vloer:+ Wel nice verder, had wel verwacht dat het best laggy zou zijn.


    Zelfde hier, de Game Mania zij zelfs rond de 24ste pas ofzo :lol: Er is blijkbaar een flink tekort aan spellen iig.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    2 uur aan gameplay: (Livestream)


    [yt]tELZRx6VAxg[/yt]
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bizar hoe het rond dit spel gaat. 8)

    @ Mac Chickgun: Ik ken FRS onderhand ook wel goed. Trust me dat filiaalbeheerders en verkopers gestoord worden van hun hoofdkantoor. En neem maar van mij aan dat alle problemen bij FRS met het hoofdkantoor te maken hebben. Ik heb al tig verhalen van tig medewerkers gehoord.
     

Deel Deze Pagina