Vind ik reuze meevallen, heb er een aantal uur opzitten en 2x tijdens een missie lag gehad, duurde echter maar paar seconden en daarna liep t weer allemaal prima. Pop-up alleen gemerkt bij Arkfalls, die massa battles dus dat verbaast me niet. Moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb gisteren en genoeg mensen online, ook in de eerste gebieden.
Als mensen interesse hebben om een clan te maken kunnen we er wel 1 oprichten. Zit momenteel in een EU clan via X360Achievements. Om een clan op te richten heb je wel 5k cash nodig maar die heb ik inmiddels
Voor degenen die samen met wat XBW-ers willen spelen is het handig om elkaar toe te voegen op XBL, zo kun je ingame ook naar elkaar reizen etc. Mijn GT is WizzNL voor de mensen die me willen toevoegen. Zal zelf ook wat invites versturen.
TIP:
Op IGN kan je een lijst met Ark codes vinden, 120 stuks. Als je na de tutorial een account aanmaakt op de site van Defiance en de codes invoert, dan unlock je al wat extra dingen, waaronder inventory slots etc. In de guide op IGN staat verder alles uitgelegd en 120 codes invoeren klinkt veel maar met copy/paste ben je in 5 minuutjes klaar en zeker de extra inventory slots zijn de moeite waard