1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen de personen achter de Posts op 4chan eigenlijk achterhaald worden of is het echt zo 'anonymous'
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is toch allang opgepakt?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als de gebruiker zelf geen maatregelen heeft genomen is hij gewoon te achterhalen (met wat medewerking van 4chan en zn ISP)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Doek valt definitief voor Moszkowicz

    DEN BOSCH -
    De carrière van Bram Moszkowicz in de advocatuur is definitief voorbij. Het Hof van Discipline in Den Bosch handhaaft het beroepsverbod dat de Raad van Discipline Moszkowicz eind vorig jaar oplegde. Dat maakte het maandagmiddag om 16 uur bekend.

    Moszkowicz hangt daarom noodgedwongen zijn toga aan de wilgen. Zijn broers David en Max nemen zijn praktijk over. Voor zichzelf heeft hij nog geen concrete plannen.

    Telegraaf.nl

    :D
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ach die heeft toch al lang en breed genoeg crimineel zwart geld ergens op een bankrekening gezet, maak je om Brammetje maar geen zorgen

    was ook wel raar hoe hij en strafpleiter en vaste Boulevard commentator was. Vond dat een beetje vreemd
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Toh vind ik het erg zwaar.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zonde hoor, ook al heeft hij het voor een deel aan zichzelf te danken. Maar Brammetje moest hangen van de deken, dat was al heel lang duidelijk.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat hij uit de advocatuur is gezet betekent niet dat hij ineens geen jurist meer is, en er zijn genoeg andere banen binnen het juridisch vakgebied. Die vent gaat gewoon verder als juridisch adviseur, daar valt ook flink geld in te verdienen.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk persoonlijk dat ie iets gaat zoeken waarmee hij meer met z'n glimmende porem in de media verschijnt.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    De politiek?
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha, dat zou me niet eens verbazen.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk niet dat hij zich erg zorgen hoeft te maken om werk ;) Ik zou hem trouwens best in de politiek willen zien, haha
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De admin en de mods kunnen je IP adres wel zien ja, en onder de Patriot Act zijn ze verplicht deze af te geven als de autoriteiten daar om verzoeken.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    .... weetje, ik kan er een heel verhaal omheen gaan verzinnen maar daar heb ik geen zin in.

    Conspiracy gezeik altijd in Amerika. Het was een "aanslag".
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat wel enorm dom is aan die eerste link is dat ze meteen wijzen naar deze gasten.
    http://i.imgur.com/58Cj1mz.jpg
    Want een organisatie die stiekem een aanslag gaat plegen gaat dat ook echt in uniform doen.
     
  20. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bericht op 4chan is legitiem, ik heb het daar zelf gelezen. Maar nog steeds vind ik het een sterk verhaal. Waarschijnlijk zullen er altijd 2 verhalen van de waarheid blijven bestaan.
     

Deel Deze Pagina