1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas niet gezien,een maat hield me wel op de hoogte via whatsapp haha
    Straks ff de hele game downloaden :)
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hoe goed Indy ook is defensively, hun offense stelt weinig voor. Daarnaast zijn ze gewoon een slechte road team. Knicks zullen weer domineren net zoals tegen de C's.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh my, Lakers... Dwight Ejected, having words with the boss (kupchak) as he walks off the court, towards the locker room. Ziet er niet goed uit in 'lakerland'. Al het hele seizoen niet, dus wat dat betreft is dit een einde wat wel in het totaal plaatje past. Ik vind het wel echt kut though, de stretch die ze op het eind hadden, overigens voor 80% te danken aan Kobe, gaf nog hoop. Toen Kobe vervolgens z'n achillespees scheurde, bleef er weinig over.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol jij doet net alsof Pacers zich als 6th seed hebben geplaatst? Ik zie ze nog wel winnen van NYK, alleen is de defense buiten de paint nog niet echt goed, en tegen Novak, JR en Melo is dat wel dodelijk.

    denk dat de Lakers fans wel blij zijn dat het seizoen er op zit.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Vertel even hoe goed NY hun offense is, iso plays voor Melo, af en toe een pick and roll en 3 punters? Indrukwekkend arsenaal hebben ze.
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat zal nog wel een verhaal worden, weer een zomer met een Howard saga. Overigens hoorde ik Shaq zeggen dat hij denkt dat Howard weg gaat. Kwam er op neer dat het al genoeg zegt dat je tegen een organisatie als de Lakers zegt dat je wilt gaan praten. Voor Shaq zou het zijn, ik blijf of trade me. Denk dat ie daar wel gelijk in heeft. Ben benieuwd waar die dan heen gaat.

    Warriors zijn zo tof. Ik had echt niet verwacht dat ze zonder Lee 3-1 voor zouden staan. Denk dat het ook wel te wijten in aan Gallianari die geblesseerd is, maar toch. Jammer dat ze Spurs tegen gaan komen, want die verslaan ze sowieso niet.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik trouwens wel ongelooflijk vet zou vinden is dat Howard terug gaat naar Orlando. :+

    Op elke positie (SG/SF/PF/C) jonge talentvolle spelers, gaat enkel niet zo goed zijn voor Vucevic zijn ontwikkeling.


    Stel je voor dat CP3 ze joined ben je zo een top 4 seed.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Howard en CP3 zou ook een heerlijke combinatie kunnen zijn. Lob city 2.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hawks! Die speelden met energie, zo van wat ik er van heb gezien.

    Ik vind het bijna pijnlijk om OKC nu te zien spelen, met Durant die echt alles probeert te geven, maar het ziet er wanhopig uit. Het team zonder Westbrook ziet er raar uit. Echt zonde, ik gun het OKC zo, maar denk niet dat ze de titel nu gaan pakken.
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Viel me nog mee dat OKC heeft gewonnen want ze stonden nog achter tot de laatste minuut ofzo.
    Maar idd de volgende ronde gaan ze er waarschijnlijk uit anders in de confrence final.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ze hadden verloren though tegen Houston gisteren.. 38 pts from Durant, maar helaas.
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Chicago tegen Boston blijft spannend :D
    Vind de Bulls eens steeds leuker team worden naarmate ik er meer van zie. Boozer vind ik al awesome, maar Joakim Noah vind ik ook erg cool worden. Geweldig hoe hij schiet, vooral vrije worpen. xD

    Ook:
    [​IMG]
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond/vind dat er zo raar uitzien :9 Ik word er ongemakkelijk van.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bulls is echt een kut team, heb er niks mee.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bulls en Celtics defense _O_
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Grizzlies :D
    Doen me denken aan de Pistons van 2005
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk hebben ze wel een seizoen zoals de 2004 Pistons.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Een seizoen zoals de 2004 Pistons?
    Ah ja, 2004 werden ze champions. Bon, ik vind dat ze dezelfde toughness tonen. Hou ik van. Ik vind series die zo lopen echt fantastisch om te zien. Denver - Golden State is ook een vette series tot nu toe. Hoop wel dat Denver gaat winnen van Golden State.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh oh OKC..

    Hahah, teams having words! Tof om te zien, die competitiveness nu al tussen teams.
    OKC-Houston, Clippers-Memphis, NY-Celtics (New York wearing all black, saying it was the 'celtics funeral' :+ ) GSW-Denver
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Playoffs zijn overal weer spannend _O_
     

Deel Deze Pagina