1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]ST-UDfv9nkM[/yt]
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hardstyle begint nu toch wel een naam te krijgen in Amerika. Binnenkort is EDC New York (groot EDM festival) waar Headhunterz 1 van de 2 mainstages afsluit na dj's als Nicky Romero en Steve Angello. Benieuwd of ze daar in Amerika klaar voor zijn, al is het softe hardstyle.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :mad:

    Vet kut ja! Sowieso dat ze het in Amerika wel verneuken.. Krijg je allemaal van dit soort vercrackte tracks

    [yt]dHDImoc94XQ[/yt]
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup ongetwijfeld, Coone heeft nu ook al een track gemaakt met gay ass Steve Aoki. Ook beetje zelfde idee als dit.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Gelukkig worden de hardere stromingen in de hardstyle de laatste tijd in Nederland naar mijn idee weer wat meer gewaardeerd.
    Ik denk dat dit ook komt omdat de 'normale/rustigere' hardstyle nu erg populair wordt. En dat mensen zich niet met dat soort dagjes/laf/saai publiek chill voelen. Want als nu opeens het saaie meisje uit je klas naar HHZ luistert ipv naar Chris Brown...

    Maar met feesten als Qapital, Loudness. De Theracords Radioshow die nu op Qdance Radio is.. zie je ook dat die stroming groter wordt, GELUKKIG!

    Alleen moet er niet het zelfde mee gaan gebeuren wat er nu met 'hardstyle' gebeurt


    // Vanavond wordt er trouwens een nieuwe DJ bekend gemaakt, bij het Theracords label :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Theracords ben ik dan weer geen fan van. Ik vind dat er bij zulke hardstyle te weinig 'schwung' is om het maar heel stom te zeggen. Heb dan ook liever een rauwere hardstyle dj als E-Force of Adaro dan een theracords artist. Kicks van theracords zijn dan misschien wel wat harder, maar ik vind een E-Force setje veel beter rammen. Op Qapital net zo met Thera, voelde wel alsof er geen tempo in zat.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Thera setje op Qapital vond ik ook tegenvallen. Beste setje van Qapital vind ik nog steeds die van Titan.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Die drugs kopjes stuiteren op alles hetzelfde. Ze springen.

    [yt]ty_3egPmXZE[/yt]
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach zal vast niet meer drugs genomen worden dan op een , pak 'm beet, DefQon. Ze zijn er alleen een stuk minder kieskeurig.

    En jezus, wat zijn die wijven toch sletterig. Dat gaat wel nog een stapje verder dan hier in Nederland (waar ze er al aardig wat van kunnen:+).
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste feestje waar ik was begonnen een paar chicks (leeftijd 16/17) elkaar af te lebberen. Dacht dat ik aan het spacen was maar bleek achteraf wel echt te zijn, wel nice.:+
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mag ik uw pedopas zien?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat ze in hun BH rondlopen :+? hier ook wel gezien hoor
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar daar zijn het er zoveel! Al die wijven met van die furry boots , boxershort en bh :+.

    Ach ja.

    Ergste hier vind ik nog altijd dat oudere publiek dat er zo bijloopt. Donderdag bij Sequence ook, vrouw van in de 40 die even in haar BH staat. Kom op zeg 8).
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die heb ik ook wel volop gezien :+ Ook mannen rond die leeftijd die met hun vette pens rondlopen :x Doe maar niet
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja vreselijk.

    En dan lekker met die natte buik tegen je arm aan knallen als ze langs je lopen.
    [​IMG]
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie dit net;



    Noisecontrollers collab met Nicky Romero (puur house)..
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Alles voor het geld.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Noisecontrollers is toch ook gewoon net als Showtek bezig...

    Wel lekker EDM plaatje, tho.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Maar NC is volgens mij een beetje aan het veranderen van muziek, net als Showtek heeft gedaan idd. Volgens mij hebben ze al meer van dit soort tracks en hebben ze zelf ook gezegd dat het absoluut niet de bedoeling is dit met hardstyle in één zin te zetten.

    Dus als NC lekker house wil gaan maken, dan vind ik dat prima en kan ik me daar niet druk om maken. Het gaat me meer om de DJs die house/hardstyle uitbrengen onder de naam van het nu eventjes populaire hardstyle.. en dat nog gaan draaien op hardstyle feesten ook.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    TROUWENS! Voor jullie haters :+

    [yt]jQwyzeM-uFI&hd=1[/yt]

    Delete:
    [spoiler1]
    Lekkurruuh trommmeeeeellss!
    [yt]8zwM3i40rz8[/yt]
    [yt]miWn7-DaagY[/yt]
    [yt]RuXf3THDDGQ[/yt]
    [/spoiler1]

    Deze is ook wel bruut hoor, lekker iets anders:
    [yt]9kfzgYuw6Qw[/yt]



    En dit vind ik eigenlijk weer kut, dit nummer komt imo door halve house-style muziek.. beetje meegenieten op de hype, maar dan op een andere manier.
    [yt]qTkRehr3iGI[/yt]
    Al zijn die beats toch wel heerlijk
     

Deel Deze Pagina