1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wanneer is de volgende ronde? Morgen?

    edit; lamaar...

    Badr Hari's comeback is van korte duur geweest: de enfant terrible van de vechtsport brak zojuist zijn voet, waardoor hij is uitgeschakeld in de K-1 World Grand Prix kickboksen in Zagreb.

    Het gala in de Kroatische hoofdstad had zijn grote comeback moeten worden in het internationale kickboksen. De omroeper in de Zagred Arena meldde dat Hari naar het ziekenhuis is overgebracht en niet meer mee zal strijden om de titel, schrijft het ANP.

    Hari won eerder vanavond de kwartfinale van de Azerbeidzjaanse Zabit Samedoven gold tevens als favoriet voor de titel.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. Even dit topic omhoog kicken.aankomende zaterdag gaat Hari weer aan de bak.
    Ik heet jullie allen van harte welkom op mijn nieuwe website. Www.fighting-fans.com
    Ik heb nog heel wat members nodig dus feel free to join
     
  3. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een aanfluiting. Ga nu UFC kijken.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een grote bek hebben dat hij hem wel 'even' binnen 1 ronde zou vloeren en dan zo af gaan..heerlijk :9
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die wedstrijd zag, moest ik echt denken aan omkoping. Niemand die dat ook dacht?
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jup
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    100%.

    Gewoon een of andere grote jongen die een paar miljoen via verschillende kanalen heeft gezet op Hari eruit in ronde 2. Vervolgens krijgt Hari een mooi percentage van de winst :).

    Die gast heeft toch geen normen en waarden, dus dan kan dit er ook wel bij.
     
  9. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond Legend maar een mager evenement met Badr toch wel als dieptepunt. Als je bedenkt dat hij in maart beter vocht als afgelopen weekend dan is het wel erg triest. Een zeer matige tegenstander die Badr al in de eerste ronde 8 tellen bezorgt. Die gast heeft niks te zoeken bij Glory op het moment.

    UFC was wel vermakelijk, JDS wel erg goed tegen Hunt en knap dat JDS het gevecht gewoon met een KO wil winnen ipv het laatste minuutje af te wachten en gewoon op punten de winst pakt. Cain-Bigfoot was dan weer erg triest en een deeltje 3 hoeft er dus echt niet meer te komen.
     
  11. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  13. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps.. thnx :) nieuwe link geplaatst
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Da's al wat beter :)

    Leuk filmpje! Als ze wat op armbar oefent hebben we onze eigen Ronda Rousey! :)
     
  15. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoewel ik er een hard hoofd in heb dat ze Cyborg kan verslaan, is het een mooi evenement.

    Mijn vriendin traint sinds kort bij Marloes haar MMA school. Schijnt sympathieke dame te zijn.
     

Deel Deze Pagina