Heren,
Onlangs ben ik in contact gekomen met een Hongaarse man (GT: Fusy0N1337), die in Hongarije in feite hetzelfde organiseert wat wij hier in Nederland doen. Hij had mijn WTCC-tunes gevonden in m'n winkel, was daar erg enthousiast over en vroeg of hij deze mocht gebruiken voor een Hongaarse WTCC-cup. Dat was uiteraard geen enkel probleem en daarmee wordt, zij in het licht aangepaste vorm, binnenkort een Hongaars kampioenschap mee gereden!
(Hun website zag er actief uit, met diverse cups, maar ben ik nu eventjes kwijt. Zodra hij me de link heeft toegestuurd zet ik hem hie neer) EDIT: www.crazyman.hu
In samenspraak met sommigen van jullie ontstond het idee om hen wellicht te benaderen voor een vriendschappelijk race-avondje Nederland tegen Hongarije, met de ons welbekende WTCC-auto's!
Zo gezegd zo gedaan, en hij had er wel oren naar en dacht ook wel draagvlak in Hongarije hiervoor te kunnen vinden. Ik ben zo vrij geweest om aan te geven dat woensdagen en zondagen bij ons het best uitkomen; dat zijn de dagen waarop we normaal gesproken racen en doorgaans min of meer hebben vrijgepland van andere dingen, waarop Fusy0N1337 met het voorstel Woendag 1 mei kwam.
Lijkt jullie het wat om, 8 vs 8 oid, de Nederlandse eer te verdedigen, (compleet met chauvinistische oranje liveries
) en de uitdaging tegen de Hongaren aan te gaan?
Het idee is nog niet volledig uitgekristalliseerd, maar mij leek het heel interessant om eens te zien waar we 'internationaal' staan, en ook eens tegen nieuwe tegenstanders te rijden! Het is daarnaast een gelegenheid waar we eens niet elkaars rivalen zijn, maar elkaars teamgenoten!
![[IMG]](https://blog.flogs.com/wp-content/uploads/2009/04/a1gp422ddf25cbd044b13ac14.jpg)
Laat me weten wat jullie ervan denken!
@Flavour: Zou jij er, in het geval het idee en de voorgestelde datum goed worden ontvangen, bezwaar tegen hebben de Peugeot-kalender gedeeltelijk een week naar achter te schuiven voor dit (vooralsnog eenmalige) plan?
Laatst bewerkt: 21 apr 2013