1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 HOLLAND vs HUNGARY [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 21 apr 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heren,

    Onlangs ben ik in contact gekomen met een Hongaarse man (GT: Fusy0N1337), die in Hongarije in feite hetzelfde organiseert wat wij hier in Nederland doen. Hij had mijn WTCC-tunes gevonden in m'n winkel, was daar erg enthousiast over en vroeg of hij deze mocht gebruiken voor een Hongaarse WTCC-cup. Dat was uiteraard geen enkel probleem en daarmee wordt, zij in het licht aangepaste vorm, binnenkort een Hongaars kampioenschap mee gereden! :)

    (Hun website zag er actief uit, met diverse cups, maar ben ik nu eventjes kwijt. Zodra hij me de link heeft toegestuurd zet ik hem hie neer) EDIT: www.crazyman.hu

    In samenspraak met sommigen van jullie ontstond het idee om hen wellicht te benaderen voor een vriendschappelijk race-avondje Nederland tegen Hongarije, met de ons welbekende WTCC-auto's!

    Zo gezegd zo gedaan, en hij had er wel oren naar en dacht ook wel draagvlak in Hongarije hiervoor te kunnen vinden. Ik ben zo vrij geweest om aan te geven dat woensdagen en zondagen bij ons het best uitkomen; dat zijn de dagen waarop we normaal gesproken racen en doorgaans min of meer hebben vrijgepland van andere dingen, waarop Fusy0N1337 met het voorstel Woendag 1 mei kwam.

    Lijkt jullie het wat om, 8 vs 8 oid, de Nederlandse eer te verdedigen, (compleet met chauvinistische oranje liveries ;) ) en de uitdaging tegen de Hongaren aan te gaan?

    Het idee is nog niet volledig uitgekristalliseerd, maar mij leek het heel interessant om eens te zien waar we 'internationaal' staan, en ook eens tegen nieuwe tegenstanders te rijden! Het is daarnaast een gelegenheid waar we eens niet elkaars rivalen zijn, maar elkaars teamgenoten!
    [​IMG]
    Laat me weten wat jullie ervan denken!

    @Flavour: Zou jij er, in het geval het idee en de voorgestelde datum goed worden ontvangen, bezwaar tegen hebben de Peugeot-kalender gedeeltelijk een week naar achter te schuiven voor dit (vooralsnog eenmalige) plan?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dit lijkt me echt super, Eventueel kan de kalender van de DTM ook een week verschoven worden als de zondag beter uit komt !
     
  4. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Wat een leuk idee, ik hoop dat het wat word....
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Lijkt me tof! Nederland wint sowieso :)
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Leuk idee:thumbs:
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Doen we kwalificatie hier intern om de 8 snelste te laten rijden? Ik vind dat Nederland wel even moet winnen!


    Dan moeten we snel de track en info weten. Dan kan ik daar wat op de front page doen en daarna een verslag.
     
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan het niet een weekje verschoven worden:x? Ben op vakantie 1 mei.
    Lijkt me ook wel tof om de Hongaren even flink stof te laten happen}:]

    Maak ik de Seat ff Oranje
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk ook dat 1 week later wat beter is. Dan kan alles goed worden voorbereid.
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik weet niet met hoeveel man hun zijn natuurlijk maar evt de mensen die niet bij de beste 8 gekwalificeerd zijn te laten rijden in een 2e lobby met de rest van hun.
     
  11. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Om weer even wat meer oranje aan te brengen in het topic. Hierbij mijn wagen als de race niet volgende week verreden wordt.

    [​IMG]
    seat by Menno1988, on Flickr
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is er al wat meer besproken qua baan etc? En wordt het nu volgende week of de week erna?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgende week wordt het niet, te kort dag inderdaad. Qua banen e.d. nog niets besproken, heb n paar dagen niets van m gehoord. Lijkt erop dat het ook een zondag zou kunnen gaan worden (Divimus had aangegeven dat dat niet perse een probleem was ten aanzien van de DTM).

    Als ik meer hoor, horen jullie het ook!
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Is er geen nieuws meer? :mad:
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Geen nieuws meer Tender?

    Volgens mij rijden ze nu ook in jouw DTM creaties :+
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013

Deel Deze Pagina