1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker hoor Ethereal! Echt goed bezig.

    Morgen 7th Sunday Festival. Lekkere lineup bij de hard stage , alleen die timetable..

    Dit bedenk je toch niet.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, wie heeft dat in elkaar geflanst.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Overgang van Noisecontrollers naar Partyraiser kan ook ééécht niet.

    Waarom niet gewoon Adaro met Noisecontrollers omwisselen :/
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja idd, ik zou NC ook voor Zatox zetten maargoed.

    Wat een heerlijke bass heeft dit nummer toch.

    [yt]ffHcsAF9nM4[/yt]

    Dit vind ik ook een lekker nummer, en is volgensmij echt net uit:

    [yt]hQ94_vMvURI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker lekkere platen, Adaro draaide nog die van Chain Reaction. 'You can come over to my house and fuck my sister':+. (Is dat trouwens niet uit Full Metal Jacket?)

    Gisteren dus 7th Sunday Festival. Festival zelf is echt top, heel sfeervol en toch groot. Hardstyle stage was helaas een (behoorlijk grote) tent, behoorlijk warm dus. Geluid was prima. Sfeer helaas niet zo. Zag duidelijk dat het een hoop dagjesvolk was. Typerend was dat tijdens de set van Adaro heel veel mensen stil stonden (hoe dat uberhaupt kan, geen idee) en ze tijdens Noisecontrollers uit hun plaat gingen op So High :emo:.

    Verder ben ik zwaar klaar met Noisecontrollers. Die hebben gisteren in een uur tijd 4 niet-eigen nummers gedraaid, kom op zeg. Dat kan je al helemaal niet maken als daarvoor Adaro en Zatox hebben gedraaid, dan mag je wel wat meer beuken. Laat ze maar lekker house gaan maken en draaien, ben er klaar mee. Zo ongelooflijk slap en saai, enige setje dat ik zowaar veel heb stil gestaan.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [yt]Hxwx6Q44niY[/yt]

    Heeerlijke track
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Na weken zoeken heb ik hem eindelijk gevonden, jammer van het gelul van de MC maar wat een plaat. _O_

     
  9. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ok, deze track posten vind ik net weer wat spannender.. Dit is nieuw voor me namelijk :)
    Vond in een stoffige la een stapeltje vocals van een track die ik jaren terug heb gemaakt, laten inzingen door een zangeres toendertijd.. Heel fout commercieel vocaltrance-trackje geworden. Maar vond stiekem de vocals zo tof dat ik me heb gewaagd aan een 2013 remix! Wilde er alleen geen hardcore-track van maken, kwam dus even flink uit mijn comfort-zone.. Het is nu een beetje een (loungy) dubstep/hardstyle hybride geworden! Weet niet of ie al af is, wellicht wil ik er na 100x luisteren nog eea aan veranderen, maar voorlopig ben ik aardig tevreden!

    Ben dan ook erg benieuwd naar commentaar! Be gentle, dubstep en hardstyle zijn aardig nieuw voor me :)

    https://soundcloud.com/ethereal1981/ethereal-dont-let-go-2013
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    De opbouw naar de 'drop' is wat traag naar mijn smaak maar voor de rest is ie echt geniaal _O_.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij hoort hier niet echt thuis, maar wel heerlijk nummer hoor _O_
     
  12. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Thanks!! Toch wel beetje vreemd, iets maken in genres waarin je niet echt heel erg thuis bent.. Wél erg leuk om te doen overigens! Opbouw is bewust wat traag/lang om een beetje de brug tussen de 2 verschillende stukken te leggen, misschien nog eens een club edit doen ofzo..

    Nogmaals dank heren! Virtuele biertjes all around! :thumbs:
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Luisterde net je track op soundcloud. Ik vind hem dope! Keep up the good work. :)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nustyle heuh! Maar klinkt goed Ethereal, niet helemaal mijn ding maar heel erg netjes geproduceerd. Zou ook zo graag hardstyle produceren, maar een degelijke kick maken tja.. Hoe, waar begin ik haha.

    Trouwens:



    Wow. Zo treurig dit hahaha.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind wel dat Blutonium boy toch best lekkere nummers heeft hoor. Maar alleen die bovenstaande 'clip' al 8)

    Hier ook een paar andere lekkere nummers:





     
  16. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere bass
    [yt]oRCWxfCV514[/yt]
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kut, zie net pas dat Adaro vanavond draait in P60 (Amstelveen). Zou graag gaan , maar krijg nu niemand meer mee.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga wel ff mee :p
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja is goed, ga je dan zo weg? :+
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zucht, Noisecontrollers op Defqon van 19:30 tot 21:00. Q-Dance moet echt kappen met die gasten.

    En dan Ran-D al om half 4 zetten:emo:
     

Deel Deze Pagina