1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik twijfel nog tussen de S4 en de HTC One. Ik mag binnenkort verlengen en ondanks dat de Galaxy S lijn mij nooit heeft aangesproken vind ik de S4 echt een wreed toestel. Hij voelt en ziet er inderdaad niet meer cheap uit en dat is voor mij belangrijk.

    Echter, de HTC One vind ik ook heel wreed en doet in niets onder voor de S4. Het uiterlijk van de One vind ik dan wel een stuk mooier maar ik heb al jarenlang HTC toestellen, iets nieuws is misschien ook wel leuk. Keuzes, keuzes..
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vind je camera belangrijk? Vind je roms leuk en het rooten van je telefoon?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind de bouwkwaliteit en afwerking ronduit slecht van de One, ondanks het alu. Moet je maar 's op Tweakers kijken.

    Bij de S4 is er geen speling of kraakje te spotten en dat is wel anders geweest met de vorige modellen. Echt heel netjes!
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lumia 920 man <3 :+
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Beide is een nee. Camera moet gewoon voldoen, ik gebruik het amper en vind die van mijn HTC Sensation XE prima. Die van de ONe zal vast geen mindere foto's maken.

    Tweakers gebruik ik never nooit als ik wil gaan kijken of een telefoon iets voor mij is. Dan eindig ik met een Nokia 3310. Daar zitten gewoon veel zeikers. De HTC Sensation (XE) zou ook slecht zijn qua bouw, same shit met de HTC Legend en ik heb beide toestellen in perfecte staat. Kraakt niet, geen krassen (mijn HTC Sensation XE heb ik twee jaar en is geheel krasloos, ding ziet er als nieuw uit) of wat dan ook. Ik snap dat sommigen zich aantrekken van wat er daar gezegd wordt, maar ik doe dat allang niet meer. Daarbij staan er over elke phone wel fora vol met onzin, ik geloof daar niet zo in.

    Overigens weet ik nog steeds niet waar ik voor ga hoor, het zou zomaar kunnen dat ik voor de S4 ga. Ik heb beide toestellen gezien en ermee gespeeld en als ik puur voor het uiterlijk zou gaan wordt het weer een HTC, maar eigenlijk wil ik ook eens wat anders.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... Da's waar. Maar ik heb foto's gezien van meerdere gebruikers en de afwerking was echt gewoon slecht. En ik geef toe, zo'n alu design is mooi. Maar ik zelf vind het algemene design tegenvallen. Kwestie van smaak uiteraard. Verder teveel displays met defecte pixels. Sommige ruilen het toestel 3 keer en hebben nog steeds pixeldefecten. En dat kan gewoon niet. Verder wil ik persoonlijk niks wat met Beats te maken heeft...
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    afwerking slecht?
    Noem eens wat voorbeelden, ik kan zo 123 niets vinden.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat lag geloof ik aan uit welke batch/fabriek het toestel kwam. Zegmaar de delen tussen het alu en de displays.

    Zoals dit dus:
    [​IMG]

    Lijkt me niet echt de bedoeling voor een HTC foon! :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Xperia Privilege doet gaar, kan maar geen 25 euro krijgen voor PSN. Nieuwe week maar nu al weer op?
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks voor jullie posts Anubis, Fii & Lethal! :thumbs:

    Ik ga er nog een nachtje over slapen :+
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de foto's ziet het er erger uit als het is. Heb ook een htc one en net als op de foto steekt het bij mij ook een stukje uit op die plek. Alleen valt het op de foto heel erg op... Mijn htc one is behalve op dat kleine stukje helemaal perfect afgeleverd!
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb een collega die perfecte HTC One heeft, waarbij de afwerking incl scherm helemaal goed is.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Die toestellen zullen waarschijnlijk van de eerste batch zijn, die hebben bijna altijd problemen, ongeacht fabrikant.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nog altijd een 'ouderwetse' telefoon en wil gaan overstappen op een smartphone. Ik ben er niet zo erg in thuis en heb wat vragen. Momenteel heb ik een simpele Nokia telefoon met een bel & sms bundel van simpel.

    Ik wil geen duur abbonement en ben van plan om de Smartphone los te kopen icm een bel + internet bundel van simpel. Mijn vragen:

    - Simpel bied 200 mb internet aan voor € 5 per maand, is 200 mb voldoende?

    - Wat voor smartphone adviseren jullie, het hoeft niet het nieuwste van nieuwste te zijn. Ik dacht zelf aan de Samsung Galaxy S2. Ik zie daarnaast bij Media Markt de SAMSUNG Galaxy Ace 2 Zwart in de aanbieding voor € 163. Wat is het verschil tussen deze telefoon en de Galaxy S2?

    - Aangezien iedereen tegenwoordig whatsapp gebruikt is een sms bundel niet meer nodig?

    Als ik dingen over het hoofd zie hoor ik het graag :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Telefoon gister gestolen :mad: De hufters hebben de hele kleedkamer leeg gehaald. Vanochtend aangifte gedaan en Hi gebeld over hoe nu verder. Omdat het een lease abbo was moet ik nog wel 55 euro betalen omdat ik de telefoon niet terug kan geven. Maar ik krijg wel een telefoon waarmee ik kan bellen en internetten. Heeft iemand enig idee wat voor telefoon in kan verwachten? Mijn iphone 4 zal ik niet terug krijgen, maar ik moet nog een jaar met dit abonnement en hoop toch wel een redelijke telefoon.
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Omdat je een telefoon met IOS in je bezit had, heb je ook recht op een telefoon met IOS. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je een goedkope android telefoon krijgt. Wel is het mogelijk dat je bijvoorbeeld een iPhone 3gs krijgt ofzo, maar omdat die niet meer verkocht worden, lijkt mij het logisch dat je een iphone 4 krijgt.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als straf krijg je een 3210 :+

    Een kennis van mij kreeg een behoorlijk rekening voor het verlies van de iPhone , deze wordt automatisch via de telefoonrekening afgeboekt.
    Hij kreeg wel een andere iPhone maar deze zat wel vol gebruikerssporen.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pluspunt, je hoeft pas je telefoon te laden na 5 dagen ;-)
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben niet verzekerd, heb alleen basis smartcare.
    Ander minpuntje van Hi is dat toen ik mijn abbo afsloot ze mij de garantie gaven dat als er iets met mijn telefoon gebeurd, ik binnen 4 uur een vervangend toestel zou krijgen. Maar volgens de persoon aan de andere kant van de lijn is komende vrijdag het al snel en kwam het er op neer dat ik niet moest zeuren.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij moet je aan de algemene voorwaarden houden en KPN doet maar :mad:
    4 uur = 4 uur.
     

Deel Deze Pagina