Beide is een nee. Camera moet gewoon voldoen, ik gebruik het amper en vind die van mijn HTC Sensation XE prima. Die van de ONe zal vast geen mindere foto's maken.
Tweakers gebruik ik never nooit als ik wil gaan kijken of een telefoon iets voor mij is. Dan eindig ik met een Nokia 3310. Daar zitten gewoon veel zeikers. De HTC Sensation (XE) zou ook slecht zijn qua bouw, same shit met de HTC Legend en ik heb beide toestellen in perfecte staat. Kraakt niet, geen krassen (mijn HTC Sensation XE heb ik twee jaar en is geheel krasloos, ding ziet er als nieuw uit) of wat dan ook. Ik snap dat sommigen zich aantrekken van wat er daar gezegd wordt, maar ik doe dat allang niet meer. Daarbij staan er over elke phone wel fora vol met onzin, ik geloof daar niet zo in.
Overigens weet ik nog steeds niet waar ik voor ga hoor, het zou zomaar kunnen dat ik voor de S4 ga. Ik heb beide toestellen gezien en ermee gespeeld en als ik puur voor het uiterlijk zou gaan wordt het weer een HTC, maar eigenlijk wil ik ook eens wat anders.
Laatst bewerkt: 3 jun 2013