1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bovendien zal Fable ook vast wel voor de PC uitkomen :)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb je helemaal gelijk in maar die sevices waar ik het over had zijn al bevestigd voor de EU.
    Natuurlijk valt het nog te bezien dat we alle services krijgen zoals in de VS.

    @Jorrie

    Alleen Fable 1 was ook een PC game dus ik betwijfel dat een nieuwe Fable ook een PC release krijgt.
     
  3. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo vind ik al niet interessant meer sinds deel drie. Gears of War vond ik alleen deel 1 even leuk. Forza komt, maar ja, daar kan ik wel zonder mee leven. Fable heb ik nooit leuk gevonden. Mis ik dan nog iets?

    Het is zonde. Ik heb altijd met plezier op mijn Xbox en Xbox 360 gespeeld, maar als je zoveel gekke regeltjes ga instellen op je console (en dan ook nog eens een game die juist wel mijn aandacht trekt -Killer Instinct- free to play maakt) dan voel ik me in de maling genomen.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als MS van dat achterlijke DRM afstapt en ook kinect met een software update zo maakt dat het af te koppelen valt dan komt er bij mij vrij zeker een One in huis. KI o.a. is al reden genoeg wat dat betreft voor mij, de E3 line-up overdonderde mij niet in de zin dat alle spellen mij wat deden. Maar KI, de mogelijkheden van de AI in Forza 5 (hoewel verder het spel mij niet zo imponeerde als ik hoopte) en b.v. ook Titanfall zijn echt intressante titels. Alleen dat klote DRM........ En ik kan mij echt niet voorstellen dat er zo'n enorm geweldige must have komt voor mij dat ik mij daar overheen kan zetten.

    Ik hoop echt dat MS bij zichzelf ten rade gaat. Anders is het echt alleen een PS4 die bij mij thuis komt te staan.

    edit; crap was dat F2P systeem vergeten in KI.. Weet niet hoe dat uit zou pakken.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Iedereen klaagt over die Kinect ,maar MS heeft toch al bevestigd dat je die uit kunt schakelen en dus niet nodig hebt.
    Je kunt alles met de controller besturen.
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik neem ze gewoon beide :+.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Veel mensen hebben dan ook het gevoel dat ze dan de kinect voor niks kopen. Als je hem niet nodig hebt of niet wil gebruiken, waarom moet je hem dan kopen? Gaat MS veel kopers kosten dat gezeik.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Precies!
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben altijd wel een Xbox fan geweest maar deze sla ik over helaas.
    Snap het nou eens MS ik wil geen kinect en wil mijn games gewoon kunnen verkopen wanneer ik dat wil.
    En wil niet naar een reseller point die hier waarschijnlijk niet eens in de buurt zit.
    Gemiste kans maar stap wel over naar de ps4 zoals zovelen.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Xbox bouwt niet op vervolgdelen? Halo, Forza, Dead Rising 3, MGS, Battlefield, CoD.... ( dan noem ik even de meeste games die indruk wisten maken, ja er waren ook een paar nieuwe IP's ).

    Is nog wachten op een nieuwe Fable en Gears, nee allemaal nieuwe series.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MGS, Battlefield, CoD....

    Zijn geen exlusives. :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor zover ik weet kan je hem nog steeds niet loskoppelen en in de kast smijten. Pas dan ben ik overtuigd van jouw stelling.

    Het hele DRM verhaal is voor Sony echt nice opgepakt. Maar het meest belangrijke blijft wel dat de focus van Sony wel duidelijk is.

    Overigens baal ik wel dat ik dan nu ws geen Quantum Break, Halo 5 en Dead Rising 3 kan spelen. Die zagen er toch stuk voor stuk super uit :)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat snap ik, maar wel vervolgdelen die ze in hun persconferentie stopten om even mee te pronken. En idd nog geeneens exclusives. Snap best dat de 1 meer neigt naar de games van MS en de ander naar Sony, echter zeggen dat de grote titels van Sony vervolgdelen zijn en bij MS nieuwe IP's is onzin.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Maar hij bedoelde expliciet exclusives. :)

    ...

    Zoals ik al vaak genoeg gezegd heb. Zijn exclusives voor mij nooit systemsellers.
    En heb gister niks gezien dat dat heeft veranderd. Zijn allemaal prima games maar ik kan ze missen als ik een console zal nemen. Titanfall kwam er nog het beste in de buurt. Maar die zou ik ook makkelijk kunnen missen als het moet. :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Xbone is geen receiver

    en krijgen wij ook ESPN? Dat leek me typisch zo'n US only ding. Daarnaast zal hij je mediaspelers ook niet vervangen want mkv ondersteuning zit er natuurlijk niet in

    en er is nog geen cable provider bekend die de doorvoer van tv beelden gaat ondersteunen toch? Dat zal de eerste tijd ook vooral US only zijn

    Ik denk dat je van alle aanvullende features in Europa niet teveel hoeft te verwachten

    Maar goed het gaat toch om de games

    en Titanfall zag er goed uit en je weet wat je aan Xbox Live hebt

    Ik denk dat ik voor mijzelf beide haal, maar de wat meer casual vrienden en familie een PS4 ga aanraden deze keer, al is het maar omdat in ieder geval een deel van de games dan gewoon te ruilen of uit te lenen is


    klopt , voor zover wij nu weten heeft hij alleen een soort standby functie. Dus hij hoeft dan niet aan te staan maar moet wel aangesloten blijven.

    En er zouden in het profiel privacy profielen voor Kinect bij komen, waarbij je hem dus kan beperken in wat hij doorstuurt

    meer dan dat weten we nog niet zeker tot MS duidelijkheid geeft
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ook als je puur naar exclusives kijkt zitten er bij MS een hoop vervolgdelen. En de meest aansprekende titels bij MS waren of vervolgdelen of geen exclusives. Ze hadden er wel uiteraard maar ik zie wat dat betreft weinig verschil. Meer een kwestie van smaak, niet aantallen.

    Edit: reactie is ook meer op het wijzen naar Sony fanboys. Ik heb echter een 360 thuis staan en geen ps3. Nogal een fanboy dan, meer een reactie van een xbox fanboy die de waarheid niet kan verdragen. MS heeft gewoon een dikke nederlaag geleden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeey je hebt em door! In het land der blinden...
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke poll. Maar heb me keuze nog niet gemaakt. Dus.. :p
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    XBO zonder kineukt aanbieden voor +/- 100 piek minder en ze hebben al meer gamers terug...
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk naar BF3, met alle unlocks die te kopen zijn of Mass Effect 3 met al die random upgrades en dingen.

    Ze willen waarschijnlijk dat er zoveel mogelijk mensen online spelen, en dat soort dingen kopen. Verdienen ze meer aan.
     

Deel Deze Pagina