Misschien handig als de playstation fanboys hun eigen PS forum beginnen?
Ontopic:
Even alle voor en nadelen bekeken en naast de 100 euro die de PS goedkoper is en het drm verhaal (wat nog steeds niet 100% duidelijk is) zie geen reden om over te moeten stappen na de Playstation 4.
Ten eerste de Xbox One exclusives en de nieuwe IP's spreken mij mee meer aan.
Ik vind dat bij de PS tegenvallen , want die bouwen meer op vervolg delen van bestaande IP's.
2e punt is dat de One meer services bied waar ik interesse in heb.(Skype & ESPN,Xbox Live,Cloud)
Het all in One verhaal klinkt goed mits goed uitgevoerd.
Me media speler en BR speler en ook m'n receiver die vervangen gaat worden door 1 Xbox One die dan centraal staat.
De controller vind ik vele malen beter en hij lijkt nu nog beter te gaan worden door de vele nieuwe features.
Van de andere kant vind ik bepaalde restricties die MS gaat hanteren met de nieuwe console ook niet ok en begrijp ik dat er vele overstappen na de PS.
Van de andere kant kan er nog veel gebeuren t/m november en er kan van die restricties nog veel veranderd worden door MS.
Ik verwacht op de GC ook nieuwe games te zien en daar gaat het mij het meeste om.
Gelukkig denkt mijn vriendenkring er ongeveer het zelfde over en komt er per november gewoon weer een nieuwe Xbox onder de tv te staan
Klik om te vergroten...