1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als dat zo werkt dan zou dat zeker handig zijn

    maar eerst zien en dan geloven , oftewel tot er een duidelijke uitleg op de MS site staat neem ik het met een korrel zout
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik moet me ook maar eens gaan informeren. Schijnt dat de Xbox enorm kut is ofzo?
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De Bonert gaat sowieso geen hardware ondersteunen die ze zelf niet uitgelicensed hebben en de PS4 ondersteunt geen Bluetooth dus daar werken de draadloze PS3 BT headsets en controllers iig niet meer op, de meeste van de USB en optische headsets moeten wel nog gewoon gaan werken, net als arcade sticks.

    Que? Kinect is toch verplicht, iedereen heeft nu Kinect en nu is de qualiteitje middeleeuwen ristrictie ook weg van chat dus kun je mensen wel duidelijk horen ;)
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij MS moet alles zo moeilijk vind ik. Sony is veel duidelijker, je geeft de game mee en hij kan hem ook spelen.
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind dit toch wel weer heel erg mooi omtezien!:thumbs:


    Blijkt dat games gewoon weer het zelfde gaan kosten. Ik was bang dat de standaard prijs 70 euro zou worden!
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Klinkt als een prima concept, raar dat ze dit niet hebben gebruikt tijdens hun conference.

    Ik ben me ervan bewust dat mijn oude 360 accessories niet gaan werken op de Xone. Maar hoe zit het met 3rd party apparatuur? Ik heb bijvoorbeeld een best dure headset van Razer voor mijn 360, zou deze nog werken in combinatie met de Xone?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet zolang er geen adaptertje komt om die headset om te zetten.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Niks gaat met erop werken behalve goedgekeurde apparaten, behalve misschien optical..?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Madcatz komt ook met Xbox One stuff, dus ik weet niet precies hoe dit in z'n werk gaat.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is sowieso niet al de standaard advies prijs 69,95 op dit moment? Ik zie maar al te vaak 360 spellen bij de mediamarkt voor dat prijs kaartje.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Geen ongewenste krassen op m'n discs meer ;)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat maken die krassen nou uit, zolang het maar speelbaar is toch 8)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die worden gewoon licensed accesoire bouwer lijkt me?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk het wel, moet ook wel trouwens. MS deed daar nogal moeilijk over tijdens de aankondiging. (reveal)

    De Killer Instinct demo's waren allemaal met de Madcatz fightsticks.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    kosten spellen bij een mediamarkt of saturn niet veel minder?

    een spel bij saturn hier kost max. 60 euro? (meestal is dat zelf €52,95)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als dat family-gebeuren niet meer is dat je max. 10 mensen aanwijzen die jouw games mogen spelen als jij ze niet speelt. Dan is dat echt heel erg tof en dan zou ik echt continu games swappen met wat maten. Multiplayergames koopt iedereen wel, maar als je singleplayergames kunt wisselen met elkaar zonder van je bank af te komen is dat echt wel een pluspunt.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Moet wel zeggen Mediamarkt hier (Bergen op Zoom) is verschrikkelijk duur kwa gaming in het algemeen. Er liggen hier ook nog steeds stuk of 7 Halo 4 LE's voor de prijs van 80 euro.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    PS4 net gepre-ordered zodat ik niet weer om 5 uur snachts in de rij moet gaan staan, zoals bij de release van de 360 destijds omdat ik niet wilde pre-orderen.

    Vind het wel lachen hoe EA zich nu in alle bochten wringt mbt USED games. Nee hoor wij bij EA hebben helemaal geen moeite met de handel in 2de hands games. Ze zijn zowat de uitvinder van online passes. Beetje het lachertje uit de gamesindustrie. EA Pass...Its in the game.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  20. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar nog even over die DRM shit.

    Hoe wil Sony ervoor zorgen dat je je games kan verkopen als je je games installeert? Xbox 360 voorkwam dit door te verplichten dat je de disc erin hebt. Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit ook geldt voor de ps4?
    Als ik het nu goed begrijp, koop je een game en installeer je deze. Vervolgens geef je de disc aan een vriend, hij installeert hem ook en hoppa je hebt 2 games.
    Puur technisch, hoe kan Sony dit doen?
     

Deel Deze Pagina