als dat zo werkt dan zou dat zeker handig zijn maar eerst zien en dan geloven , oftewel tot er een duidelijke uitleg op de MS site staat neem ik het met een korrel zout
De Bonert gaat sowieso geen hardware ondersteunen die ze zelf niet uitgelicensed hebben en de PS4 ondersteunt geen Bluetooth dus daar werken de draadloze PS3 BT headsets en controllers iig niet meer op, de meeste van de USB en optische headsets moeten wel nog gewoon gaan werken, net als arcade sticks. Que? Kinect is toch verplicht, iedereen heeft nu Kinect en nu is de qualiteitje middeleeuwen ristrictie ook weg van chat dus kun je mensen wel duidelijk horen
Bij MS moet alles zo moeilijk vind ik. Sony is veel duidelijker, je geeft de game mee en hij kan hem ook spelen.
Ik vind dit toch wel weer heel erg mooi omtezien! Blijkt dat games gewoon weer het zelfde gaan kosten. Ik was bang dat de standaard prijs 70 euro zou worden!
Klinkt als een prima concept, raar dat ze dit niet hebben gebruikt tijdens hun conference. Ik ben me ervan bewust dat mijn oude 360 accessories niet gaan werken op de Xone. Maar hoe zit het met 3rd party apparatuur? Ik heb bijvoorbeeld een best dure headset van Razer voor mijn 360, zou deze nog werken in combinatie met de Xone?
Is sowieso niet al de standaard advies prijs 69,95 op dit moment? Ik zie maar al te vaak 360 spellen bij de mediamarkt voor dat prijs kaartje.
Ik denk het wel, moet ook wel trouwens. MS deed daar nogal moeilijk over tijdens de aankondiging. (reveal) De Killer Instinct demo's waren allemaal met de Madcatz fightsticks.
kosten spellen bij een mediamarkt of saturn niet veel minder? een spel bij saturn hier kost max. 60 euro? (meestal is dat zelf €52,95)
Als dat family-gebeuren niet meer is dat je max. 10 mensen aanwijzen die jouw games mogen spelen als jij ze niet speelt. Dan is dat echt heel erg tof en dan zou ik echt continu games swappen met wat maten. Multiplayergames koopt iedereen wel, maar als je singleplayergames kunt wisselen met elkaar zonder van je bank af te komen is dat echt wel een pluspunt.
Moet wel zeggen Mediamarkt hier (Bergen op Zoom) is verschrikkelijk duur kwa gaming in het algemeen. Er liggen hier ook nog steeds stuk of 7 Halo 4 LE's voor de prijs van 80 euro.
PS4 net gepre-ordered zodat ik niet weer om 5 uur snachts in de rij moet gaan staan, zoals bij de release van de 360 destijds omdat ik niet wilde pre-orderen. Vind het wel lachen hoe EA zich nu in alle bochten wringt mbt USED games. Nee hoor wij bij EA hebben helemaal geen moeite met de handel in 2de hands games. Ze zijn zowat de uitvinder van online passes. Beetje het lachertje uit de gamesindustrie. EA Pass...Its in the game.
Maar nog even over die DRM shit. Hoe wil Sony ervoor zorgen dat je je games kan verkopen als je je games installeert? Xbox 360 voorkwam dit door te verplichten dat je de disc erin hebt. Maar je gaat me toch niet zeggen dat dit ook geldt voor de ps4? Als ik het nu goed begrijp, koop je een game en installeer je deze. Vervolgens geef je de disc aan een vriend, hij installeert hem ook en hoppa je hebt 2 games. Puur technisch, hoe kan Sony dit doen?