1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chivu naar AS Roma

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 8 jul 2003.

  1. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    bij real passen alleen maar pootjes thuis zoals beckham en zijn andere vriendjes en trouwens ze willen daar toch alleen maar vedettes en dat is chivu nog even niet hoor
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik ben net bij DOVO - Sheffield Wednesday geweest en daar zul je ze niet vinden 8) Die Engelsen (overigens wel veel dronken supporters) hadden amper een combinatie in hun spel. Qua speelstijl kijk ik nog liever naar het NL Amateurvoetbal...

    Maar nu ff serieus, ik denk dat Escudé best een goede speler is, maar wat we nodig hebben is een man met uitstraling, een man met leiderschap. Zoals Rijkaard dat deed in '94. En daarvoor moet je idd eerder naar de Boer kijken... :eek: Stam, ik denk niet dattie komt, volgens mij moet Lazio nog altijd het één en ander betalen aan Man Utd. En neej... beter gewoon Bergdolmo weer vertrouwen geven als er niets beters te vinden is uiteindelijk... Of Hofland kopen als ie bij psv niet in de basis komt :cool:
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    heheehh die dronken engelsen kunnen niet voetballen man...! :+


    Tja, de Boer lijkt de meest logische keuze, als je naar de situatie kijkt....

    Hofland gaat geen ja zeggen tegen Ajax, ALS ie PSV verlaat, is het voor Man Utd ;) ...
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja, die Hofland-figuur krijgt ook behoorlijke kapsones met zn 'ja, ik wil zo snel mogelijk weer in Oranje'.... Ehm ja > Hij heeft nooit echt in Oranje gezeten... Beetje vreemd jong met zn fameuze Crosspass op die Deen. Rommedahl.

    Maar ik ben benieuwd. Ajax is nu aan zet. Ze hebben het geld (Mido 13, Chivu 18, overigens wel in 3 termijnen) dus koop maar eens een goede verdediger, liefst linkspoot..
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    13 + 18 = 31... 31 - 5 (sonck = 26... :)

    Hmm...Jaap Stam is te betalen ....
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zo onnoemelijk kut gewoon !! Ik gun het Chris van harte maar de manier waarop is echt heel raar. Hij was Ajax echt ontgroeid en had hier niks meer te leren maar om nou met de staart tussen de benen naar Rome te vluchten ? Zonder afscheid of niks ? Najaaah, laat ze er idd maar een goeie voor terug halen. Maar ik ben bang dat ze dit geld nodig hebben om het bedrijfsresultaat over 03-04 op te schroeven. 'T gaat financieel niet zo goed met Ajax. Frank de Boer hoef ik idd ook niet. Die wou toch nooit meer voor Ajax spelen ? Prima. Die Escude ken ik eigenlijk niet. Laat ze liever een jong talent uit een B-land halen. Iemand zoals erm..... Chivu destijds. Die Sonck moet het allemaal nog maar bewijzen btw. Altijd als Ajax een scorende spits ergens vandaan haalt bakt ie er hier weinig van (Machlas, Zlatan). Nou ja, Europees hebben we de top weer ff gehad. Laat ze dan maar weer een keertje de dubbel pakken.
     
  7. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer allemaal van die ajax jongetjes hier zie ik...

    We hebben dit jaar 2 x van jullie gewonnen...

    UIT & THUIS..

    En dan niet gaan beginnen over de champions league want daar hebben jullie geen beker gepakt.
    (Wel goeie presetatie, maar gewoon niet over doorlullen)

    We zien het dit seizoen wel :)
     
  8. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja volgens mij past jaap stam niet echt in het ajax spelletje
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee klopt, je moet opbouwende krachten hebben.

    Maar ok, het lijkt er nu op dat zowel de Boer én Escudé naar Ajax komen. Ik neem aan dat ze dan samen achterin mogen gaan spelen. Op zich geen slecht plan denk ik.

    Het ziet er ook naar uit, getuige dit verhaal dat vd Meyde ook snel weg zal zijn. Op zich maakt dat wel weer de weg vrij voor een 4-4-2 systeem waarbij dus wél met Zlatan en Sonck in de spits gespeeld kan worden. Kan zeer goed uitwerken lijkt me.

    Daarnaast maken Engelse kranten (The Sun, ok het is net Spong) melding van het feit dat Bergkamp graag weg wil bij Arsenal. Hij kreeg namelijk een schofterige aanbieding en Ajax staat blijkblaar klaar. Bergkamp is nu ook in Amsterdam, thuis. Maar dat zie ik minder snel gebeuren...
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    w00t, k hoop iig dat er een kans bestaat *)
     
  11. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht dat bergkamp zou stoppen als, hij geen nieuw contract kreeg bij Arsenal. Dit zei zijn zaakwaarnemer:

     
  12. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    is jean allain boumsong nix voor ajax??
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm Nimrod, dat lijkt me idd een normalere optie maar goed als ie nog fit is dan wil hij waarschijnlijk niet stoppen...

    En Boumsong? Heb je wat meer info over die gast?
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Met Trabelsi als rechts-back heb je volgens mij geen andere rechtsbacks meer nodig. Een flinke verdediger die er gewoon altijd staat is ook uitermate handig. Bovendien geeft het de keeper toch weer een beetje extra vertrouwen, wetende dat er een goede defensie staat.
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja ik zeg ook niet dat er een andere rechtsback moet komen :confused:

    Maar je hebt gelijk, je hebt eigenlijk een rots nodig. Voor mijn gevoel is F de Boer dat niet, die laat liever iemand anders tackelen zeg maar. Maar goed, we zullen eens zien :) Morgen is de situatie soms weer helemaal anders...
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, maar aan Trabelsi heb je al een heel opbouwende speler in de verdediging, dus ik zie niet in waarom een nieuwe Chivu opbouwend zou moeten zijn. Dat bedoel ik :).
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Stam zou echt geweldig zijn maar die zou eerder naar een andere top club gaan dan naar ajax, O brien op links de boer en escude in het midden, trabelsi op rechts. Lijkt me niet echt een slechte verdediging. Van der meyde mag wel weg. Is een beetje een zeikerdje gewoon wegdoen en er weer wat geld voor vangen. We hebben van der vaart, pienaar, de jong en sneijder toch?? Oja en de man met de kristallen spieren litmanen!!! Bergkamp hebben we niet nodig joh, het is wel een goede speler maar we hebben zlatan en sonck toch? en anders stop je maar die taxi driver in de spits, ben ff zijn naam kwijt. Ik ben niet bang voor het komende seizoen, weet zeker dat het goed komt.
     
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Bergkamp kan als spelverdeler fungeren hoor....met zijn techniek, inzicht, ervaring, en passes...
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar...wil jij de ontwikkeling van spelers als vd Vaart, Sneijder en Pienaar afremmen door het kopen van Bergkamp? Bergkamp is leuk, maar die jonge jongens gaan langer mee en leveren aan het eind van hun tijd bij Ajax als het goed is ook nog een leuke transfersom op...
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    De reden waarom hij zou kunnen komen is omdat Litmanen te vaak geblesseerd is....

    Dat werd als reden gegeven...

    En een speler als Bergkamp heeft alles meegemaakt, meer dan Litmanen...Dus die kan veel meer aan onze jonkies vertellen over de hype in het buitenland...
    En dat niet alleen, het is een oefenmeester op het veld....
     

Deel Deze Pagina