Hallo XBW-ers! Ik ben masterstudent aan de VU Amsterdam, en lurk nu toch al ruim 5 jaar op XBW En ik zou graag jullie hulp inroepen! Voor het afronden van mijn master doe ik onderzoek naar consumentengedrag omtrent mobiele apps, specifiek gericht op het gebruiken en plaatsen van recensies en ster-ratings. Ik zou het erg waarderen als jullie mij wilt helpen door de survey in te vullen! Zal ongeveer 10 minuten van je xbw-tijd kosten Linkje: http://www.thesistools.com/web/?id=355094 Pak je telefoon en/of tablet erbij, want die zal je even nodig hebben! Alvast bedankt!
Voornamelijk omdat ik gewoon niet kon inschatten wat voor schalen ik moest verwachten. Nu blijkt, de een heeft 10 apps, de andere heeft er 168 (serieus). Stel ik had de hoogste schaal op '50 of hoger' geplaatst, had ik voor een heel aantal mensen dus nog veel te laag gezeten Bovendien, leek mij wel grappig voor mensen zelf om te zien hoeveel ze er hebben, veel zijn verbaasd dat ze er zoveel hebben
I help you, you help me? Ik ben namelijk ook bezig met m'n Master aan de VU en heb ook nog respondenten nodig. Klikkerdeklik voor die van mij. Even een sidenote. Waarom heb je je enquête niet in qualtrics gemaakt? Daar heb je via de VU toch als het goed is een free-account gekregen? Edit: Ow, zie dat die van jou niet meer online staat. Maar je mag mij nog steeds helpen hoor