1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wilt iemand mij vertellen waar ik een kabel kan halen zodat ik optical kan aansluiten op mijn oude xbox met HDMI aansluiting, maar zonder optical.

    Ik had die Bigben kabel gekocht maar deze paste nog steeds niet naast mijn hdmi aansluiting. Ik dacht juist dat deze er speciaal voor gemaakt zijn?

    Of als iemand er 1 over heeft en me deze wilt verkopen dan zou ik zeer erkentelijk zijn..
     
  2. DirkS

    DirkS Guest

    Heb deze ook gekocht, ik hoop ook dat hij werkt op de nieuwe Xbox
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De turtlebeach x12 heeft wel misschien 2 a 3 meter draad..
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb onlangs een 2e hands Turtle Beach X31 koptelefoon aangeschaft voor een bescheiden bedrag van €50,- (z.g.a.n.) via marktplaats. Wat een héérlijke koptelefoon is dit.

    Even snel de voor- en nadelen op een rijtje, voor de mensen die nog twijfelen over een dergelijke aankoop (heb ik ook erg lang gedaan namelijk).
    + Lichtgewicht
    + Heerlijke pasvorm, je kunt hem met gemak de hele dag op hebben.
    + Goede geluidskwaliteit, het kan beter, maar als semi-audio-freak ben ik voor dit bedrag echt heel erg tevreden.
    + Leuk design van de koptelefoon en toebehoren, zo kun je bijvoorbeeld de microfoon los halen (gebruik ik nooit).

    - Het 7.1 afspelen vanaf je laptop lukt niet zonder een optische omvormer. De stereo kwaliteit is het net niet, en het 7.1 maken van je stereo verbinding is ook niet top. Nu gebruik ik ook de Logitech music adapter, wat de kwaliteit ook niet ten goede komt (Bluetooth is k*t).
    - Muren zijn funest voor het signaal.

    Voor de €180 die op de doos staat, was ik slechts semi-tevreden geweest. Voor het bedrag wat je op marktplaats betaald (ik had €50,- geboden op alle X31 sets, en kon er circa 3 van de 10 krijgen voor deze prijs!) is het echt een absolute aanrader. Mijn minpunt is eigenlijk gerelateerd aan het muziek luisteren vanaf je laptop, voor het gebruik op de XBox valt dit minpunt weg.

    Geluidskwaliteit PC > 6.9/10
    Geluidskwaliteit XBox > 8/10

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  6. ronald.ot

    ronald.ot Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Aansluiten

    Hey guys ik kan het echt niet vinden dus PLS help

    Ik ben opzoek na een goede headzet zat te denken aan bv de astro a40 en daar ben ik dan de mixamp bij nodig niet? Nu is mijn vraag ik wil em gaan usen voor films kijken op me ac ryan hd playon mediacenter kan ik zon headset gewoon aansluiten op dat ding met een toslink of de tulp ingangen ? Zit op mijn receiver een marantz sr 4600 ook van allerlij aansluitingen 5.1 en 7.1 op de achterkantwil dus gewoon films kijken met 5.1 maar gebruik geen pc of console

    Hoop op antwoord ik snap er helemaal niks meer van

    Pls help groeten ronald
     
  7. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand surround sound headsets opnoemen, die het geluid van onder en boven kunnen onderscheiden? Ik bedoel hier dus geen 5.1 oid mee, maar puur headsets waar je het verschil in hoogte kan horen. Bijv bij cod dat je het verschil hoort tussen de eerste en tweede verdieping. Deze headsets zijn vrij rare volgens mij :)
     
  8. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Scarluuk misschien??
     
  9. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    welke headset kan ik het beste aanschaffen bij call of duty?
     
  10. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach X41 Draadloze Gaming Headset 7.1 Surround Zwart Xbox 360

    Deze gebruik ik nu ongeveer 1,5 jaar, ideaal!
     
  11. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag een Turtle Beach PX22 gekocht. Goddamn dit had ik al veel eerder moeten doen. Ik zo'n twee uur lang GTA IV en RDR ermee gespeeld en je zit zo veel meer in de spelwereld dan normaal. De auto's! De wapens! De muziek! De metro! :D
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, je hooert een stuk meer en beter met zo'n ding.:thumbs:
    Heb zelf een AX Pro en nog geen seconde spijt van gehad, ondanks de van te voren in mijn gedachte hoge prijs.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zijn de Astro A40's 2013 edition het geld waard? Zeker t.o.v. goedkopere alternatieven zoals Triton of Turtle beach?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Astro is het geld waard als je het ervoor over hebt.
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover te denken om de Plantronics GameCom 780 te kopen. Iemand ervaring hiermee? Ik vind hem qua prijs wel aantrekkelijk en hij is ook populair op tweakers pricewatch.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er indd geinig uit.....
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb zelf alleen maar tritton gehad, maar wel enorm tevreden mee hoor :) Denk dat het wel nog wat fijner zal zijn, maar zullen minimale dingen zijn.
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Logitech G430 besteld, kreeg 35% korting van logitech :)
     
  19. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Tritton AX180 headset , maar me zoon had een nieuwe nodig.
    Die heb ik aan hem gegeven en heb mezelf een Triton warhead kado gedaan.

    Die komt morgen binnen en ben erg benieuwd hoe die bevalt.
    De rieuws die ik heb gelezen/gezien zijn allemaal positief.

    Hij is niet erg goedkoop , maar de kwaliteit van Tritton vind ik (persoonlijk) vele malen beter dan Turtlebeach en daarom weer de keuze gemaakt voor deze .

    Had eerst de Razor Cheimera ook op het oog , maar dan zit ik toch weer met 1 kabel(van headset naar controller voor gamechat) en dat wilde ik niet.
    Ook gaat die op 2 AAA batterijen en ik heb het idee dat de headset die vreet vanwege de draadloze techniek.


    Ik zal zodra ik de Warhead een aantal dagen heb gebruikt een review hier neerzetten.

    Van de AX180 kan ik al doen.
     
  20. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Headset: Tritton AX180 Headset
    - prijs €79,95
    - Stereo headset
    - High-end versterker
    - “afstandsbediening” in de kabel
    - Draadloos: nee
    - Ondersteunde geluidsmodi: Stereo
    - Compatibel met Xbox Live , PS3 , PC
    - Plus punten: Schitterend design, niet te zwaar, zeer duidelijke voicechat en een hele goeie geluidsweergave, Geluid van game is ook erg goed.Bijv Blacops 2 hoor je de voetstappen van de andere.
    Alle kabels voor de oude type Xbox360 zijn standaard bijgeleverd.

    - Minpunten : De kabel van de headset is overdreven lang en komt daarom snel in de knoop.

    [​IMG]

    -verpakking:
    - Microfoon afneembaar
    - Audiocontroller
    - Coaxiale audiokabel
    - Speciale kabel voor oud type Xbox360
    - Microfoon verlengsnoer
    - Microfoon adapter
    - Headset adapterkabel
    - stroombron (USB)
    - Gebruiksaanwijzing ( ook in de Nederlandse taal )
    - Stikkers van Tritton

    Geschreven door: Peerke2
     

Deel Deze Pagina