1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ga jij nog dan?
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup, zaterdag.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee, ik sla dit jaar over.. Vond het allemaal net niet boeiend genoeg voor het geld. Dus ga week erna lekker naar Dreamfields :D
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En het is weer zover, van de week een hardstyle mix gemaakt met 40% melodieuze hardstyle en 60% rauwere hardstyle.

    Dit wil ik vanaf nu elke maand uitbrengen omdat ik wel op een punt ben dat het me technisch goed afgaat, maar dan moet ik dus wel een goede naam hebben. Uiteindelijk maar tot 4 namen gekomen die het wellicht kunnen worden (ik vind dit altijd zo lastig:emo:).

    -Sintology: Tikkie duister, maar vind 'm wel wat hebben. Klinkt wel een beetje als een albumnaam.
    -Duze
    -Duxe (beide verbasteringen van mijn voornaam)
    -Duke The Ripper (mweh)
     
  5. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je hier niet bij helpen, vind het zelf ook erg moeilijk, ook bij het verzinnen van track namen
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ka-Duke? :+ :cool:
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Sowieso niet Duze en al helemaal niet Duke the Ripper :+ Of ik die andere 2 nou zo geweldig vind? neuh ook niet maar kan nog wel. Maar is inderdaad moeilijk om wat te verzinnen, afkraken in dit geval is altijd wel erg makkelijk haha
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja het is echt drama. Ik vind zelf namen als Crypsis, Chain Reaction en Radical Redemption echt top (beter dan shit als Bass Modulators of Atmozfears).
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend Plensqon.1 :) Zin in.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, ik heb er ook erg veel zin in!
    Maar keek net op weeronline, vrijdag biddinghuizen verwachten ze momenteel 36mm 8) neerslag
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die laatste twee zijn op hun beurt nog minstens honderd maal origineler dan namen als Sound Freakerz en Bassfighterz, beiden blijkbaar gesigned op DWX.

    Als ik van zulke namen demo's binnen krijg dan hoef ik ze bij voorbaat al niet te luisteren. Als ze al 0,0 inspiratie hebben voor de artiestennaam, dan heb ik weinig hoop voor de mix of eigen tracks. Toch skip ik er nooit geen uit fatsoen voor het werk dat men er in steekt, maar het gaat praktisch altijd op :p
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  12. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Defqon.1 was echt dope _O_
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker, weer zwaar genoten!!!
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Was alleen jammer van de korte regenbuien en dat de zondag tot +/- 17:00 geheel in het water viel, maar vooral de zaterdagavond en zondagavond waren echt genieten.

    Ik vond persoonlijk Coone op RED (zondag) wel bagger, maar Wildstylez en Gunz For Hire maakten dat echt helemaal goed.

    Op de zaterdagavond was het ook beest. Brennan Heart was dope, gevolgd door een mooie set van Noisecontrollers, nog even hard gaan met Adaro en een schitterende dagafsluiting van Frontliner.

    Volgend jaar zeker weer. _O_ Nu de hele tijd videomateriaal op YouTube aan het kijken. _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Eensch.

    Mark with A K vindt ik dan nog best tof qua naam.
    Tatanka vind ik ook gewoon erg tof klinken

    De onderstaande zijn qua originaliteit ook wel echt drama.

    Technoboy
    Tuneboy
    Bovenste gecombineerd: Technotunefreaks :emo:
    Toneshifterz
    NoiseControllers in mindere mate
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    De zondag was vanaf 15:00 al goed, toen bij de Early Hardstyle Balistic vs Beholder heerlijk in het zonnetje gestaan. Zondag ben ik rond half 9 's avonds naar huis gegaan, had de dag erna weer een tentamen dus was maar even beter. Die namen van jou op zaterdag avond heb ik allemaal niet gezien geloof ik, alleen frontliner een stuk.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zaterdag bijna de hele dag bij de main gestaan. Begon nog wel bij High Voltage en daarna een stuk van Prefix & Density (vet!). Toen vanaf Ran-D (15;30) bij de main gestaan tot 19:30. Daarna nog even naar N-Vitral gegaan bij de Silver (niet mijn ding , maar vermaakte me wel) om vervolgens weer terug te keren bij de main.

    Had graag nog E-force en Frequencerz gezien, maar wilde liever niet iedereen uit het oog verliezen want elkaar vinden was een drama.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo , ik wil nu echt hardstyle mix uploaden en moet daarvoor gewoon een vaste naam. Definitief keuze lijstje:

    -Cypian
    -Arez
    -Dux
    -Cortex
    -Primal
    -Omen
    -Hazard

    Ja het is allemaal kut , maar sommige namen moet je gewoon even aan wennen dus het zal wel. Denk dat ik zelf Dux,Primal en Cypian het best vind. Ik kies gewoon voor 23:00 en daarna upload ik m'n mix onder die nieuwe naam via m'n nieuwe SC account :).
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dux niet doen, zijn al een aantal artiesten uit andere (electronic dance) genres die het in de naam hebben en het tal van negatieve woordgrappen dat ermee te maken zijn zijn eindeloos :p

    Primal klink uitgesproken wel vet, maar weet niet, vind het geschreven niet zo'n vette naam. Uit die drie namen vind ik Cypian dus de betere.

    Wat je ook kan doen is een van die meer standaard namen pakken en er een persoonlijke touch aan geven.

    Hazard is qua woord wel standaard, maar zijn wel leuke dingen mee te doen. Als je voornaam met een d begint bijvoorbeeld Dazard.

    Plus je moet opletten hoe de naam uitgesproken kan worden, dat het wel in elke taal (nagenoeg) hetzelfde is. Bekendste voorbeeld is Zatox.

    Inmiddels is hij wel aan Nederland gewend, maar ik heb hem nog persoonlijk meegemaakt dat hij echt niet wist wie Zaatox (de Nederlandse uitspraak) was of wat daar mee bedoeld was. Zijn naam wordt dus eigelijk op zijn Engels uitgesproken, dus Zeetox.

    Weer een uitzondering daarop is Zany, die zijn naam uit een Engels woordenboek heeft, dus officieel als Zeenie uitgesproken zou moeten worden, maar hij vond de Nederlandse uitspraak een stuk leuker :p
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dux had ik meer gekozen doordat het mijn naam in het Latijn is , maar je hebt gelijk.

    Gaat bij mij nu tussen Primal en Cypian. Denk dat ik toch voor Primal ga. Top post van je trouwens! Van Zatox weet ik inderdaad dat hij eerst verwarring had door het Nederlandse publiek. Nu spreek je het trouwens wel gewoon uit als 'Zaatox' (ongeveer) volgens mij. Zo hoor je het iig altijd in interviews en op feesten (zoals Qlimax/Hard Bass).
     

Deel Deze Pagina