1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, het zijn zoals je zegt iconen van de desbetreffende clubs.

    Vond het alleen wat overdreven om niemand ooit meer met zijn rugnummer te laten spelen, dat is alles.

    Litmanen > Del Piero btw _O__O__O_
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ook voor Pieters ligt er na deze 20 kut maanden (voor hem en PSV als werkgever) een cocreetbod van Stoke City. Knap hoor.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _O_ Jari.... Ik mis hem, ubermiddenvelder. Daar stond ie dan in de regen bij de Meer, een traininkje met Bobby of te werken. Hij moest en zou gaan spelen en werd door Bobby aan DE test onderworpen. Kom je daar levend doorheen, dan kon je twee wedstrijden achter elkaar aan.

    Hij hield echt van Ajax, en daarom hield ik ook echt van hem. Dat hij verder zelden een pass verkeerd gaf en altijd daar stond waar hij hoorde te staan en ook nog eens vaak op fraaie wijze het net wist te vinden hielp daar natuurlijk ook aan mee. Maar hij is speciaal voor mij, hij was zo rustig, deed nooit gek, maar in het veld was er niemand met dat gevoel voor ruimtes. Litmanen gaf mij vaak kippenvel, zoals hij kon juichen, dat was nog puur. Even het vuistje ballen, die lange Finse haren die wapperde in de wind, het shirt netjes in de broek, die kromme loop. Hij hoefde niet een verleidelijk paardansje te doen, hij juichte zoals hij speelde, sober maar vol passie.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi gesproken, ook mijn favoriete speler van dat elftal. Heb nog een 'real size' poster van hem in actie, moet ik maar weer een keer ophangen _O_
     
  5. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je Swansea het afgelopen seizoen niet zien voetballen. Ze spelen opbouwend behoorlijk sterk. Daarnaast zit er nog steeds veel progressie in die (gezonde) club.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Plus je gaat van een competitie met 4 miljoen kijkers naar een competitie met 200 miljoen kijkers...
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Doet David Silva eigenlijk mee aan de confed cup of is hij geblesseerd/bank? Ik zag namelijk Navas en Pedro (?) op de flanken, of staat Pedro in de spits?

    Heb enkel de laatste 30 min gekeken van de 2de helft. :D
     
  8. Seh

    Seh Guest

    http://www.fifa.com/confederationscup/players/player=200176/index.html

    Hij is er blijkbaar wel. :+ En Pedro is geen spits, daar stond Torres.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh ja was Torres vergeten. :+


    Is Navas soms beter dan Silva, is blijkbaar ook door City gehaald?
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Silva mocht beginnen er werd gewisseld voor Navas. Zijn overigens niet echt met elkaar te vergelijken.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hè, wat? 'Jullie' doen wat? Het gaat om een clubspeler, dus die anderen zijn irrelevant (op Zidane na, omdat die ook een aantal seizoenen bij Juve heeft gespeeld, maar die mag in Turijns opzicht de kont van Del Piero niet eens kussen).

    Daarnaast heeft Ronaldo helemaal nooit een CL gewonnen, dus daar gaat je argument.

    Het gaat om zijn rol bij Juventus:

    Ik vind helemaal niet dat je z'n nummer moet bevriezen, maar als mensen Del Piero z'n status of carrière in twijfel gaan trekken gaan m'n haren overeind staan.
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ronaldo werd 3 x Wereldvoetballer van het jaar en 2 x Europees, het ging mij niet om prijzen met het team maar gewoon in het algemeen.

    Del Piero was gewoon een zeer goede voetballer die zijn hele loopbaan bij Juventus is gebleven.
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.782
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sta net in de Dirk Van De Broek wat boodschappen af te rekenen, staat Michael Mols achter me met z'n karretje 8).

    Heeft 'ie geen geld meer ofzo?:+
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee gast. Del Piero is een absolute wereldtopper die zijn club zelfs trouw is gebleven toen ze naar de Serie B moesten.

    Dat er spelers zijn geweest die nog beter waren of die jij nog beter vindt, doet daar niets aan af. Volgens mij verkijk je je ook behoorlijk op hoe groot Juventus is. Del Piero is de beste en grootste speler ooit van Juve.

    'Gewoon een zeer goede voetballer' komt niet eens in de buurt van een omschrijving van Del Piero.

    Gaizka Mendieta was 'gewoon een zeer goede voetballer', om maar eens 'n voor de hand liggend voorbeeld te gebruiken.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.782
    Deze vind ik dus wel echt kut :mad: Zit dan in de middle of nowhere wss op vakantie...
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Snap ook niet dat ze die zo vroeg plannen idd. Wat laatst al geloof ik enorm veel gezeur over.
    Een groot deel van de mensen is dan nog op vakantie etc.
     

Deel Deze Pagina