1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en Manchester United is nog beter en ik kan het weten want ik ben wel eens in Engeland op vakantie geweest.

    Zo werken die dingen dus niet, als Real Madrid het beste team van de wereld zou hebben waren ze niet pas op de laatste speeldag kampioen geworden en uitgeschakeld in de Champions League.
     
  2. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Beckham hoort daar sowieso niet bij. Hj heeft een zwaar relaxte trap en speloverzicht maar hij is niet snel en kan ook niet goed verdedigen. Hij paste goed in het 4-5-1 systeem van manchester omdat hij daar Roy Keane bij zich had lopen die de rotzooi voor hem opknapte en dat Beckham de pasjes op van Nistelrooy kon geven. Ik denk dat ie in het team van Real Madrid heel wat minder presteerd.
     
  3. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    hij past alleen in het shirtje van real madrid..
     
  4. Karelax

    Karelax Guest

    Beargumenteer es xboxwhopper daar hebben we niks aan....
     
  5. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Beckham hoort niet bij de beste voetballers vd wereld?! erm , want... ?owja! "hij is niet snel en kan niet goed verdedigen" , ten eerste beckham was van man.u een van de weinige spelers die echt een ongelofelijk uithoudingsvermogen had(en heeft!) en ik denk toch wel dat je een speler nodig hebt die niet halverwege de wedstrijd kapot is , maar iemand die echt voor de volle 100% door kan gaan.... En dat hij niet snel is komop! , Zinedine Zidane is ook niet snel , maar toch wordt hij door menigeen beschouwd als een van DE zo niet de beste speler(s) ter wereld!. En natuurlijk komt dat door zijn inzicht door z'n begrip van het spel en zijn talent . Maar, jij zegt net toch ook dat beckham een goed speloverzicht heeft ??? en we kunnen niet ontkennen dat de man T-A-L-E-N-T heeft(met hoofdletters ja :cool:) Kijk maar naar zijn vrije trappen ??? En oke misschien is hij niet een van de beste middenvelders die ook kan meeverdedigen , maar zoals je zegt dat is zijn taak niet . De man geeft de meest sublieme voorzetten aan spitsen die niet echt super zijn (met alle respect). En in dat gedeelte van het spelletje steekt hij er met kop en schouders bovenuit, en dat heeft een team ook nodig zo een speler dus ja dan vind ik dat hij bij de wereldtop hoort.En bij Real madrid zal die hoop ik waarschijnlijk ook goed meedraaien en daar heeft hij dan ook een "Roy Keane" -- Zinedine Zidane die de dingetjes voor hem opknapt. En tot slot ... bij Manchester draaide in sommige wedstrijden het hele team alleen nog maar door hem omdat ze afhankelijk waren van becks. Hij neemde de hoekschoppen , Hij neemde de vrije trappen Hij was het die Ruud verschillende keren in scoringspositie bracht. En vrije trappen, corners,en passes zijn niet geheel onbelangerijk lijkt me ?. Een speler die een van de beste mooiste traptechnieken heeft , prachtige ballen aflevert en dat ook de hele wedstrijd doet en niet opgeeft ja... dat noem ik een WERELDSPELER
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel goede spelers maken nog geen goed team. Trouwens, Real had dat geld beter in hun verdediging kunnen stoppen, want die is voor verbetering vatbaar.
     

Deel Deze Pagina