[DVD] DJ Tiesto Live @ Gelredome

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jeruzame, 10 jul 2003.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor sinds het fantastische soloconcert van DJ Tiesto dat er een DVD van het optreden zou uitkomen. Aangezien ik zelf ben geweest, wil ik die graag aanschaffen als souvenirtje.

Maar na twee maanden heb ik steeds helemaal geen release datum ervoor gehoord. Iedereen roept dat ie uitkomt, maar niemand weet wanneer.

Weten jullie misschien wanneer de DVD van DJ Tiesto Live @ Gelredome (eindelijk) in de schappen zal liggen?

2. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, please move to ASEL.

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou dit idd ook graag willen weten. Wel is er vorige week ofzo een nieuwe DVD van Tiesto uitgekomen, met documantaires, interviews enz van de laatste 3 jaar. Tiesto on the road zegmaar, ben even de titel kwijt!

Ze volgen hem dus naar allerlei optredens en interviewen hem ook regelmatig. Schijnt heel veel exclusief materiaal op te staan!

[edit]: Ik zie nu idd pas dat dit in een compleet verkeerd subforum staat :)

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  4. IJsvogel

IJsvogel ik ben een vogel

Leuk Bevonden:
    0
  5. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Oké, bedankt voor de info IJsvogel!

Mocht iemand een officiële release datum weten (dus welke dag in augustus), post het dan s.v.p.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *pakt draad weer op

*verlegt draadje naar ASEL

*legt driedubbele knoop in draad :+

7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm...DJ Tiesto in Gelredome DVD?

Ik wacht al een jaar met smart op een DVD van Rammstein in Gelredome 8)

8. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Het is nu begin augustus. Iemand de release datum gehoord of gelezen van de DVD van DJ Tiesto Live @ Gelredome?

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedoel je Another Day At The Office ofzo iets? Ik dacht dat die zo heette.

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd Another Day At The Office.
    Nog over die Gelredome DVD, wordt dan de complete, circa 9 uur durende set uitgezonden? Dan zal dat wel een dubbelaar moeten worden denk ik toch........
    Hmm iig ik ga hem ook zeker ophalen:).

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, another day at the office. Vette DVD! Idd exclusieve interviews en ook veel backstage beelden en documantaire materiaal.

Echt een aanrader!

12. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    De release laat zo lang op zich wachten omdat ze m'n wereldwijd willen uitbrengen heb ik gehoord.

13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand al weer iets gehoord/gelezen over een release date? Ik heb zelf nog niets gevonden... :confused:

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, 15 September is de wereldwijde release:).
    Zal twee dvd's bevatten dus ongeveer 4 uur aan muziek:cool:.

15. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Oké dan! Erg bedankt voor de info BoNEz!

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4

BREDA - In Breda vindt op 20 september de wereldpremière plaats van de DVD-registratie van het eerste DJ concert ter wereld: Tiësto in Concert. Tijdens de première wordt de DVD voor het eerst (en voor de enige keer) openbaar vertoond. Dat gebeurt met een spectaculaire openluchtshow die in veel opzichten aan een echt concert doet denken.

De DVD bevat de registratie van het spektakeloptreden van Tiësto in het Arnhemse Gelredome op 10 mei van dit jaar. Het was de eerste keer ter wereld dat een DJ een avondvullend concert gaf. Tiësto nam de bezoekers gedurende acht uur mee op een muzikale reis rond de wereld, compleet met allerlei showacts, dansers, lichtshows en gastoptredens.

Het concert, georganiseerd door het Amsterdamse entertainmentbedrijf ID&T, was destijds in zeer korte tijd uitverkocht en trok ruim 25.000 bezoekers. Uit heel de wereld kwamen journalisten naar Nederland om de primeur te verslaan. Niet voor niets: Tiësto is door het gezaghebbende tijdschrift DJ Magazine uitgeroepen tot de beste DJ van de wereld. Het concert kreeg slechts lovende recensies in binnen- en buitenland.

Aan de DVD van het concert is maanden gewerkt. De DVD bevat alle hoogtepunten van het optreden, van de oogverblindende vuurwerkshow, het optreden van de Britse zangeres Jan Johnston tot de videokunst van Micha Klein.

Om het unieke concert en de DVD recht te doen, vindt de première in stijl plaats, dus geheel in de sfeer van een concert, compleet met licht, lasers en geluid. De registratie van het concert is te zien op een groot projectiescherm van 48 vierkante meter dat op de Grote Markt in Breda - woonplaats van Tiësto - is opgehangen.

Het 'DVD-concert' in Breda is tegelijkertijd de release van de DVD. Vanaf 21.00 uur is de DVD te koop in speciaal voor dit evenement geopende winkels. Enkele dagen na de première gaat de DVD pas de reguliere winkelschappen in. Bezoekers van première kunnen dus drie dagen eerder over 'Tiësto in Concert' beschikken. Het evenement heeft overigens geen leeftijdsgrenzen en is voor iedereen gratis.

Bron: www.id-t.com

Gaat deze DVD zeker wel kopen... :) :9 _O_

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks voor de info! Ik zag het ook al staan op www.black-hole.nl. Helaas kan ik hem zaterdag nog niet halen. Maar laat ik nou toevallig nog 32.50 € aan FRS bonnen hebben liggen...

next week, it'll be mine! *)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het gisteren ook gelezen op id-t.com

Ik wil hem egt graag hebben.

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    *schop* O-)

Heeft iemand de DVD Premiere bijgewoont afgelopen zaterdag? Zoja, hoe was het .. en belangrijker: hoe is de DVD?

Ik ben van plan om morgen ergens de FRS ofzo op te zoeken en hem te kopen met mijn waardebonnen..

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik 'm zie liggen zal ik 'm zeker meenemen 8)

Deel Deze Pagina