1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Leuke lichting krijgen we straks.

    - Cerny
    - Bazoer
    - Bay
    - Meleg
    - Leyder
    - El Ghazi
    - Moses (moet nog komen)
    - Karlsson

    En dan ook nog Walian, Dekkers en Nouri. Dit doet me een beetje denken aan de Ajax tijd toen we Trabelsi, Chivu, Maxwell, Zlatan etc hadden rondlopen. Ook allemaal talenten over de hele wereld vandaan die het vrijwel allemaal ver hebben geschopt.
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouri is het grootste talent sinds tijden dat we in de jeugd hebben lopen.
     
  3. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Puur hobby :). Dat de directie hun communicatie naar de buitenwacht beter had kunnen verzorgen ben ik het helemaal met je eens. Maar goed ik verwacht dat de directie aan blijft en door zal gaan met het maken van plannen. Overigens walg ik echt van een uitspraak als dit:

    Woensdag zei Ronald Schneider van Leefbaar Rotterdam het alternatieve renovatievoorstel van de groep Red de Kuip een serieuze optie te vinden.
    (RTVRijnmond)

    RDK is zo onrealistisch voorstel die ook rond de 180 miljoen gaat kosten (blijkt uit de second opinions) en dan nog wordt er niet voldaan aan de technische en gebruikseisen van deze tijd. Bovendien zijn er dan heel veel gebiedsontwikkelingen niet mee genomen wat bij HNS stadion wel het geval is. Hier door zal het financiële verschil uiteindelijk, relatief, klein zijn maar de uitvoering des te minder. Buiten dat zijn er geen financiering mogelijkheden voor RDK.

    Kan geen andere conclusie zijn dat er alsnog een nieuw stadion komt het laat alleen wat langer op zich wachten.

    En mensen die zeiden dat er zoveel in de infrastructuur (stadionpark) geïnvesteerd moest worden voor het nieuwe stadion. Dat is geen reden om het niet door te laten gaan, want dat komt er nog steeds.....

    http://www.rijnmond.nl/nieuws/11-07-2013/stadionpark-rotterdam-gaat-wel-door
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een homohoofd. Echt zo'n gast die ik weleens 'n stomp zou willen geven.
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Eens wat betreft de RDK.

    Ik was vanmiddag ook verbaast dit te horen, blijkbaar was een stemming met betrekking tot HNS niet meer nodig, maar werd er en passant nog wel ff tig miljoen uitgetrokken voor korfbal/dans en cricket.

    Welke conclusie trek jij hieruit? Op mij komt het over als een complete diskwalificatie van de plannen van HNS door de gemeente. Ze durven dus toch in een tijd van een financieel tekort wat ze nu hebben geld te steken in gebiedsontwikkeling en sport op Zuid, maar het enige waar ze niet direct geld in zouden hoeven te steken weigeren ze te doen. Uiteindelijk is zo'n garantstelling ondanks dat het een hoop geld is niet zo'n groot risico.

    Ze zouden het alleen op moeten hoesten als het stadion failliet gaat, en mocht dat dan gebeuren dan krijgen ze voor betrekkelijk weinig geld (lees minder dan de helft van de kosten) er een evenementenhal...uhh stadion voor terug.

    Zeer waarschijnlijk wordt de komst van HNS een verkiezingsthema en ik ben benieuwd hoe dat zal uitpakken.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat Roda Ook wel aardig bezig is met al die transfer vrije spelers. Al kunnen ze hè met dat team ook gewoon weer moeilijk krijgen. Kali is goed, dijkhuizen had ik ook graag bij ADO gezien. Maar van de rest heb ik geen hoge pet op. Van peppen is gehyped en was afgelopen seizoen slecht. Ramos een kaartenbakken. Hocher niet geslaagd bij ADO. Demouge wel aardig voor de lange bal, voetballend niet goed. Luijckx een net niet verdediger.

    Maar misschien zit ik er wel naast en spelen ze straks Europees! Bij voetbal weet je het nooit natuurlijk.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ajax en Norwich akkoord over de transfer van Toby voor ca. 8 miljoen.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nu Toby zelf nog;)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Acht miljoen voor Alderweireld? Tering hè, dat vind ik wel aan de hoge kant. Voetballend vind ik 'm goed, maar verdedigend wordt ie wel erg makkelijk afgetroefd. Norwich is wel aan het strooien met geld.

    inb4strootmanvoor20
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat de goeie prestaties van Vermaelen en Vertonghen ook een rol spelen. Een belgische verdediger die bij Ajax opgegroeid is kopen pakt tot nu toe goed uit voor de Engelse clubs :+
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax doet dat zeker niet slecht met 8M :D
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Real Madrid betaalt doodleuk 39 miljoen voor Illarramendi van Real Sociedad. 8)
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zeur je eigenlijk?


    Engelse clubs hebben geld zat, vaak genoeg kopen ze random nobody's voor tientallen miljoenen euro's. Wees even blij dat ze dit bedrag op tafel leggen voor een speler die CL/EL ervaring heeft, international is etc.


    Of vind je het droevig voor Norwich dat ze zoveel geld op tafel moeten leggen?
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Blij dat hij geen Michael heet.
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat Norwich lijkt meteen wel een Eredivisie enclave als het allemaal doorgaat: Fer, Toivonen, Alderweireld, Van Wolfswinkel. Wie nog meer?
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Of Pirate :+

    Alles is te koop.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Pirate zou awesome geweest zijn
     

Deel Deze Pagina