1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Modern tv meubel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jef90, 5 jul 2013.

  1. jef90

    jef90 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Met het oog op de komst van een nieuwe Xbox ben ik opzoek naar een nieuw tv meubel waar al mijn apparaten in passen. Nu ben ik zelf een beetje inspiratie loos maar weet ik een ding zeker ik wil geen standaard meubel dus geen Ikea cheapass ik val van ellende uit elkaar kastje maar iets degelijkers.. Er moet ruimte zijn voor ongeveer 8 apparaten ter grote van een xbox 360 en er moet ruimte zijn voor DVD's. Wat hebben jullie zoal staan en waar hebben jullie het vandaan?
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Pak je zaag en koop wat hout en led strips.
    [​IMG]
     
  3. jef90

    jef90 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow Shcaap, gave foto! is dit jou kamer of een internet cap? Ik wil best wat hout en led strips gaan inkopen maar heb er niet het vertrouwen in dat het er dan zo uit komt te zien als op de afbeelding :) Heb je jouw kast zo besteld of ben je ook zelf gaan klussen?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb die foto tig x op internet voorbij zien komen
     
  5. jef90

    jef90 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo'n vermoeden had ik al, het ziet er erg Amerikaans uit. Maar desondanks wel gaaf. Mij lijkt het echter nog interessanter om zo'n zwevend dressoir te hebben. Ik heb inmiddels hier al iets gevonden dat je zoiets online kunt bestellen. Het enige nadeel is dat je hier dan weer met IR-extender/repeater moet gaan werken als er deurtjes voor de apparaten zitten.. Dat is natuurlijk ook weer bagger.. Zijn er materialen buiten glas waar een ir signaal door gaat?
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon een IR Extender kopen, ik heb een cheapo ding van Maximum (CJOnline.nl) en dat werkt perfect :thumbs:
     

Deel Deze Pagina