1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Eenmalig is het..
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja dat weet ik ook wel.. t gaat mij gewoon om het idee.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien te maken met dat forza ontwikkeld was met always on, zoals al werd gezegd
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan best ja, want dat is natuurlijk al een aardige tijd aan de gang met dat in gedachten.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naja je kan gewoon al beginnen met spelen terwijl de download bezig is. Prima. :)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan moet je de Xbone niet kopen; de console heeft zelf een day-1 patch nodig, dus daarmee moet je voordat je iets kunt doen, eerst mee online...
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Is trouwens misschien nog wel wat dromen van mij, maar ik zou het echt geweldig vinden als er interactie met bijvoorbeeld Spotify zou komen. Met in het meest ideale geval dat je ipv custom soundtracks een playlist/radiozender via Spotify kan afspelen tijdens een game.

    Technisch gezien zou het makkelijk moeten kunnen tegenwoordig, maar goed, realistisch gezien is die kans natuurlijk nihil met MS die hun eigen muziek streamingsdienst hebben.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Sony heeft ook zijn eigen dienst dus op de PS4 zal het ook niet snel gebeuren :+
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, vergeten erbij te zeggen. Maar zou wel jammer zijn, ik zie zelf weinig toekomst in die muziekdiensten en juist wel in Spotify (samen met iTunes, maar dat is weer een heel ander verhaal).
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Spotify idd naiet, maar music unlimited zou natuurlijk best mogelijk zijn.


    Op de eerste Xbox kon het ook bij sommige games; hoewel leuk natuurlijk, luister ik liever naar het geluid van de game...:b:
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar ik ga geen tweede abbonement nemen op een muziekdienst naast Spotify Premium. En ik ben vast niet de enige. Vooral als die muziekdiensten ook lang niet zo uitgebreid zijn als Spotify bijvoorbeeld.

    Met GTA bijvoorbeeld is het idd vol de eigen soundtrack beluisteren en bij Silent Hill of Bioshock heb ik echt geen behoefte aan Dries Roelvink op de achtergrond, maar vooral in racing games en free roamings met een beperkte soundtrack vind ik het altijd wel erg chill. Custom soundtracks hebben mij wel door games als PGR en Forza gesleept.
     
  12. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Creditcard problemen bij Xbox Gold naar PS+

    Ik weet nog niet of ik voor de XO of PS4 ga, maar mocht ik naar de PS4 gaan dan was er wel een probleem met mijn Xbox Live abbo. Hoewel het zeker niet bij iedereen zo is, wilde ik het toch even delen met jullie (als ik er 1 iemand mee help is dat meegenomen).

    Wanneer kan er een probleem ontstaan?
    (A) Je hebt ooit met een creditcard betaald op Xbox Live.
    Gevolg?
    (B) Mogelijk wordt je abbo automatisch via je creditcard verlengd.

    Ook als:
    (X) Je nooit hebt gekozen voor automatisch verlengen. Dat is er bij mij automatisch opgezet toen ik met creditcard betaalde. Mogelijk zat dat in 'akkoord gaan met de voorwaarden'.
    (Y) Je automatisch verlengen uit hebt geschakeld via je account op xbox.nl.

    Mijn situatie:
    Ik heb de eerste keer mijn Xbox Live abbo betaald met creditcard. Toen kwam ik er achter dat je goedkoper aan pre-paid kaarten komt. Dus wilde ik automatisch verlengen uitzetten. Dat werkte niet en dus belde ik met Xbox Support. Support vertelde mij dat ik dat niet kon doen, omdat er altijd 1 betalingsoptie actief moet zijn (behalve als je altijd al pre-paid betaalde en er dus geen gegevens bekend zijn). Gelukkig kon support dit wel voor mij doen. Op mijn account op xbox.nl kon ik zien dat het nu uit stond.

    Nu bladerde ik laatst door mijn accountgegevens op mijn xbox en toen zag ik mijn creditcard gegevens er nog tussen staan. Ik denk ik verwijder die, want die ga ik toch niet meer gebruiken. Toen gaf ie aan dat deze niet verwijderd kon worden omdat automatisch verlengen AAN staat. Dus ik kijk op xbox.nl en staat ie UIT. Wat is het nu? Ik wil niet het risico lopen een PS+ abbo af te sluiten en ook te betalen voor Xbox Live.

    Dus ik weer bellen met Xbox Support. Support vertelde mij dat automatisch verlengen weldegelijk AAN staat, ook al geven mijn gegevens op xbox.nl aan van niet. Support vertelde mij hoe ik het kan annuleren en de gegevens verwijderen. Dat werkte dus weer niet. Support wilde het wel voor mij doen, maar ook Support kreeg het niet voor elkaar. Support dacht dat het kwam omdat de creditcard niet te verwijderen was vanwege dat het abbo nog loopt (ook al heb ik de laatste jaren betaald met pre-paid).

    De enige optie was dat Support mijn Xbox Live abbo per direct annuleerde en mij dan code's toe zou sturen voor de resterende Xbox Live Gold tijd. Na het annuleren kon Support wel automatisch verlengen stop zetten en mijn creditcard gegevens wissen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2013
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, bij mij staat er ook nog een CC van jaren terug die ik niet kan wissen. Daar ga ik ook maar 's achter aan dan. Thanks! :)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sjees, wat een gedoe.:confused:
    Ik betaalde eerst ook met cc, maar na een telefoontje naar de klantenservice was het bij mij meteen geregeld....raar dat dat bij jou niet kan..:confused:
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Same here, 1 belletje en klaar
     
  16. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Één belletje en je cc gegevens zijn verwijderd, of één belletje en automatisch verlengen is uit? (Automatisch uit laten zetten lukte mij ook met één belletje, alleen bleek dat later dus stiekem toch niet het geval te zijn.)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beide...

    (is wel al een jaar of 4-5 geleden, misschien hebben ze het aangepast??)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Beide. Was op mn broertje zn account waar ik mijn CC had gebruikt
     
  19. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je altijd gewoon een abonnement in de winkel hebt gekocht is er niks aan de hand?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan heb je dus sowieso geen CC gegevens ingevuld, dus ja natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina