1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nu ook v/d meyde weg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Masterfragger, 10 jul 2003.

  1. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je niet, het gebeurt alweer, hetzelfde als toen ajax de CL in '95 won. Het buitenland heeft ze zien spelen in de CL en heeft meer geld dus word al het talent weggekocht.
    NIET EERLIJK!
     
  2. Red Lightning

    Red Lightning Blue Thunder and...

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben ze nu Wesley Sonck.
    De beste voetballer uit België. (voor zover die er zijn :) )
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ze zeggen dat Ajax 8 miljoen heeft gevangen voor Andy, ik kan er niet rouwig om zijn, hij was toch maar een momentenvoetballer:).
    Persoonlijk ben ik gecharmeerder van v.d. Gun (als ik naar z'n spel kijk vóór dat ie werd uitgeleend), en voor 8 miljoen krijg je genoeg om een geschikte vervanger te halen (Castelen bv.).
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ajax kan nu beter het vleugelspel uit het hoofd zetten...

    Wel zonde voor vd Gun idd. Een hele fijne spelers zoals Bonez al zegt en nu moet ie met nog een dozijn anderen gaan strijden om een plekje op het middenveld, terwijl hij mét vd Meyde gewoon linksvoor had kunnen staan...
     
  5. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    nu kan sonck rechtsvoor spelen en zlatan in het midden en sikora op de linkerkant_O_
    van der meyde had geen goede instelling en was niet vaak aanwezig.
    hij past goed in italie:cool: .

    als ze nu de boer,escude en castelen/uche of jaoquin ofzo kopen dan zijn ze op chivu na beter uit.
     
  6. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    jij denkt dat een speler van ado beter is als INTERNATIONAL van der meyde... Denk het niet

    Ik vind het erg jammer maar als ajax 4-4-2 speelt, kan het dat ook goed doen zonder van der meyde.

    Maar we zijn van der Meyde wel op Sony Amsterdam Tournement, ik ben benieuwd hoe hij dan zal worden ontvangen door de supporters (net zoals met seedorf??):confused: en hoe hij zal ballen
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ach, ze moeten gewoon niet zeuren, niet zo ondankbaar reageren..
    de man heeft een belangrijke goal tegen AS Roma gescoord, de man heeft 1 prachtige bal op Litmanen gespeeld, die voor 1-1 zorgde tegen AC Milan..

    Andy, ik spreek je zaterdag wel :)
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Leuk voor die jongen maar ik zal er niet omrouwen. Ik vind het net zo'n figo. Past idd goed in italie
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het triest dat ajax weer alle spelers verkoopt... zo ontstaat er nooit een team gevoel.. maarja, ze weten het blijkbaar beter (ahum)
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je spelers niet houden als ze ZELF aangeven graag zouden willen tekenen....
    En het is ook logisch dat zulke spelers naar het buitenland willen..
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    nah, dit is gewoon verkopen in beide gevallen... als ze ze hadden willen houden was dat wel gebeurt, maarja voetbal is op een erg laag pijl afgelopen jaren.. het draait om geld.. ;/
     
  12. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Chivu is nog niet van roma want die mogen geen spelers meer kopen van de fifa tot dat ze een andere club geld hebben betaald
    en de boer is naar turkije gelukkige
    en wat van der meyde betreft er zijn betere spelers voor 8 miljoen zou ik hem ook laten gaan
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    dat van chivu was eerder op de dag nieuws, want de fifa heeft namelijk gezegd dat het geen invloed heeft op de transfer van chivu....
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    het is jammer, maar ik rouw er ook niet om....

    Als van der Vaart maar blijft:)
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gaat volgend jaar ZEKER weg....;)
     
  16. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ja trabelsi gaat ook snel weg vrees ik :'-(
    Evenals pienaar, van der vaart en zlatan. Ajax is een tussenstap voor de meeste spelers denk ik:eek:
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Meer een opstap... Wel trots op zich als supporter, als spelers het later gaan maken, maar het doet wel pijn...
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is sneu ja dat de toppers weer weg gaan. Maar de competitie in het buitenland is gewoon sterker. Ik bedoel maar Ac milan uit of Zwolle? En natuurlijk de keiharde pingels. Ajax is het Ajax van vroeger niet meer. Maar ze hebben er altijd voor gezord dat er weer nieuw talent staat. Ik ben niet bang er zal vast wel een nieuwe chivu of v/d vaart opstaan!!!!
     

Deel Deze Pagina