1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    We scoren wel maar dit komt niet tot stand door goed combinatiespel. Hoeveel goals zijn er met combinatiespel door het centrum gemaakt? Kan me een goal van Eriksen en Fischer herrineren bij roda die klasse was. 1 geweldige goal van serero tegen Nac, combinatie met Sana.

    Het probleem is vooral dat tegenstanders zien dat als ze gaan inzakken, Ajax de grootste moeite heeft om er doorheen te komen. Zie eind vorig jaar waar we thuis een paar keer gelijkspeelden, tegen az ook weer.
     
  2. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen Roda zal zo gaan spelen tegen Ajax. Ajax is nu eenmaal kwetsbaar op de counter. Qua voetballend vermogen en positiespel legt bijna elke club het af tegen Ajax. Als je dan op de aanval gaat spelen dan verlies je geheid.

    Roda mist ook wat spelers voor morgen, maar goed beter tegen Ajax dan tegen een concurrent. Denk wel dat Ajax een redelijk makkelijk avond gaat krijgen. Roda is wel wat sterker geworden, maar aanvallend is nu erg zwakjes. Ik hoop alleen dat Roda de lijn doortrekt van de voorbereiding met combinatie voetbal, wat afgelopen jaar ver te zoeken was.

    Dit komt ook doordat de buitenspelers allemaal naar binnen trekken en de ruimtes veels te klein worden. Als ploegen zich ingraven moet je ze uit elkaar trekken en proberen de achter lijn te halen, dat is altijd gevaarlijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dus jij bent alleen tevreden als er gescoord wordt via combinaties door het centrum? Good luck with that one. 8)
     
  4. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar nu gebeurd het haast nooit.

    Daardoor zijn we veel te voorspelbaar. wat net werd aangegeven klopt. Buitenspelers komen naar binnen, dat is prima alleen dan moet je ook een combinerende spits hebben en die staat momenteel niet in de basis. En moet je backs hebben die de leegte kunnen opvullen.

    Dat doet V Rhijn niet/ haast niet. Blind doet het wel maar ik vind Boilesen daar beter in. Maar gegrijp wel dat Blind erin staat.

    Kijk maar eens goed naar Fischer, die probeert heel vaak de combinatie te zoeken, alleen de enige waar het echt mee lukt is Eriksen. Daarom zou ik graag een goed voetballende spits zien( Hoesen, De jong) en een ander type RH( Serero, Andersen). Denk dat je dan veel en veel gevaarlijker bent.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Bojan kan inderdaad dromen naar een combinatie met vRhijn die de middellijn niet over durft en de Jong die geen bal 5 meter recht vooruit kan spelen.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vitesse speelt nu tegen Petrolul :+
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Los van het gezeur op Siem (niet alleen van jou ;)) wat ik niet helemaal snap, ik zag Van Rhijn die middenlijn tijdens het afgelopen jeugd Ek wel oversteken, en hij durfde hier en daar ook zowaar eens een risicopass af te leveren. Als hij dat bij Ajax ook gaat doen, na een zwak (maar solide) vorig seizoen, en wat groei laat zien, kan dat een leuke tandem gaan worden met Bojan.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Finale van de Audi Cup is zojuist begonnen :) Bayern - City.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Jeej, nog eventjes en het seizoen gaat weer van start. :cool:

    De opstelling is in ieder geval lekker, met Poulsen ipv Schone.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In ieder geval weer een kampioensploeg. Dat deze maand maar heeeeeeel snel voorbij mag zijn.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Zo lang Eriksen maar niet weg gaat. Alderweireld is nog wel te vervangen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit dus. Zou mooi zijn als Eriksen blijft. Goede opstelling zo met Poulsen, hem heb ik ook liever dan Schöne die altijd nog kan invallen.

    Straks maar weer 's een streampje zoeken.. (mocht iemand er één hebben post die dan even aub)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    8)

    Ik heb nu al een hele goede gevonden, 13th stream is weer online. Top kwaliteit! Via sopcast.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    13thstream loopt achter op dazsports, dus nee. En de kwaliteit van dazsports is super!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Pff.

    Ach, dan wordt hij tenminste niet gekocht door een andere club. :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    van Rhijn! :D
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776

Deel Deze Pagina