1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Juve uit en thuis zijn top, Inter ook weer mooi, Arsenal uit echt lelijk en die nieuwe van PSG vind ik zo veel minder dan die van afgelopen seizoen.
     
  2. FTD80

    FTD80 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb http://www.voetbal-shirtjes.tk/ gevonden.

    De site heeft veel weg van Henk Fc.
    Wordt i.i.g. zeer snel gereageerd op emaill en het Ajax uitshirt van 2013/2014 is al beschikbaar.
     
  3. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagt een hoop geld voor nep shirtjes. Ajax uithsirt 13/14 is oa. al tekoop bij jersey777. Alhoewel ik duidelijk zie dat niet alle shirtjes kloppen. Zou me ook niks verbazen als deze persoon ze vanuit china direct bij jouw laat bezorgen. Dan is elk voordeel weg volgens mij.


    Als hoekjes of bedrukking los komt. Strijkijzer aanzetten, stoom UIT! niet te warm, nogmaals stoom UIT!, shirt over de strijkplank trekken, zodat de bedrukking/logo bovenop is en rest van het shirt onder de plank hangt, dus niet het shirt op de plank leggen, stuk bakpapier pakken en dat op de bedrukking of logo leggen, nu met het strijkijzer langzaam rondjes/8-jes over het shirt maken, niet buiten het stuk bakpapier komen! met het strijkijzer. Pas op dat je niks verplaatst, bakpapier mag je niet verplaatsten zolang het warm is! Het logo wil vasthouden aan het papier en de lijm tussen het shirt en logo of bedrukking is door de hitte vloeibaar geworden. Als je beweegt verplaats je het logo. Goed weer laten afkoelen op het gemak. Zodra het is afgekoelt zal bakpapier losser/los zitten en kan je deze er rustig afhalen.

    Als het stoom aanstaat gaan de kleuren uit het shirt en staan die op de strijkplank, ook de kleuren uit logo verdwijnen in strijkplank, let hier dus goed op.

    Orginele shirt kan je ook op die zelfde manier doen.


    Zelf nieuwe barca thuis shirt met neymar op de rug binnen. Zal later foto's posten.
     
  4. FTD80

    FTD80 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  5. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Hoe meer ik Arsenal zie spelen in Azië met hun nieuwe uit tenue, hoe dichter ik bij een aankoop sta.

    Lijkt echt op de invincibles tijd, hopelijk betekent dat iets :thumbs:

    [​IMG]
     
  6. remcorevolver

    remcorevolver Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar het onderstaande shirt.
    Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
    [​IMG]
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan vraag je dat.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Alsof iemand hier om officiële shirts komt vragen? Dan ga je wel naar de website van de club lijkt me?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dus dat. Nog niet gevonden, mocht iemand het shirt tegenkomen let us know!
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Warrior kan echt geen uit/derde tenues ontwerpen zeg. 8)
     
  13. timoooo14

    timoooo14 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe het met de maten van jersey777 zit.
    Normaal heb ik maat m/l maar volgens die size chart heb ik maat xl.
    Ik ben overigens 1,84.
     
  14. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Een jaar geleden bestelde ik mijn laaste shirtjes op 9footballshirt.com, maar ik zie tot mijn verbazing dat deze site niet meer bestaat. Zijn ze gepakt?

    Daarnaast: Ik zou graag wat shirtjes kopen, maar ik heb in het verleden problemen gehad met de douane, is er ook een manier om de shirtjes te kopen dat ze in Nederland zelf worden verzonden? En wat is dan de goedkoopste manier? Hoe bestellen jullie de shirtjes? En letten jullie dan vooral op kwaliteit of op de prijs?
     
  15. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had sowieso een L genomen, XL word je waarschijnlijk veels te wijd (ervanuit gegaan, met alle respect, dat je niet heel dik bent :p )
     
  16. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal shirtjes zijn strakker als normale shirts. Ze pakken volgens mij gewoon de orginele maten van de echte shirts. Al lees ik soms over fan shirt en spelers shirt waarbij spelers shirt strakker zou zitten, vrouwen shirts zou smaller rond de middel zijn...

    Heb zelf al mijn shirts xl, maar wat je kan doen is langs een sportzaak, en shirt aantrekken, als je dan toch past pas gelijk ff een addidas en nike shirt voor de maat.
     
  17. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, goed om te weten! Had je wellicht nog antwoord op mijn vragen?

    Een jaar geleden bestelde ik mijn laaste shirtjes op 9footballshirt.com, maar ik zie tot mijn verbazing dat deze site niet meer bestaat. Zijn ze gepakt?

    Daarnaast: Ik zou graag wat shirtjes kopen, maar ik heb in het verleden problemen gehad met de douane, is er ook een manier om de shirtjes te kopen dat ze in Nederland zelf worden verzonden? En wat is dan de goedkoopste manier? Hoe bestellen jullie de shirtjes? En letten jullie dan vooral op kwaliteit of op de prijs?
     
  18. jary

    jary Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het kunnen proberen bij http://www.nr1store.com/. Geen idee of ze betrouwbaar zijn, maar ze hebben een shitload aan namaakspul, en ook voetbalshirts, en het is Nederlands.
     
  19. FTD80

    FTD80 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.4footballshirts.com/ is een aanrader.Laatst Ajax uit,Dortmund thuis en Barcelona thuis besteld seizoen 2013/2014.Perfecte kwaliteit.

    http://www.soccerscorpion.se/ is ook een aanrader.
     
  20. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke van deze 2 sites heeft de snelste levertijd? Heb nu besteld van nr1store, daar is de levertijd zo'n 5 dagen á een weekje. Van die andere sites is het toch een maand of anderhalf?
     

Deel Deze Pagina