1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumgenoten,
    Allereerst bedankt voor jullie imput, toch altijd leuk als je voetbalshirts voor een zacht prijsje kan krijgen :thumbs:

    Ik kan nog een betrouwbare verkoper melden die goede kwaliteit shirts aanbiedt op alieexpresse ( soort grote chinese marktplaats)
    Alles thaise kwaliteit en hij accepteerd ook paypal. De shirts zijn getailleerd (als je de spelers versie neemt) Heb er nu twee besteld en vind de kwaliteit beter (echter) als soccerscorpion.se (waar ik ook shirts heb besteld)
    En het mooiste is: 1 shirt incl. verzenden voor 19usd. ;)
    Je kunt hem bereiken op skypenaam: youngstore5 en gewoon doorgeven wat je wilt. De foto van shirts staan op:
    http://v.yupoo.com/photos/thaiquality/albums/
    Ik krijg de shirts meestal een week na verzending binnen.
     
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik moet zeggen: de player version shirts zien er goed uit. Daarnaast heb ik wel eens twee shirts gekocht bij een andere Thaise verkoper via die site.

    Misschien het proberen waard, zeker voor 19 dollar. Al snap ik waarom je huiverig bent SD23a. ;)
     
  4. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Nja, registratiedatum vandaag, berichten 0, en meteen komen aankloppen met een topsite voor truitjes. Dan rinkelt er een belletje bij mij :+
     
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Naja, ik heb 14 juli shirts besteld daar en heb nog steeds niks binnen. (bij soccerscorpion dus)...
     
  7. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    @SD23a
    Ik snap dat je huiverig bent. Volg het topic al maanden maar had nooit wat toe te voegen kwa inhoud, dus ook nooit geregistreerd. Keek vooral naar sites om zelf te bestellen.
    Ik heb de verkoper opgezocht en je ziet daar ook (beetje als ebay) een feedback score bij iedere verkoper staan, dus heb de gok maar een keer genomen.
    Maar goed nogmaals, ik heb dit alleen gemeld om iets terug te doen voor de mensen hier. Immers, zonder dit topic had ik überhaupt niet geweten dat er sites waren om shirts goedkoper te krijgen.
    Als ik op alieexpresse rond kijk denk ik alleen wel dat er nog veel meer opties zijn om goedkoper goede kwaliteit shirts te krijgen. Zeker bij weinig orders tikken de verzendkosten bij yersey777 , 4footballshirts en soccerscorpion namelijk nogal aan.
     
  8. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens nog een site gevonden waar ze het nieuwe psv thuis shirt hebben? Ik heb meerdere gevonden maar met name de philips bedrukking is zo nep geel (in tegenstelling tot de officiele gouden kleur) dat dat heel erg opvalt.
     
  9. deninho95

    deninho95 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, zou je foto's van je ontvangen ajax uitshirt kunnen posten? ben benieuwd *)
     
  10. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit echt waar is zou dit wel nice zijn. Ik ben wel bereid om hier een shirtje te bestellen, maar heeft hij geen vaste site o.i.d.? Ik snap nu niet echt hoe ik iets kan bestellen aangezien ik geen skype heb :p En hoe kan de verzendtijd slechts een week zijn? Aangezien dit wel gewoon uit Thailand komt lijkt me?
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here. Ben ook op zoek naar een goedkoop alternatief op het echte shirt, maar twijfel steeds vanwege de bedrukking. Heb gezien dat ze hem ook bij soccerscorpion.se hebben, maar ik kan weinig vinden over de kwaliteit van deze site en wat voor bedrukking zij hebben bij het PSV shirt. Maar sommigen hier hebben dus in ieder geval al goede ervaringen met die site?
     
  12. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg altijd mailtje van dit adres als ze het pakketje versturen:
    youngtradegz@hotmail.com Dat is meestal een 3 dagen nadat ik op skype heb besteld. Daarna duurt het grofweg een week voordat het shirt er is.
    misschien dat ze op dat email adres bereikbaar zijn.

    Verder wordt vanuit het import forum (zie google) nog een andere verkoper geadviseerd met email: ben-kui@live.com. Ik heb alleen zelf geen ervaring met
    die verkoper.
     
  13. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  14. jary

    jary Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor zover ik weet gewoon Bill van Waveshirts? Die overigens een goede naam heeft.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013
  15. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dan dat deze verkoper een pakket binnen een week hier kan krijgen? Bij 9footballshirt duurde het wel eens 4/5/6 weken.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wil wel een FC Groningen shirt kopen, en misschien nog een van Chelsea of een andere club, waar kan ik dat het best doen?
    Zou mooi zijn als het onder de 20 euro blijft, fatsoenlijke kwaliteit en met de naam van een speler er op.
     
  17. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nr1store is gewoon goed. Nederlandse verkoper, betaal je wel 8 euro meer dan je eigenlijk wilt betalen, maar heb je het shirtje wel binnen 1 á 2 weken binnen. Kwaliteit is gewoon prima.

    Als je toch 20 euro of minder wilt betalen dan moet je toch over de grens kijken, maar dan zit je wel aan zo'n 3 á 4 weken levertijd. 4footballshirts of soccerscorpion.se is dan een optie.

    Wat ook interessant kan zijn is wat je op de vorige pagina ziet, dan bestel je van een site van een groothandel volgens mij. Shirtjes zijn dan 9 á 10 euro, maar waar ik niet kan achterkomen is wat dan de totale prijs is inclusief verzending. Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij de verzendtijd, hoe kan het in godsnaam dat je het shirt binnen 1,5 week hebt? Bij 9 football duurde het ook altijd 4 weken ofzo.
     
  18. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap ook niet hoe dat kan eigenlijk, maar ik heb nu twee keer een shirt besteld en twee keer was de levertijd echt precies 7 dagen + nog 3 a 4 dagen voordat het shirt klaar was om te verzenden
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Thanks, alleen verkopen ze bij Socerscorpion.se geen Chelsea en FC Groningen shirts, en bij Nr1store geen FC Groningen shirts, en als ik meerdere shirts ga kopen doe ik dat het liefst wel bij een winkel.
    De site van 4footballshirts laad bij mij niet.
     
  20. monkeybusiness

    monkeybusiness Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mash: heb je ook een link naar de aliexpress site van deze verkoper? Ik vind hier toch veel niet echt lijkende shirts..
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013

Deel Deze Pagina