1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ben er weer bij hoor...
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Sziget!
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar kijken jullie Szigeters het meest naar uit? Ken bijna niks, maarja :cool:
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ken ook he-le-maal niks. Op 3-4 bandjes na. Achja, ik ga gewoon met een hele leuk groep, dan wordt 't vanzelf gezellig. Daar gaat het om! :) Afgelopen 3 keer al naar Rock Werchter geweest puur voor de line-up.
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zwarte Cross weer dit weekend! deze week helpen met opbouwen, vrijdag werken op het blagenparadijs en zaterdag bier hijsen, bandjes luisteren en mensen kijken. Leukste festival van Nederland, hands down. Op geen énkel festival wordt zoveel aandacht besteed aan originaliteit, sfeer, humor en aankleding.. Ziet er allemaal echt weer geniaal uit. Nog nooit geweest? Doen, krijg je geen spijt van. En voor de vooroordelers: Er zijn net zoveel lompe boeren op de ZC als op Pinkpop, Lowlands of elk ander willekeurig festival :)

    [​IMG]
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Yess, ik ben er voor het eerst bij op LowLands. voor het eerst dat ik naar een meerdaags groot festival ga! Spannend!! EMPIRE OF THE SUN KOMT <3

    Over ll gesproken. Heeft iemand nog een ticket die ie verkoopt. Vriendinnetje van mij wilt ook graag en heeft nu pas geld ervoor en ik durf niet echt via marktplaats een koop te doen. Let me know~

    Edit: laat maar, ik heb een ticket gekocht, dus het is geregeld :D
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2013
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Al eerder geweest?

    Ik ga zaterdag naar Paradigm Festival. Vorige 2 edities waren super, dus kan niet wachten om wat dansjes te doen :cool:

    http://www.paradigm050.com/
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Neil Young komt niet meer naar Pukkelpop, tegenvaller voor de bezoekers!
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Wordt waarschijnlijk kutweer dit weekend....
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is er dit weekend dan?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Loveland - Amsterdam

    - Sven Väth en Sasha!

    :cool:
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik bedoelde Lowlands weekend...

    Maar dat weerbericht verandert per dag. Ziet er nu weer ok uit.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik bekeek nog even de foto's van vorig jaar Lowlands, nu heb ik er alleen nog maar meer zin in :'-(
     
  14. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Weertje hier was nog best prima, gelukkig! Sven Väth niet gezien, door zijn (zo heb ik gehoord) matige set op Awakefest afgelopen jaar.
    Verder was Loveland wel een prima feestje, maar zou er niet weer heen gaan. Voor wat je krijgt is het een tikkie duur, en ik ga liever naar hardere techno. Trouwens wel één nadeel, wat was de Tech tent klein..
     
  15. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik kijk net op weeronline en daar staat nu juist dat het komend weekend behoorlijk slecht gaat worden XD beter wordt het gewoon chill weer of zo
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Je kunt beter bewolking en af en toe een buitje hebben dan wat er vorig jaar was. Toen liep ik daar rond met 35 graden, dat was niet te doen. Uitslapen kon niet, je werd uit je tent gebrand, in de Lowlands tenten was het ook 40 graden. Oh ik ben de rij helemaal vergeten, 4 uur tussen duizenden mensen gestaan zonder een wolkje. DRAMA.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die rij is altij kut. Het liefst ga ik dan weer naar huis. :+
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik was er vorig jaar helemaal klaar mee. Echt nooit zo kut gevoeld. Nooit meer op de dag zelf met openbaar vervoer. Dan maar tentje opzetten dag van tevoren of met de auto.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wij stonden vorig jaar bijna helemaal vooraan, maar heel kort daar gestaan, zelfs nadat ik de auto had geparkeerd. Hopelijk dit jaar ook weer, er gaan in ieder geval een stuk of wat mensen vooruit voor een mooi plekje op de camping (:cool:.

    Morgen tas inpakken :D

    Ging je er vrijdag heen Arti? :eek:
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik ga donderdag al en tuurlijk is hele dag hitte ook niet chill, maar eerst was de voorspelling rond de 20-23 graden overwegend bewolkt en zaterdag/zondag een klein buitje
    Ach ja, we zullen wel zien~
     

Deel Deze Pagina